Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, komt er opeens allemaal af. Denk ook omdat ze zich nu gewoon echt beter voelt. Kwam aangalopperen toen ik bij het hek stond
ga morgen denk ik eindelijk weer eens iets productiefs met haar doen
)
wat een droppie. Kijk dat kopje nou
nog niet veel met haar gedaan, druk geweest met haren invlechten

tine10 schreef:Hoe doen jullie dat met de zaailingen van de esdoorn? ik vind het haast niet te doen om de weide helemaal na te lopen. De kale stukken lukken wel, maar de rest vind ik erg lastig.
en vroeg uit de veren en genieten van de vogels met paard en hond.
er is.
aldus mijn puberzoon
pfff zit zo in te kakken momenteel. Nu ga ik straks waarschijnlijk toch weer richting 'echte zorg', alleen is me nu gevraagd of ik op een corona afdeling wil. Ik heb zoiets van paar maanden zorg totdat ik het weer druk krijg bij opleidingen OK... maar om dan direct in de zware intensieve corona zorg te gaan dat vind ik nogal wat. Plus wat als ik ziek word, wie zorgt er dan voor mijn zoon en eigenlijk ook wie zorgt er dan voor mij...
dus ik vind het nogal een dilemma. Kijk als je gewoon standaard al werkte op de woongroep en er wordt een cliënt ziek, dat vind ik wat anders, want dan ben je toch al ingezet. Dus naja weer gedoe allemaal in mijn hoofd.