[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:02

LS_fotos ik heb daar geen problemen mee....val maar lekker binnen hoor !

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:22

:wave:

wat een gave tinker!!! welkom :D

voor de rest bijgelezen!

het is brrrrr :brr: buiten! maar wel heerlijk!!

wish met bbp :)

Afbeelding

goede tip vhu en bicc!! thermofles staat klaar!! ook de chocopoeder en thee! en een thermofles voor de grooms!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:29

Grooms zijn blij met jou!
Wish heeft er volgens mij ook zin in hahaha.
@L_S foto's natuurlijk kun je altijd binnenvallen, welkom!
@Biancocoo Wiske is ook een keer heel hard in haar neus gebeten met snee erin zie je nu nog litteken van, en ook een keer in haar wang, was echt flink gat >;) maar ook dat is gewoon dichtgegaan.... ze was iets te ver gegaan bij Mies <<)

Nou manlief staat extreem stil ergens tussen Den Haag en Rotterdam, heb zijn auto morgen dus moet al mijn spullen nog overladen...hoop dat hij nu onderhand wel snel komt want ik wil vanavond vroeg naar bed (naja niet nu al hoor :+ )

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:36

Hier kom ik ook weer even de deur intrappen := , ik hou het momenteel ook niet écht bij :o :list: Lang leve onze samenvatters... Smickel, Biancacoo +:)+ _/-\o_

@CP, welkom en ik ben niet écht een tinkerfan maar die van jullie is wel erg <3
@LS, gewoon lekker blijven binnenvallen... moet eerlijk bekennen dat ik dat momenteel ook doe daar ik het hier gewoon te druk heb om het allemaal bij te houden :o Y;(
@Biancacoo, het is hier al :brr: koud, jouw wensen zijn verhoord en je kan lekker gaan trainen met je hondjes :):)
@Biancailona, ik heb gestemd...op het leukste bofkontje...oftewel jouw dochter :D
@Smickey, lekker aan het longeren geweest met dubbel lijnen met Mick... +:)+ Ik heb vandaag ook even Brutus rondgeslingerd. Ik longeer altijd met dubbele lijnen, gewoon hoofdstelletje en schoftje.. zo heb ik een fijne en nagenoeg hetzelfde gevoel met de mond als met de wagen...Hij liep super lekker ondanks zijn paar dagen vakantie :j

Morgen richting Ermelo om naar de welshveiling te gaan... Ik heb er zin in... :):) En ik ga écht niets kopen hoor.. gewoon lekker kijken en kletsen maar wel met heel veel kleren aan :brr:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:33

Kom ook even binnenvallen: VHU en mel veel succes morgen met de endurance!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 20:33

Mel en VHU helemaal klaar voor de endurancestart :D

En Ollie morgen naar Ermelo, leuk!!! En fijn dat Bruutje het niet verleerd was ;-)

had ook weer iets blonds op stal 8)7

De pensionbaas was stro aan het rijden, stapte uit zijn verrijker en zei iets... ik keek hem heel glazig aan, want ik dacht dat hij vroeg: "heb je MS?". Was al bij mezelf aan het denken: wat een rare vraag en onbeschoft dat iemand dat zomaar vraagt eigenlijk... maar toen realiseerde ik me dat hij vroeg: heb je een mes?

:o

:x

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-12 20:34

:wave: hoi Frensie, hoe was het met Bubbles bij de DA???

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:39

smikkel, psygisch blonT is ook blonT :))

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:40

@avaluna, irritant kinderachtige mailtjes, heb je je kunnen beheersen?
@cp, welkom hiero, wat een knappe man heb je chantal
@gem, al uit je dilemma, twee leuke keuzes staan.
@baudyh, mooie trailer combi kar
@biancoo, thanx voor het stemmen, alle beetjes helpen. Knuffie voor aiya
@vhu, lekker pasta gegeten?, manlief nog thuis aangekomen of nog last van drukte onderweg?
@ls, ik heb ook last van dat ik niet altijd kan reageren.
@melissa en bic, veel plezier morgen
@ollie, veel plezier morgen, ja voor ons is ze ook echt ons bofkontje
@smickey, waar zat jij in gedachten, ms mes, heb ik ook weleens last van

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:41

jah idd avaluna, laat je niet gek maken hoor :(:)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:46

Ilona heeft sinds gisteren weer ijzers, liep meteen een stuk sneller.
Vandaag floris met ilona opgehaald, was op school, liep hij naar paps toe, ik stond op parkeerplaats met ilona, had mij niet gezien. Ik zo hallo floris. Hij had nog speelgoedtractor in zijn handen, vrijdag is namelijk speeltjesdag. Die meteen naar paps gegeven, ik zo je rugzak. Plop rugzak af. Papa had de verkleiner bij voor het zadel ivm beugellengte. Cap en das ivm frisheid. Hij op ilona, kind helemaal trots, bijna thuis een uur gereden, toen wilde hij eraf. Toen heeft hij een stukje gelopen. Daarna weer stukje erop, toen toch weer eraf en in de auto met paps de laatste paar honderd meter mee. Intussen mama ook sportief geweest, want ik was te voet op de terug weg. Ook nog lol gehad.
Want op een gegeven moment was het duo plassen. Ilona als trailpaard plast makkelijk onderweg, wilde op een gegeven moment plassen, maar stond op de weg, dus de berm in. Ging plassen. Toen moest Floris ook. Hij plassen en toen ging ilona nog een keer plassen _O- ik kon helaas geen foto maken, aangezien ik weg, paard en kind in de gaten moest houden, maar het was ook te funny. :') Echt iets voor funniest home video's zeg maar. Duoplassen.

Verder nog een keer spammen voor Sophie als bofkontje en stemmenzoekactie.
link
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 26-10-12 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 20:46

@ Smikkel; we moeten morgen naar de dierenarts, nog even afwachten dus! Lekkere actie had je ;)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:10

Gek is dat he dat dat zo kan wisselen als je er ijzers onder doet ? Buck loopt dan ook veel sneller...
Hij loopt nu alleen niet super veel op straat dus wil ze er nog niet onder doen, Lizz heeft ookal en is wel prijzig..

Filmpje van vanmiddag.

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 23:20

Hallo, ik ben echt moet wil slapen maar wil wel even snel zeggen:
Cp welkom! Echt hele gave tinker
En ik zit een leuk spikkelkondje hierboven, vindt spikkels echt <3

ik reageer morgen weer :O

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 06:28

iedereen die wedstrijd heeft of iets leuks gaat doe veeel plezier :D

ik ben naar stal paard vangen poetsen water vullen en op naar wanroij!!! *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 07:51

succes crazymel en VHU !!! en veel plezier jullie allebei !
Ollie, veel plezier en gezelligheid toegewenst op de veiling,..wat zal daar weer veel moois rondlopen !
mochten er nog anderen wedstrijd hebben ,succes !!
en janouk enht die gaan vandaag lekker karren over de heide natuurlijk...genieten hoor..
ik ga als het zo iets lichter is met de hondjes rondje trainen... :evaw:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 08:02

:wave: Goedemorgen!!

Ik heb alweer gewerkt, ik ging iets over 6 thuis weg en toen hoefde ik de auto niet te krabben (staat onder bomen). En reed kwart voor acht weg van de zaak en toen moest ik wel krabben, haha.

Biancacoo dit is echt hussen weer!!!

Crazymel en VHU brrrrr..... niet koelen met water nu lijkt me.

Ccp welkom! Of was het cpp? Anyway, welkom.

Leuk spikkelfilmpje!!

BI ik heb je post van gisteren niet gezien maar wat zal dat grappig zijn geweest met de plassers!

Beer zou vandaag bij kennissen spelen, maar kreeg vannacht om 12 uur berichtje dat zij vandaag naar het ziekenhuis moeten met hun dochtertje, dus geen idee wanneer ze terug zijn. Gelukkig heb ik hele lieve pensionhoudster en mag Beer vandaag op stal spelen :+: *\o/* Ik ga nl met vriendin naar de dierentuin en manlief is overal en nergens. Zhazha en Bubbles kunnen makkelijk een hele middag alleen thuis zijn, maar Beer wordt daar natuurlijk nog helemaal hyper van.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 08:09

Mogge,

@VHU en Crazymel, heel veel succes vandaag +:)+
@Biancacoo, ideaal weer voor jou om te trainen :):) :j
@Frensie, veel plezier in de dierentuin :D en fijn dat je vervangende 'oppas' hebt kunnen regelen

Ik ga zo richting Ermelo, de cupcakes voor de innerlijke mens zijn gebakken en ik zal mijn portemonnee :$ thuislaten en alleen wat 'zakgeld' meenemen ;)

Voor iedereen die ook moet starten of die wat anders leuks gaat doen, heel veel plezier, succes toegewenst +:)+ :):) :j

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 08:26

@ Mensen die wedstrijd hebben: heel veel succes!

@ CP: Mijn vriend zou jouw Noedel gelijk willen hebben hoor! Hij is niet echt geïnteresseerd in paardrijden, maar tinkers vindt hij geweldig, zeker als ze er zo stoer uitzien als Noedel. Hier in de buurt staat ook een tinker hengst die hij geweldig vindt, maar die is echt niets tegenover die knappe kerel van jou <3

Ik ga mij zo klaarmaken voor de wedstrijd met Zhora (hond). Ik ga voor mijn brevet gehoorzaamheid.
In maart was het mij niet gelukt omdat mevrouw geen zin had om te apporteren, hopelijk werkt ze vandaag wel goed mee!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 08:45

Goedemorgen.

Jullie gaan te snel -O-

Zag heeeeeeeel mooie Tinker met prachtig, vriendelijk oog.
Wedstrijdgangers (met paard of hond), veel plezier en succes en alle anderen natuurlijk ook veel plezier.

Ga zo beginnen paarden beweging te geven. Gisteren al even Rembrand voor de wagen gehad (nieuwe voorbomen passen niet, omdat ik heel breed lamoen heb, grrrrrrr, dus oude er weer bij gepakt) en Thabor en Amerigo mochten mee naar springles.
Dan alles schoon zien te krijgen voor de wedstrijd morgen.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 11:52

Goedemiddag!
Sluit me aan bij alle samenvattingen :o

Deze namiddag naar de pony's. :)
Ik hoop echt dat het droog blijft, want was van plan om een menrit te maken...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 13:31

Het is hier prachtig weer, hoop dat dat bij VHU en Crazymel ook zo is.

Vanmorgen alle paarden voor het wagentje gehad. Met Thabor alweer met minder angst! Nu echt alleen in- en uitgespannen (manlief vond het te koud en ging binnen koffie drinken, watje haha). Rembrand ging minder fijn dan gister, maar goed, we zien wel hoe het morgen gaat. Ik verwacht er maar gewoon niet teveel van. Daarna eerst Amerigo geschoren, wat een vacht kwam daar af zeg. Toen een poosje gemend. Ging ook niet zo goed. Hem moet ik eigenlijk echt iedere dag mennen om hem goed voor elkaar te hebben, tja, dan moet je niet op vakantie gaan :D

Nu snel lunchen en naar bed.

Straks nog 2 karren en tuigen poetsen, en 3 paarden wassen en vlechten.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 14:08

Even snel tussendoor..
SL, hoe is het gegaan met Zhora.....hebben jullie het gehaald ????

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-12 14:21

kom ook even binnenvallen in onze huiskamer :D

Een bakje koffie erbij en even uitrusten. Voor het gemak ga ik even mee met de samenvattingen. Mensen die binnen komen vallen, geen problemen mee hoor, lekker meekletsen en het is hier simpelweg niet te doen om op iedereen te reageren of alles bij te houden ;-)

Wil wel nog even VHU en Mel superveel plezier wensen en hopelijk hebben jullie net zo mooi weer als dat het hier hele dag al is.

En voor Ollie heel veel plezier in Ermelo, zal wel heel veel moois rondlopen /3

Tine weer thuis en de paarden gisteren al in het werk gehad als ik het goed heb gelezen? Jammer van je bomen dat die niet passen! En ik ben zo benieuwd of het eten in het Armenhuis leuk was???

Biancacoo, heerlijk weer voor jou om te trainen! Lekker fris :D

Frensie, had gisteren verkeerd begrepen, maar als het goed is ben je dan vanmorgen met Bubbles naar DA geweest???

Gem al keuze kunnen maken tussen 2 span of rit op zelfde dag???

Ik vrees dat ik de rest een klein beetje vergeten ben dames Y;(

Met Mick lekker ohz gereden vanmorgen, hij heeft goed zijn best gedaan en ik was tevreden

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 15:49

Sorry Smickey, vorige keer helemaal vergeten te reageren. Eten in Armenhuis was goed, maar niet meer dan dat. Had er persoonlijk iets meer van verwacht ;) Ik vind De Oude Stoep dan eigenlijk zeker zo goed.