Niet met sil hoor, maar met pony van een vriendin. 2 proefjes geoefend want ze heeft zondag wedstrijd 
Laura hoe kan dat nou? En hoe is het met Tum?
Hoi popkjen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niet met sil hoor, maar met pony van een vriendin. 2 proefjes geoefend want ze heeft zondag wedstrijd 
Nu was ik aan het denken of ik Romeo terug op ijzers zou zetten voor naar de Veluwe te gaan. Hij heeft de ganse winter op blote voetjes gelopen, maar ik weet niet wat ik nu best doe. Wat lijkt jullie het beste? sander_lotte schreef:Tine: wat jammer dat quincy nog steeds niet goed loopt. Je zei "hij moet nog minstens 25 jaar mee", maar is hij niet al vrij oud?
), waar woon je? Ik woon in Genk.
). Het beslaan zou dus niet speciaal voor de Veluwe zijn, want ik heb toch de bedoeling om deze zomer nog vaker te gaan mennen.(meerdere keren per week)
ben erg blij dat dat goed gaat, ijzers heb ik het niet zo op. Zie weinig slijtagen, ook niet als ik 4 dagen iets van 15 km (alleen maar asfalt) met haar rij 

heb je fotos?
Kan me goed voorstellen dat je trots bent!
ben ik ook weer.
. Ze is nog niet zo lang onder het zadel, dus ik was erg blij dat het mocht. En het ging zo goed. Ze voelt heel vertrouwd, luistert supergoed naar je stem (voordeel van menpaard!) en ze is lekker voorwaarts. Dat is voor mij met mijn artrose beentjes ideaal. Doordat ze niet zo breed is kan ik er goed 'omheen' zitten wat een safe gevoel geeft. En haar mond is onder het zadel echt lekker zacht. Ze liep op een gegeven moment heerlijk laag / lang / rond in stap, kan ik haar mooi laten buigen links en rechts en ze deed het ook al een beetje in draf. Is voor haar prima oefening voor als ze aangespannen loopt. Dus ik kwam helemaal
terug op stal.
leuk dat je zoveel mag doen daar op stal
)Naaltje schreef:wauw evelliheb je fotos?
Kan me goed voorstellen dat je trots bent!
over ijzers, dids loopt nu goeie 3 jaar 4kant op ijzers, voorheen heeft hij blootvoets gelopen iig 1 jaar, daarvoor is hij een periode iig voor beslagen geweest.
Na dit setje ijzers gaan er geen nieuwe onder, ik wil zijn voeten even ''ijzerloos'' gunnen, en kijken of we het zonder af kunnen
geen fotos, had geen camera bij me helaas.

.. het is dat er een ruitertje op zat die niet snel onder de indruk is (met haar 12 lessen al met rivaldo los in de bak aan het galoperen, tum wilde ook als ze in draf ging echt keihard door de bak in galop) na wat aanwijzingen van mij kreeg ze hem al aardig in een normaal drafje, volgende week gaat ze hem weer rijden. Tum is zeg maar tot nu toe dan even voor haar, omdat zij hem samen met mij veel kan leren. Erg leuk..
). Ventipulmin zit wat verboden stof in in Sputolysin niet / minder en ik heb met S dus veel betere ervaringen. Ondersteunde dat dan vaak met Hoestcompositum van paardendrogist. Superspul.