Ollie lekker aan het mennen en Lanouska ziet haar kans schoon ook aan de slag te gaan, Tallechie heeft gezellig bezoek gehad en wat last van zwangerschapsdementie (is bij mij denk ik nooit overgegaan
). Mensen die liever mennen dan rijden en omgekeerd. Rizanta is ook mega, gelukkig heb ik lange benen en zit ik er wel 'omheen', maar die draf van haar ben ik nog steeds niet 100% aan gewend hoor. Als ze gaat strekken is het maar weer de vraag hoe ik goed blijf zitten
. Evelinee een fijne verjaardag gehad en ik lees nog wat over Equitana (zou echt gepast geld meenemen als ik daarheen zou gaan) en gedoetjes thuis waardoor mennen / paardjes op lager pitje staat, sterkte
Citaat:
VHU een nieuwe wagen jij bent ook in de koop mood de laatste tijd !!
Nou ik heb mijn trailer en mijn sulky pirouette verkocht he, dus ik heb me aan de afspraak gehouden dat ik pas weer iets koop als ik iets verkoop
Mijn Dutch is nog wel te koop, dus zegt het voort, zegt het voort
Ik werk momenteel voor een aantal hogescholen. Een daarvan ben ik een poos geleden behoorlijk overspannen weggegaan, maar dus toch weer op verzoek van hun teruggekomen. Dat leek allemaal goed te gaan. Maar de afgelopen drie, vier weken toch weer allerlei dingen meegemaakt waar ik letterlijk de kriebels van krijg (zit onder de uitslag, denk echt dat het daarvan komt, pure stress). Het zijn allemaal dingen in de organisatie die me zo tegenstaan, ik kan me met goed fatsoen er niet meer uitpraten bij de studenten. Heb nu toch maar aan de manager aangegeven dat ik vind dat het zo niet langer kan. Vanmiddag had ik lessen, die heb ik niet gegeven, kon het niet opbrengen. Zo stom dat ik toch weer in zo'n zelfde situatie terecht kom
Had er gewoon echt niet meer aan moeten beginnen maar dan ben ik zo'n naieveling die denkt dat het wel goed komt. Nou niet dus