Dus doe zelf steeds een stukje.Iemand trouwens een idee waar ik startlijsten ed kan vinden van de sgmw Bronneger?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Arme Janouk; was de snelheid ook nog toegestaan.
een boot door de weg.
en Wiske mee op de wagen, ze ging bijna
en in de bak rijtje oranje vlaggetjes opgehangen die in de wind zo lekker flapperen met bijbehorende geluiden
Met Bente daarlangs tig-keer, ging met wisselend succes maar toen ik haar aan het werk zette liep ze zo ontzettend gaaf werkelijk
hele mooie schouder binnenwaarts gedaan en wijken paar keer
en bestonden de vlaggetjes ook niet meer. Gaan we dus vaker oefenen en ook met parasol e.d.
en kwamen mensen kijken voor wagen van Snuitje. Ze hadden pony bij zich om te passen hoe het 'zat' , dat zat dus prima dus ben benieuwd hoor het morgen van ze. Maar met die mensen dus ook even ritje bos gedaan.
biancailona schreef:Hier nog bezig met de foto's, nu bezig met de pics van gem
, ben benieuwd!
. Eerste proef ging redelijk (had niet / nauwelijks ingereden
), de tweede ging slecht omdat de omroepers de vaardigheid gingen omroepen. Ster is natuurlijk niks gewend, dus was daarna zo heet als een rode peper. Eén grote dribbelpartij; heeft geen pas meer normaal gelopen
. Halthouden ging daarentegen wel opeens goed
. Resultaat 189 en 173 punten; Gem was dik tevreden
.
. Ik had groom naast me genomen op de wagen, en ze heeft me de weg gewezen door het parcours
. Flink wijzend en gebarend waar de poortjes stonden. Resultaat: 3 balletjes en tijdsoverschrijding .... maar.... toen kwam de jury: "Mevrouw, uw groom heeft u alles voorgezegd, terwijl zij haar mond moet houden! Ik zal u er dit keer geen strafpunten voor geven, maar de volgende keer bent u de klos!" Huhhh, mag dat niet
. Wist ik veel..... mijn allereerste officiële vaardigheidje
!
. Erg leuk dat je er was
!
.
, fijn dat het verder goed gegaan is.
, verder leuke dag gehad, zo te horen
.
. 

janouk schreef:@gem Het was vader Harry die met zijn aanspanning meereed. Jouw nicht dan een van Van der Putten?
.
. Ach, de jury had zo te zien wel lol om die provinciaaltjes uit Limburg, die geen idee hadden van een vaardigheidje
. Lieve foto van Didds
.
super officieel debuut voor Gem
't was toch je eerste officiele wedstrijd of vergis ik me nu
wat ontzettend leuk dat Biancailona is geweest foto's maken, top hoor! Heerlijk he die kinderen steunen mamslief door dik en dun
Dapper van je hoor, het rondje rijden.
Ga een route rijden die officiele menroute is, is 30 km in totaal