Ilona heeft sinds gisteren weer ijzers, liep meteen een stuk sneller.
Vandaag floris met ilona opgehaald, was op school, liep hij naar paps toe, ik stond op parkeerplaats met ilona, had mij niet gezien. Ik zo hallo floris. Hij had nog speelgoedtractor in zijn handen, vrijdag is namelijk speeltjesdag. Die meteen naar paps gegeven, ik zo je rugzak. Plop rugzak af. Papa had de verkleiner bij voor het zadel ivm beugellengte. Cap en das ivm frisheid. Hij op ilona, kind helemaal trots, bijna thuis een uur gereden, toen wilde hij eraf. Toen heeft hij een stukje gelopen. Daarna weer stukje erop, toen toch weer eraf en in de auto met paps de laatste paar honderd meter mee. Intussen mama ook sportief geweest, want ik was te voet op de terug weg. Ook nog lol gehad.
Want op een gegeven moment was het duo plassen. Ilona als trailpaard plast makkelijk onderweg, wilde op een gegeven moment plassen, maar stond op de weg, dus de berm in. Ging plassen. Toen moest Floris ook. Hij plassen en toen ging ilona nog een keer plassen
ik kon helaas geen foto maken, aangezien ik weg, paard en kind in de gaten moest houden, maar het was ook te funny.
Echt iets voor funniest home video's zeg maar. Duoplassen.
Verder nog een keer spammen voor Sophie als bofkontje en stemmenzoekactie.
link
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 26-10-12 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt