Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
je eigen naam stond bij het youtube filmpje van de Hippiade. Ik weet nog niet of ik er ben rond 12.00 u, maar ik zoek je op als ik er ben.

en weer 3 pagina's verder in een halve dag hier… 
Maar daar komt straks weer een mooi exemplaar voor terug joh!!! En 4 maart een indoor, is dat bij Overbosch ofzo??? Wie weet kom ik ff meeten 
En wat een mooie foto's van Thabor met zijn mooie knotten, die heeft dikke manen zo te zien en vind zijn geschoren kleur vacht ook heel mooi donkergrijs
Knap ding
Wat een punten zeg! Je kon dus lekker onbevangen rijden ondanks 2 uur uitloop enzo, knap hoor!!! En trouwens, wat een leuke originele attentie voor de deelnemers met die aardappelen, wortelen en uien, ga ik onthouden 

En wij durfden het rijden buiten ook niet aan door die opgevroren stukken… beter paar dagen rust dan blessures!
En een top-stalgenoot is dat he? Kwam hem vanmorgen tegen en groette met 'hallo meneer van tafeltje-dekje'… haha, een bulderende lach was het antwoord natuurlijk
Mannetje had het niet zo koud gehad op tribune… was goed voorbereid met thermoleggings enzo
En jullie zijn goed fanatiek dus… ik geloof niet dat wij dat ooit gaan durven
Hoogst haalbare zal toch wel rondkomen blijven, ben niet heldhaftig aangelegd geloof ik 
Als ik tijd genoeg had voor 2, wilde ik die er zo bij hebben, ik vind Simba zo mooi qua kleur en houding en beweging
Is dat nou trouwens het meisje wat hem misschien wil kopen??? Jij moest aardig fietsen en dan nog zo knap filmen… sjonge, doe ik je niet na vrees ik
En bij jullie nog sneeuw??? Bij ons droog en niet zo koud meer, kan niet wachten op de invallende dooi!!!
Alles goed met Gomp en kun je weer beetje slapen???
En geniet van je dagje niksen
En de recensie van War Horse nodigt nog niet erg uit haha
Wij gaan vanavond, dan maar penny, gewoon lekker avondje weg, altijd leuk toch?
Hoe gaat het met hem eigenlijk? (of heb je meer broers en vergis ik me dat hij zo ziek is/is geweest???)
Dus die staat terug op stal, maar dagje vrij gegeven...
.
.
*

Hij is niet zo groot toch? Mooi maatje voor Det haha.

Wil er misschien ook heen met vriendinnetje, maar we twijfelen nog maar een volwassen pennyverhaal is wel echt wat voor mij denk ik, ik bedoel; ik ben 37 jaar EN penny dus ik denk dat we maar moeten gaan hahaha