hij werd behoorlijk gedreven ja op een gegeven moment Maar die eigenwijze shetter blééf 'm uitdagen.. Stond ie te eten, kwam shetter langs gehupseld met een irritant bokje.. sja
VanHuisUit
Geplaatst: 29-04-12 21:28
Hahaha die shetlander was lekker bezig en jouw pluizebol met zijn oren in de nek, steeds net te langzaam Leuke wagen Jenkins! Zie niet goed hoe het lamoen vastzit, lijkt wat ver van de wagen? We zijn benieuwd naar foto's Ooooo wat gaaf Janouk met burgermeester en de mooie wagen en natuurlijk ook Avaluna fijne rit, heerlijk is dat he het was best lekker weer! En Bicci en Biancailona bij elkaar op verjaardag, grappig Gem alvast heel veel succes voor morgen! Je zult nu wel druk aan de poets zijn.
Vandaag grote wagen weggebracht...krijgt weer mooi plekkie morgen komt er toch ook iemand kijken voor ponywagen, kan geld erg goed gebruiken helaas en Snuitje gaat morgen naar een zomerplekje.
Zoonlief is uit logeren, voor het eerst sinds dus 9 jaar is hij er niet met Koninginnedag, vind er niets an!
Vandaag nog erg lekker gedressuurd met Bente, ze liep echt superfijn
woest aantrekkelijke fjord met die wilderige manen
en toffe kar gezien
zo,.hier de boel weer aan de kant. tassen voor 95% gepakt en alle andere zooi klaar gezet. aanhanger met kikkerkar is met schoonpaps mee en slaap in udenhout. zo dadelijk lekker op bedje tv kieken en dan vroeg weer op.
morgen laatste btjes inpakken, voerrondje hier bij de kippies, konijntjes en duifjes. de boel in auto tassen , poesjes een kroel en richting stal. peerdje goede poetsbeurd en als mogelijk wassen. tuig inpakken, andere pownei-zooi inpakken en zorgen dat we om half 1 in waalwijk staan.
daar sluit schoonfamilie aan met aanhanger met kikkerkar en de stoet gaat dan richting laag soeren
tine10
Geplaatst: 29-04-12 21:46
Net terug van weekend Vlieland. Heb wel braaf alles bijgelezen, maar even geen zin/puf om te reageren.
Paarden hebben zich gelukkig keurig gedragen. Had ze in de winterwei laten staan, was makkelijker voor de oppas. Pony draaft en galoppeert zonder enig probleem. Zijn hals is helemaal aan het vervellen. Ziet er aan de ene kant beetje eng uit, maar ik had het al verwacht gezien de wond die Rembrand vorig jaar op hals had. Bij hem was het toen gaan ontsteken, bij pony gelukkig niet. Ik had er gelijk sintjanskruidolie op gedaan, waardoor het dikke gelijk verdween. Denk dat dat ons geluk is. Ziet er in ieder geval heel rustig uit. Ik mag er neit aankomen, maar dat is natuurlijk wel logisch. Hij krijgt komende week nog vrij en dan maar kijken hoe het gaat, en of ik nog mee kan doen aan mijn eigen dressuur/vh wedstrijd met hem. Ik hoop het wel, maar goed, pony moet het natuurlijk wel helemaal aankunnen.
Gisteren weer buitenrit op de IJsco's gemaakt. Zoonlief was in het begin wel heel zenuwachtig, maar uiteindelijk heeft hij natuurlijk weer genoten. Het ging dan ook weer heel erg netjes. We hadden helaas hele weekend erg slecht weer, veel wind en regen. Gelukkig tijdens de buitenrit wel droog gehad.
Ga nu snel naar bed, morgen weer drukke dag.
Manlief is ondertussen aan het nadenken over eventuele castratie van Thabor. Hij heeft het er erg moeilijk mee. Snap ik heel goed. Hij is ook bang dat hij zijn brede uiterlijk kwijtraakt. Ook dat snap ik heel goed, maar ik vind (hoe jammer ik het natuurlijk ook vind) de rust in de kudde toch belangrijker. Wordt vervolgd.
VanHuisUit
Geplaatst: 29-04-12 21:46
Ahhh je gaat naar Boszicht? Super leuk daar ben niet jaloers hahaha.
Manlief overweegt de castratie... ach kan me ook wel voorstellen dat mannen daar iets meer moeite mee hebben dan wij vrouwen Klinkt trouwens als lekker uitwaaiweekend Tine! En ik vind jullie zoon erg dapper dat hij zomaar op een 'vreemde' pony gaat zitten
@Frensie jij gaat zeker voor de 37 km Utrechtse heuvelrug als voorbereiding op debuut klasse II Wij hebben in mei al een dressuurwedstrijd onder het zadel en een marathon (beiden op 'loop' afstand) dan past een endurance er niet meer bij voor 't peerd, zou beetje te veel zijn.
Zal morgen proberen Wiske iets langer rustig te houden zodat we de opstaan-tijd iets kunnen verlengen Heb het aangekondigd bij manlief
gelijk jou ijsco-foto's bewondert tine, waaibomen-dagen gehad daar, haha
janouk
Geplaatst: 30-04-12 06:26
@ronnie; geweldige foto heb je gemaakt van Maurits Die kan ik tegen hem gebruiken Mooi koetsje. @bicci veel plezier @vhu "Manlief overweegt de castratie...... ach kan me ook wel voorstellen dat mannen daar iets meer moeite mee hebben dan wij vrouwen" Zo zonder informatie dat het de castratie van een paard betreft, klinkt het toch wel sneu voor je manlief.
Over de foto's van straks, moet ik even kijken of het lukt. Maar er zal vast veel pers zijn, dus ze zullen wel ergens in de pers verschijnen. Paul vindt dit soort ritten geweldig. Ik zie veel te veel beren op de weg. Ik heb niet zo op fanfarekorpsen, bobo's op de wagen, vlaggetjes, zingende kinderen, lallende volwassenen, etc. etc. nog meer beren. Ik ben altijd pas weer blij als alles en iedereen veilig thuis is en op stal staat Ze is in ieder geval nog schoon, dat scheelt me een wasbeurt extra.
Nouvel
Geplaatst: 30-04-12 07:49
goeiemorgen!
ik zie leuke ijsco's voorbij komen en een stoere sulky! (en maurits... )
nouvel!!! Alles goed met je zwarte spook? En je witte uiteraard
@janouk; komt vast goed!
@Ronnie25; prachtig wagentje!!
Hier is vriendje werken en die gaat vanmiddag de stad in. Ik ga op m'n gemak wakker worden en dan lekker naar stal. Heb alleen geen eten meer in huis, dus gok dat ik ook nog even langs de appie moet
Nouvel
Geplaatst: 30-04-12 08:08
ik ga zo bij 'm kijken, hij zal wel enorm bont en blauw en stijf zijn...
Bicci veel plezier! Tis een hele organisatie om daar te komen!
VHU ik moet nog 2 wedstrijden goed uitrijden en dan wil ik daarna een keer klasse 2 rijden. Dus de UHR 37 km is niet echt een voorbereiding, eerder een must om die punten te verzamelen Ik vind het een flinke afstand
Tine ik denk niet dat als je Thabor gewoon in training houdt, hij zijn brede uiterlijk verliest (natuurlijk wel genoeg rust na de castratie). Leuke foto's van de IJsco's!
Janouk succes met de optocht!
Hoi Nouvel!!
Mooie wagen Ronnie.
Ik ga naar stal, lekker buiten rijden vandaag. Daarna nog beetje thuis prutsen en vanavond (weer) dienst. Ik ga denk ik wel aankaarten dat ik vanaf juni maar 3 diensten per week wil doen, heb nu soms 4 avonddiensten, dus dat kan inhouden 4 avonden per week slecht slapen. Na de zomer moet ik misschien op de zaak meedraaien dus dan heb ik genoeg slaap nodig. Ik denk dat ze op mijn werk er verstandig aan doen om nog een planner aan te nemen. In augustus zitten we ook enorm krap. Dan werk ik de hele maand overdag op kantoor vanwege extra drukte en een andere planner is op vakantie 3 weken. Dus dat zou inhouden dat ik en nog een planner alle diensten ook nog zouden moeten opvangen, naast mijn hele week kantoor zitten.... dacht 't niet...
Jeetje wat een vroege vogels allemaal haha . Iedereen een fijne koninginnedag!!
happytime
Geplaatst: 30-04-12 08:57
ronnie heeft een nieuwe wagen,mooie sulky en maurits staat er ook mooi op bicci: fijne vakantie en we willen leuke foto"s zien hoor! voor iedereen die koninginnendag gaat vieren, heel veel plezier,janouk mag ook meedoen ik duik de groentetuin in...want wie zaait.....zal oogsten
avaluna
Geplaatst: 30-04-12 10:28
@Ronnie: gefeliciteerd met je mooie wagentje .
@Tine: wat stoer! *Hier wilt dochterlief ook graag zo buitenrijden, maar ik krijg dan echt de kriebels, ik ga eerst eens proberen hoe het gaat als handpony *
@Frensie: tjee, dat zou idd wel erg veel zijn.
@Bicci: superveel plezier.
Geniet allemaal van deze mooie dag
tine10
Geplaatst: 30-04-12 13:18
avaluna schreef:
@Tine: wat stoer! *Hier wilt dochterlief ook graag zo buitenrijden, maar ik krijg dan echt de kriebels, ik ga eerst eens proberen hoe het gaat als handpony *
Met zijn eigen pony durf ik dat nog niet los hoor, wil ik trouwens wel deze zomer een keer gaan doen. Is voordeel van manegepaarden die vast rondje in bos/door duinen rijden. Ze volgen de groep wel over het algemeen
Vanmorgen Koninginnedagspelletjes gedaan bij voetbalveld. Ben nu helemaal stuk, want vannacht maar 4 uur geslapen. Dus ik ga zo naar bed en hopelijk kan ik wat slapen. Daarna de winterwei opruimen.
biancaaatje
Geplaatst: 30-04-12 14:56
@aks, gekke dids @ngtje, in de veluwe @ronnie, leuke wagen
zo hier vanmorgen eerst pics gemaakt oa ook gem gespot daarmee toen thuis met floris naar de vlooienmarkt, had centje gekregen van tante bianca of wel bicci hierootjes nou tante, heeft goede geshopt raceauto, vrachtauto, heftrucje van bob de bouwer, kraanwagen, en nog computertje laatste 2 mama mee gesponsort.
tine10
Geplaatst: 30-04-12 16:06
Ben winterwei aan het opruimen, wat een k.... klus. Onder het hooinet ligt allemaal oud, vertrapt hooi. Man wat is dat zwaar om weg te halen. Krijg hooinet niet los, knoop zit te vast, dus mag manlief vanavond nog naar kijken als hij thuiskomt (hij is hele dag op ons Koninginnedagconcours aan het helpen, arme ziel)
Nou, ik ga maar weer verder.
biancaaatje
Geplaatst: 30-04-12 16:11
succes tine, sommige dingen blijven mannenkarwei. ik ben hier pics aan het sorteren, komt gem ook in voor