[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:20

Is inderdaad mannenklus, maar dan moet ik nog paar weekenden wachten voor daar tijd voor is. Dat geduld heb ik niet :o Dus doe zelf steeds een stukje.

Iemand trouwens een idee waar ik startlijsten ed kan vinden van de sgmw Bronneger?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:24

ik kijk weleens op startlijsten.nl maar durf niet te zeggen of ze daar op staan.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:24

zie overigens bij jou groningen, daar ben ik op tv geweest met groep voor het goede doel samen met bic bij oogtv :j

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:40

ik verwacht wel pics van petejonkie zn aankopen he :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:43

bicci schreef:
ik verwacht wel pics van petejonkie zn aankopen he :D

wordt vervolgd :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:43

ngtje, mot je niet gaan rijden, mooi weer nu :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 16:45

@ tine startlijst komt morgen waarschijnlijk pas secretariaat zit nog op de wedstrijd van horst

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 17:05

http://www.endomondo.com/workouts/u_nOw ... k.facebook

Veilig alles en iedereen weer thuis. Janouk moest flink doordraven, want de FJord voor ons ging zo hard. Bij een meting bij de ingang bebouwde kom gaf de snelheidsmeter langs de kant: Groene Smile 23 km/uur; u rijdt niet te hard, bedankt. _/-\o_ _/-\o_ Arme Janouk; was de snelheid ook nog toegestaan.
Rondje Lisse met Burgemeester, Wethouders en Oranje Comité van Lisse en afzetten op het feestterrein. Ze vond de Zweefmolen niet eens eng. Wel toen we voor de brug over de Ringvaart moesten wachten: de weg ging omhoog (HELP) en toen kwam er een hele grote Rijnaak langs. Arme Janouk, die schrok zo. :(:) een boot door de weg.

De grote baas van Harry's Horse reed ook mee met zijn aanspanning. Mr Harry himself. Leuk om kennis te maken. Afspraak gemaakt om eens rond te kijken in het magazijn: ik ben benieuwd. Van Paul mag ik alleen als ik mijn handen op mijn rug houdt en blijf fluiten. :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 17:29

@ janouk arme janouk dik tempo en nog toegestaan ook. en we blijven nederlanders hé.... kijken kijken niet kopen ~~}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:26

Heb je ook foto's Janouk? Zitten inderdaad aardige pieken bij in het schema!
Hahaha nee mijn manlief overweegt zeker geen castratie :P

Hier wat warrige Koninginnedag. 's Ochtends Snuitje weggebracht die erg blij de wei in liep en volgens mij herkende hij Freddy, erg grappig om te zien. Daarna mee op de wagen met stalgenootje, rustige rit achter mooie brede tinker 8-) en Wiske mee op de wagen, ze ging bijna :z <3

Toen weer even :9k en in de bak rijtje oranje vlaggetjes opgehangen die in de wind zo lekker flapperen met bijbehorende geluiden :wow: Met Bente daarlangs tig-keer, ging met wisselend succes maar toen ik haar aan het werk zette liep ze zo ontzettend gaaf werkelijk :~ hele mooie schouder binnenwaarts gedaan en wijken paar keer <3 en bestonden de vlaggetjes ook niet meer. Gaan we dus vaker oefenen en ook met parasol e.d.

Daarna weer even :9k en kwamen mensen kijken voor wagen van Snuitje. Ze hadden pony bij zich om te passen hoe het 'zat' , dat zat dus prima dus ben benieuwd hoor het morgen van ze. Maar met die mensen dus ook even ritje bos gedaan.

En toen weer naar huis pffff, ben nu net uurtje thuis en redelijk :O

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:29

@janouk, aardig eind gereden
maffe boten ook, ilona keek er met rit niet van op. Doet ook regelmatig pontje met haar als ik ga rijden
@vhu, wiske bijna in slaap gehobbeld
zelf ook vermoeid van de dag.

Hier nog bezig met de foto's, nu bezig met de pics van gem :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:44

biancailona schreef:
Hier nog bezig met de foto's, nu bezig met de pics van gem :j

*\o/* , ben benieuwd!

Ik ben nu anderhalf uur thuis.... leuke dag gehad, Ster heeft geen pas meer onregelmatig gelopen :) . Eerste proef ging redelijk (had niet / nauwelijks ingereden :o ), de tweede ging slecht omdat de omroepers de vaardigheid gingen omroepen. Ster is natuurlijk niks gewend, dus was daarna zo heet als een rode peper. Eén grote dribbelpartij; heeft geen pas meer normaal gelopen :') . Halthouden ging daarentegen wel opeens goed :o? . Resultaat 189 en 173 punten; Gem was dik tevreden 8-) .
Toen de vaardigheid :') . Ik had groom naast me genomen op de wagen, en ze heeft me de weg gewezen door het parcours :D . Flink wijzend en gebarend waar de poortjes stonden. Resultaat: 3 balletjes en tijdsoverschrijding .... maar.... toen kwam de jury: "Mevrouw, uw groom heeft u alles voorgezegd, terwijl zij haar mond moet houden! Ik zal u er dit keer geen strafpunten voor geven, maar de volgende keer bent u de klos!" Huhhh, mag dat niet :o? :x |o :') _O- . Wist ik veel..... mijn allereerste officiële vaardigheidje O:) !
Prijsuitreiking heb ik niet afgewacht.... ik was om 13.00 uur al klaar, groom wilde graag haar eigen paard ook nog even rijden, dus nadat ik om 14.00 uur de protocollen kreeg, ben ik terug gereden. Weet dus niet hoe ik geplaatst was.

Heb BiancaIlona gezien, met blond haar, zwanger buikje, en mega-fotocamera :D . Erg leuk dat je er was :j !

Janouk: Grote baas Harry? Of bedoel je zoon Dennis? Dennis is de man van mijn nicht :) .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:51

@Ilona: hahaha, zoonlief lekker geshopt!

@Janouk: dat is ook niks een boot op de weg :') , fijn dat het verder goed gegaan is.

@Gem: hahaha, leuk dat ze het achteraf zeggen :D , verder leuke dag gehad, zo te horen *\o/* .

@VHU: ben benieuwd of ze de wagen morgen nemen. Snuitje lekker op zomerkamp en Bente die loopt als een zonnetje, daar zien we graag weer eens foto's van :j .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:51

ben nu je foto's aan het uppen, een gedeelte ervan dan natuurlijk, ik zei toch met balletjes wel mee viel. Snapte die extra strafpunten niet, maar dat was de tijd begreep ik.
Ps even voor mijn titel. Hoe heette die wedstrijd of terrein, heb nu heesch met datum staan :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:52

@gem Het was vader Harry die met zijn aanspanning meereed. Jouw nicht dan een van Van der Putten?
Laatst bijgewerkt door janouk op 30-04-12 19:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:53

Hahaha, nee gem, volgens mij mag een groom allee nmaar zitten en hoofd dicht in de vaardigheid. Bij barrage mogen ze ook pas groomen geloof ik?
maar heerlijk gedaan!

janouk ook super!!!!

En VHU ook weer een topdag!

Zijn jullie ook allemaal zo verbrand? :oo

Hier naar stal gefietst. Iets heel heel leuks gedaan, vond ponylief, daarna rondje hei gereden!! (daar waar ik er 7mnd terug af vloog)
Afbeelding
met klein pauze'tje.. Ik moest even terug gevoel in m'n been krijgen _O-

Daarna weer iets heel leuks voor de peerdjes gedaan
En toen nog jacobskruid gestoken
En naar huis gefietst!
Laatst bijgewerkt door Akshay op 30-04-12 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:58

aks, lekker gereden
gem, ben met je tweede proef bezig, daarna zal ik even publishen zodat je kan kijken, daarna komen alleen nog de balletjes, dus als ik het goed begrijp heeft je broerlief maar 3 fotootjes aangezien hij de vallende ballen deed :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:59

janouk schreef:
@gem Het was vader Harry die met zijn aanspanning meereed. Jouw nicht dan een van Van der Putten?

Nee, Annelies Hulsebosch :) .

Aks: geen idee of er dan gegroomed mag worden :P . Ach, de jury had zo te zien wel lol om die provinciaaltjes uit Limburg, die geen idee hadden van een vaardigheidje :D . Lieve foto van Didds :) .

BI: gewoon "Dressuur en Vaardigheid Heesch, 30 april" . Broerlief? :o?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:01

dacht iemand ook pics deed maken dat je zei, voor de vallende ballen vooral, misschien met iemand anders vergist? Kan :o?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:04

BI: Nee, mijn zoon zou eerst mee gaan voor foto's, maar toen hij hoorde dat hij om 05.15 uur op moest staan, haakte hij toch subtiel af :z .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:08

Gem schreef:
BI: Nee, mijn zoon zou eerst mee gaan voor foto's, maar toen hij hoorde dat hij om 05.15 uur op moest staan, haakte hij toch subtiel af :z .

_O- veelste vroeg :') zie het voor me

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:13

kunt zo gaan kijken op de link pagina vaardigheid komt nog :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:14

*\o/* super officieel debuut voor Gem *\o/* 't was toch je eerste officiele wedstrijd of vergis ik me nu ^) wat ontzettend leuk dat Biancailona is geweest foto's maken, top hoor! Heerlijk he die kinderen steunen mamslief door dik en dun :=

Lieve foto Aks <3 Dapper van je hoor, het rondje rijden.
Morgen staat hier flinke endurance training gepland, heb er enorme zin in, hoef de hele dag met niemand rekening te houden zo heerlijk als je als moeder even alleen helemaal aan jezelf kunt denken :D :o Ga een route rijden die officiele menroute is, is 30 km in totaal :7

Oja Frensie ik vind een 37 km klasse I echt zwaar, doe dan veel liever kleine klasse II met vetgate op zeg maar 20 km. Dus petje af dat je het gaat doen (ook nog zwaar terrein ook... da's dus wel een flinke prestatie!).
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 30-04-12 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:16

VHU: nee, alleen een debuut voor de vaardigheid. Dressuur heb ik ál één wedstrijd gedaan in maart :') . Sta nu dus op 3 wp's in de B-dressuur 8-)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:16

Afbeelding