Baudy: hier heeft pony ook alleen in de zomer ijzers. In de zomer heb ik ze om zodat ik voor wedstrijden stiften kan draaien. Hij loopt bijna nooit over de weg, en die enkele keer kan hij best aan. Rembrand moet helaas wel altijd met ijzers, maar die zou ik het liefst in de winter ook zonder hebben.
Bianca: lekker met de honden bezig geweest en ook al hoofdpijn.
Janouk: blijkbaar, gezien verhaal van Fries, is dat toch niet alleen voor koudbloeden een reactie op koliek. Fijn dat ze weer goed is.
Gem: verstandig geloof ik gezien de berichten op de radio dat je omgedraaid bent. Hier geen sneeuw, maar wel glad.
Tallechie: Rembrand heeft vandaag helaas ook vrij, maar ik geloof dat het goed gaat, hij staat weer bij het hooinet
Fijn dat Daan goed heeft geslapen en sterkte met je had en stageopdracht. Ligt je studie nog op schema?Aks: dailey plus is gewoon gras, dus kan me niet voorstellen dat dat stuitert. En ook hoofdpijn.
Nou, ze hadden beloofd dat het overdag paar graden boven nul zou zijn, maar komt hier met moeite op de + 1. Zo dooit de bodem natuurlijk niet
Ik ga nog snel even de wei (gedeeltelijk) uitmesten voor ik zoonlief weer moet ophalen.
Wel handig om te weten, want ik verwachtte ook andere symptomen.
nou maar niet aan denken dan....
Ollie wordt trouwens een bollie, moet haar wat minder gaan voeren blijkbaar
) toen ze bij ons kwam en ze is een enorme vretert. Dat ben ik niet gewend, want Bente was een beetje een tuttebel met eten. Dus bij mij is het altijd van de netten moeten lekker vol zijn en ze krijgt natuurlijk ook lucerne, dat kan ook goed aanzetten. Senior priores staat nu oud te worden in de ton en ponybix krijgt ze ook niet. Maar ja ze krijgen bij ons 3x per dag allemaal voer en ook allemaal iets in hun bak, moet toch iets in anders vind ik het zielig. Maar moet dan maar met handje lucerne gaan werken ipv halve emmer denk dat dat al scheelt maar ik vind het altijd zo gezellig zo'n lekker volle voerbak en een tevreden etend paard