Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Anke schreef:Voor mij voorlopig geen menwedstrijden meer.
Wellicht in 2016 weer...
Pony verkocht Anke ?
Ik reed in hippolytushoef 178 en 194 punten met wel een erg grappige opmerking op mijn protocol, ze heeft haar best weer gedaan om op te vallen bij de jury
[ [url=m/6a2hpt.jpg]Afbeelding[/url] ]
cleej schreef:Goed gedaan tine10!!
Gestart bij de men 2 daagse van Rhoon!
Zaterdag alleen dressuur, 2 winst gereden!
Zondag 1e proef zo lekker gereden, helemaal niks balen! En 2e proef weer een puntje erbij!
Vaardigheid 1e keer, jury dacht dat ik foutloos was, na de barrage te horen gekregen dat ik 2 bakken had. Jammer maar wel barrage gelijk geoefend haha!
2e keer gelukkig foutloos en ook foutloze barrage!!
Super trots op me kleine pony! Woensdag gaan we mee doen met de dressuur clinic georganiseerd door het Mendistrict, ik ben erg benieuwd.
tine10 schreef:Op Hemelvaartdag wedstrijd gehad in Leek. Zoonlief haalde bij de bixie in de dressuur en vaardigheid de 1e prijzen binnen. Ikzelf reed met dezelfde pony (Amerigo) in het Z mijn 3e winstpunt met 209 punten (helaas net buiten de prijzen) en in het ZZ vaardigheid een foutloos parcours, dus weer 2 winstpunten en een 1e prijs.
Gisteren met Samoerai voor het allereerst de ring in bij onze eigen vereniging, onderlinge wedstrijd. Ik was stikzenuwachtig. Niet voor de proeven, maar hoe ze op alles zou reageren. Ik zat vreselijk te mutsen, maar gelukkig bleef pony heel braaf. In de proeven ging mijn spanning eindelijk een beetje weg. Ze liep super fijn en dat resulteerde in 201 punten in de dressuur en een foutloos parcours qua ballen in de vaardigheid. Ik had wel flinke tijd, maar daar ging het me niet om, ik wilde netjes rondsturen. Missie geslaagd. Nu nog zien dat ik die angst kwijt raak.
tine10 schreef:Dit jaar zijn in de B ook weer kampioenschappen, dus als je je daar beter bij voelt, kun je ook gewoon in de B blijven.
oetenhok schreef:Misschien kunnen deze wedstrijden nog opgenomen worden in het overzicht?
Woensdagavond 3 juni dressuur twee proeven op gras in Rhoon.
Zondag 21 juni dressuur 2x en vaardigheid 2x op gras in Rhoon.
Woensdagavond 1 juli vaardigheid 2x op gras in Rhoon. Mocht er animo voor zijn is het mogelijk om tijdens het verkennen, uitleg te krijgen over de lijnen en het rijden van het parcours.
Wedstrijden staan open voor alle klasse`s.