Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:@ Maisie: ben jij zo klein of is je pony zo groot?
@Marianne inderdaad gewoon van genieten, is heerlijk. Mijn ouders hebben ook niets met paarden, mijn man dus ook niet. Mijn vader heeft me vroeger met de pony's altijd wel geholpen en gesteund hoor. Daarom voel ik me bij de stalhouderij ook zo op mijn gemak. Morgen gaan we met de trouwkoets op stap, met sr op de bok. Echte paardenman en altijd vriendelijk. Is voor mij echt een dagje uit.Citaat:@marrianne, zulke mensen had ik vroeger ook fijn is dat he! Ik zou er lekker van genieten.
Heel verstandig. En ben natuurlijk ook benieuwd naar die nieuwe techniekCitaat:Maar ik ga voor twee ontspannen proeven waarbij ik zelf een goed gevoel heb. En de vaardigheid gaan we een nieuwe techniek uitproberen.
Kleiner paard / pony bedoel je? Dat is wel een van de redenen waarom wij op die kleine maat zitten, dat ik alles zelf kan doen omdat ik weet dat ik het in principe gewoon allemaal alleen moet kunnen doen. Nu is het volgens mij ook lastig om aan iets groters te denken dan VealeCitaat:Ik zou graag een kleinere er bij hebben zodat ik mij alleen kan redden