bicci schreef:grappig
![]()
daar gaat mn zelfbeeld vol van serieuze. stoere en verstandige uitspraken
:p

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rianne1994 schreef:uhhh NET? sorry hoor maar als ik wordt aangenomen kan ik het makkelijk betalen?
Dingen laten gaan.... juist sorry hoor maar ik zeg toch dat ik het makkelijk red?
kunnen jullie in mijn porto kijken ofzo? typisch dit. alleen maar oordelen het is zo makkelijk en hoe meer jullie zeggen het kan niet des te meer ik denk het kan wel!
verder heb ik bijna een jaar lang een eigen paard gehad waarvan ik het zadel dekje, peesjes, deken etc allemaal zelf heb betaald. hoefsmid, osteo... ik werkte toen parttime en kreeg verder geen stufie.
Ik ben niet het persoon om op vakantie te willen of lekker stappen. Voor mij is een keer een dagje stad in zonder iets te moeten kopen prima. Dus wat dat betreft zou ik gewoon veel overhouden omdat ik dat allemaal niet hoef.
Frensie schreef:Ooit was dit een gezellig HK topic waar iedereen trots over zijn paarden/ponies/kids/honden kletste en waar anderen dan leuk op reageerden. De een reageerde meer dan de ander, maar iedereen was welkom. Tuurlijk waren we het niet altijd met elkaar eens, maar daar werd normaal op gereageerd en de sfeer bleef prima.
*Goeie ouwe tijd*