Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Opzich wel een eer en erg leuk!
)
Die personen zijn zelf sneu, maar die komen zichzelf wel tegen!

Loopt hier vaak een kleine Shet mee tussen de ZZ, en ook gewoon in't M en Z. Pukkie heet die shet volgens mij, en doet het heel prima! 

ga gewoon even flink trainen met de boys. Fysio moet maar weer eens langskomen want de jury zag ook al een probleempje voorbij komen
niet extreem maar t viel wel op. Wil niet mn pony naar de klote trekken natuurlijk. sasika schreef:ik word vaak 'toe'gelachen als ik met mijn pony aan kom... Een nette proef is een nette proef!
Melanie lache dat je bent uitgenodigd! effe dat kratje bier binnen halen!
Jury's vinden Bam ook altijd schattig als ik binnenkom, maar die loopt een goede proef en rijd mijn welsh er ook gewoon uit. Klein maar krachtig kunnen ze echt wel zijn. 
Het is al gaaf om in die speciaal opgezett rubriek te mogen starten. We zullen het zien, een balletje is zo geraakt haha. Daar 1ste keer Z starten, we gaan gewoon lekker rijden! En Macho mag ook weer mee.
sasika schreef:qua voeren inderdaad niks aan te doen dat de paarden aan slaan... maar het viel me dit keer veel meer op...
LS de smaak te pakken?
wij gaan de 16 maart weer.. laatste wintercompetitie... ben benieuwd... flink trainen!!
en regelmatig 1e en 2e plek met hem gehaald en dat tussen de welshjes. Tuurlijk tippen wij niet aan een super uitgestrekte draf en vinden de jurys Rakker zijn verzameling langzamer draven (terwijl ik echt zijn kont zie zakken en hem zie ondertreden) maar netjes op de letter rijden, 4 kant stiltstaan, goed achteruit gaan, netje aangalopperen doet een hoop! Oja en goed in 1 hand kunnen rijden valt vaak ook in de smaak haha