[AR] SGMW 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

beemst36

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:43

Dyonne schreef:
Vierspan Welsh
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dank je wel, we zijn ook erg blij met de ponies :) Leuke foto's, ik zal ook nog even op je site kijken :)

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:57

Ieder heeft zijn persoonlijke beleving en dat elke wedstrijd weer een leuke (leerzame)ervaring is, waar ieder zijn plezier aan beleefd sluit ik mij bij aan. Dus daarin verschillen we niet zo veel. Net als dat men een leuke prestatie neer zet met punten die er toe doen als slagroom op de taart en laten we eerlijk zijn elk resultaat van welke wedstrijd dan ook, wat kun je daar dan mee? behalve het moment van euforie en eeuwige roem en een weekend lol? of de bekende zak voer en of deken lintje enz.?

en edit, daar heb ik niet overheen gelezen, maar kan er niks mee. niet dat je geen punt hebt. miss kan de KNHS het waarom onderbouwen?

Chaos

Re: SGMW 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:19

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:00

Natuurlijk geeft iedereen er een andere waarde aan en misschien zou het inderdaad verbeterd kunnen worden door er meer bekendheid aan te geven en het eerder te publiceren. Maar ik ben altijd een beetje simpel ingesteld; er zijn weinig inschrijvingen, er wordt weinig aan gedaan. Dus wordt er weinig waarde aan gehecht. Toch? Als de meerderheid er erg enthousiast over geweest was, dan was er vanzelf meer aandacht aan besteed.
Maar alle DK's zijn gewone normale wedstrijden, waarbij er alleen een dubbele prijsuitreiking is. Tsja, wat is dan het extraatje ervan? Behalve dat het een paar honderd euro extra kost aan mooie prijzen?

Persoonlijk mis ik die kriebel die jij noemt bij de titel 'districtskampioenschap'. Alhoewel dit natuurlijk ook wordt veroorzaakt doordat het op dit moment ook niet zoveel waarde heeft. Aangezien niet de beste uit het district aan de start verschijnen, dan zou het wel interessant worden! Maar nu is het een gewone rubriek, zoals op elke wedstrijd, waarbij op dat moment de beste wint. Maar dat wil niet zeggen dat diegene ook de beste uit het district is.

Het is natuurlijk ook vooral een wisselwerking tussen allerlei dingen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:00

Gisteren onze eerste samengestelde gereden met tandem.
Ging super, mochten met 3 winstpunten en een eerste plek naar huis!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:02

Zijn er mensen die aanstaande weekend naar Heijenrath (in Limburg, bij Epen) gaan? :)
Wij gaan er dit jaar voor de 3e keer heen en we hebben er ontzettend veel zin in! :):) Ik vind het wegtraject ontzettend gaaf daar :j

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:19

@ hafjelinger, Om hoelaat rij jij? Ik kom normaal even kijken zondag.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:28

Poeltje schreef:
Gisteren onze eerste samengestelde gereden met tandem.
Ging super, mochten met 3 winstpunten en een eerste plek naar huis!

Logisch je was de enige in je rubriek....dus je was ook laatste

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:33

Pff Echwel, moet dat nou?
Je kunt ook gewoon blij voor iemand zijn.

Gefeliciteerd!
1e keer met tandem en gelijk 3 winst!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:39

3 winst klinkt prima maar wees eerlijk zeggen dat je eerste bent als je alleen in een rubriek zit, wat eigenlijk geeneens een rubriek is, dat is het pas bij 4 deelnemers...
Zeg dan gewoon goed gereden 3 winstpunten jammer dat er niet meer tandems waren.....
Maar niet alleen Poeltje maar zie het ook op fb voorbij komen iedereen joepie ben eerste geworden,terwijl er geen concurentie is..

Of dat ze eerste zijn in een rubriek van twee, ja de ander heeft een EL...nou snap ik dat iedereen blij is als ze goed rijden, dat is ook top...maar wees wel eerlij met elkaar...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:52

Super poeltje! Top! Gefeliciteerd :D

En ach, met 3 winstpunten heeft ze wat mij betreft toch ook wel een 1ste plaats meer deelnemers of niet.

Beter dan ik, pis steeds naast de pot met mn 2e plaatsen :')

Oldenzaal:

Dressuur ging poedersuiker.. Of naja, syl bedacht dat ie vond dat ie wel gewoon constant kon aangalloperen *baal* dus ik kon m wel zn nek omdraaien haha.. Beetje jammer na vorige keer toen zogoed ging.

Vaardigheid wel als een vd weinige foutloos en binnen tijd.
Marathon ging echt heerlijk! We hadden in hindernis 5/water samen met iemand anders snelste tijd vd dag, toppers. Hindernis 6 ging wat minder maar verder alle hindernissen heerlijk gereden, merk dat ik ze steeds beter leer kennen overal in :D
Heb ze ook nog maar bijna 5 maandjes en 3e sgmw van mij ooit.

Wel dik 1ste van mn klasse in marathon.
Uiteindelijk met een miniem verschilletje 2e (0,88 verschil)
Dus ook reserve kampioen :)
Weten we waar we aan moeten werken, dressuur dressuur.. Enkelspan doet ie super tweespan is lastiger haha.

Vond het een leuke wedstrijd, mooi terrein, mooie vaardigheid en vooral gave hindernissen!
Tis wel een endje rijden maar kom volgend jaar zeker weer!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:51

Oldenzaal is zeker een goede wedstrijd met een schitterende locatie. Het was al weer zeker 15 jaar geleden dat ik er mee gereden heb.
De complimenten voor de organisatie en wat zonde dat het gisteren zo in het water moest vallen.
Ik mag me net als Melanie reservekampioen noemen. :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:41

@Echwel: Vervelend dat je je er zo aan ergert.
Klopt, we waren de enige uit de rubriek, maar als we een D hadden gereden, hadden we ook geen prijs gehad, dus ook geen eerste.
Was zeker jammer dat er niet meer tandems waren, maar dat zien we vaker. Maar de volgende keer zal ik het erbij vermelden. ;)

Super gedaan, Melanie! Nog even trainen op de dressuur en dan komt een eerste plek ook in het zicht!

Jij ook gefeliciteerd BD!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:59

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten! :) Wij waren een weekendje thuis, na 2 week achter elkaar wedstrijd te hebben gehad.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:07

Gefeliciteerd BD! Top gedaan!

Ik zag wel best wat mensen staan die foto's maakten enzo, hopelijk vind ik wat terug, mn vader heeft alleen gefilmd, vanwege de regen wou ik niet mijn camera meegeven -O-

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:47

Echwel schreef:
Of dat ze eerste zijn in een rubriek van twee, ja de ander heeft een EL...nou snap ik dat iedereen blij is als ze goed rijden, dat is ook top...maar wees wel eerlij met elkaar...
Als iedereen hier eerlijk zou zijn over zijn/haar prestaties dan weet ik niet of je daar vrolijk van wordt. :D

Op de site van het Mendistrict komen in idergeval nog foto's.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:50

Dat denk ik ook niet, BD :D :D Welke samengestelde ga jij nog meer rijden?

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:55

Gefeliciteerd aan de reserve kampioenen, ik was ook in Oldenzaal als groom en heb ook een goed weekend gehad ondanks de vele regen gisteren. Wat een gave hindernissen (vooral H2 :D )
Heb alleen geen fotograaf gezien, was die er bij de marathon?! Dan ga ik de site in de gaten houden. Al moet ik zeggen, we hebben vorig jaar ook in Oldenzaal gereden maar de fotos die toen genomen zijn heb ik nooit online kunnen vinden. Heeft iemand die?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:56

H2 was idd super leuk! Maar ook Hindernis 5 was super gaaf!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:03

Hallo allemaal.

Even spammen over de wedstrijd heijenrath. De hindernissen staan allemaal. Ze zijn echt gaaf:-).

Oja haflinger. Het zwembad is weer gevuld :-)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:33

Poeltje schreef:
Welke samengestelde ga jij nog meer rijden?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ga er nog een nachtje over slapen denk ik. :z

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:56

Rhine_ schreef:
@ hafjelinger, Om hoelaat rij jij? Ik kom normaal even kijken zondag.

Ik heb nog geen starttijden helaas... Maar zodra ik het weet zal ik het doorgeven!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:56

Zera schreef:
Hallo allemaal.

Even spammen over de wedstrijd heijenrath. De hindernissen staan allemaal. Ze zijn echt gaaf:-).

Oja haflinger. Het zwembad is weer gevuld :-)

Mooi :D als het goed weer is kom ik zwemmen!!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:39

Haha is goed. Er zou een voorlopige startlijst online staan. Van heijenrath. Het enige dat ik weet is dat het om half 9 en 9 uur zou beginnen

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:48

Er is al wel een deelnemerslijst, maar nog geen (voorlopige) startlijst :n Maarja vrijdag gaan we vertrekken :) Ik heb er echt zin in!!