Haha, Alarmbelle, die had ik gemist. Geweldig
Vandaag enorm genoten van de Ride & Run, het was supergoed georganiseerd en dat terwijl het voor de allereerste keer was. Erg leuk. Beetje jammer dat ik ook op de fotos sta, maar goed...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vond die naam gewoon 100% bij haar passen Cathey dan zo schrijf ik het.
toen ben ik gestopt.
heb gestapt in de grote paddock, die is groter dan de bak dat voelt op een of andere manier fijner, weet ook niet hoe dat komt maar goed.
hoop dat je fijne avond hebt gehad
ik heb vele malen sorry gezegd. Menig kwam naar de weg met een advies, WD40? De meesten moesten wel lachen.
ook dat nog. Naar Roden gereden om een nieuwe bus te halen. Eindelijk konden we de assen vullen. En toen we hem naar zijn plekje brachten was hij stil.... Wat een verademing. Wat kan de stilte dan heerlijk zijn.
na heel veel gedoe haar neus kunnen behandelen, zag er weer een beetje fatsoenlijk uit, en ze had ook nog een soepoog van de wind en nog aan drie benen mok / verbrand vorige week, is nog niet weg. Zit niet mee zeg maar.
heb haar gelongeerd in de storm ze trok zich er helemaal niets van aan. Maar ze durfde niet op stal te staan, denk van het gerommel van de dakplaten.
ze is dan ook niet zo'n beetje vervelend maar gewoon staatsgevaarlijk (steigeren en omhoog springen, door me heen rennen, hoofd hoog omhoog slaan als ik maar naar haar wijs dat soort onmogelijk gedrag
). Er valt dan ook niets te t-touchen of wat dan ook enige wat helpt is als ik boos word. Dan staat ze opeens gewoon stil en kan ik alles behandelen
. 
VanHuisUit schreef:Ojee heb ik ook wel eens gehad (maar toen waren het de lagers) met krijsende wagen door het bos![]()
Dat is super handig Marga!![]()
Knap gedaan van zoonlief, mooi 2 punten en officieel M2![]()
Ber was weer ongelofelijk vervelend. Zo chill als ze een poosje is geweest zo drama is het nu weer. Voer ook alweer week magnesium bijna heel veel gedoe haar neus kunnen behandelen, zag er weer een beetje fatsoenlijk uit, en ze had ook nog een soepoog van de wind en nog aan drie benen mok / verbrand vorige week, is nog niet weg. Zit niet mee zeg maar.
Cathey lust dus geen slobber met pulp was volgens haar vergifheb haar gelongeerd in de storm ze trok zich er helemaal niets van aan. Maar ze durfde niet op stal te staan, denk van het gerommel van de dakplaten.
Dus Piet restant slobber gegeven en die had daar geen problemen mee
Ik loop zwaar achter zie ik in het topic
en nu lekker gaan genieten met je paardje
ik had er al zo'n voorgevoel bij dat je toch al wel helemaal verkocht was
Ben erg blij geweest met de zeer goede service, mevrouw vond het ook erg vervelend allemaal hoe het verlopen was met mijn vorige paardje en ze was zo blij dat het nu allemaal in orde is, dat mijn pasconsult gratis was en hoefde helemaal niets te betalen
over een half jaartje mag ze weer komen, om te kijken of het allemaal nog in orde is
Mocht niet te hard lopen, mocht niet eten, mocht niet happen uit frustratie, mocht niet stilstaan......en mocht uiteindelijk ook niet stuiteren naast de baas
dus hij ging dan toch maar gewoon braaf mee. Als je 1x zegt dat hij iets niet mag, dan is het ook gelijk over.......het is nog een puppy hoor