Help....ik heb een ander menbit aan mijn hoofdstel gezet maar nu klopt het niet meer...waarvoor is dat achterste stuk achter de bakstukken? Als ik die verstel wat moet er dan gebeuren? Mijn oogkleppen wil ik 1 gaatje omhoog zonder dat bit hoger komt te hangen...wat een gekluns,snap nu dat ik bij mijn nieuwe tuig toen bij sunrise ik mijn oude hoofdstel hield
Wij hebben een paard minder. Tja als je minder paarden wil moet je soms moeilijke keuzes maken. Maar ze heeft een super adres gekregen dus dan heb ik er wel vrede mee. Haar nieuwe eigenaresse heeft ook de moeder gehad en heeft nog een half broer van Mevr G. Elk jaar vroeg ze weer of we een merrieveulen bij mevr G hadden want die wilde ze zo graag. Ze is echt super blij met haar. Toen hadden we er nog 7 Wat nog zat is
happytime
Geplaatst: 23-12-23 10:53
Wat fijn dat ze een nieuwe baas heeft die er super blij mee is,is ze wel weer drachtig? Wat een woei zeg,ik vind er zo niets aan
Ik ook niet. Iets met een fluitend parkeergarage naast ons appartement midden in de nacht klinkt dat zo lekker door.
Wat fijn dat je een goed plekje voor haar hebt gevonden.
Hier zijn we bezig met een trailer swap. Van kleinveetrailer naar ik hoop anderhalf paards. Twee paards mag ik niet mee rijden en we hebben die breedte toch niet nodig. Ik laat dan schotjes erin zetten voor de pony's en dan kan mijn vierwieler mooi in de punt. Nu is het weer een voordeel dat ie maar 90 cm breed is. En dan staan de pony's mooi overdwars achterin waarschijnlijk gezellig met zijn twee tussen twee schotten. Ze hebben in ons oude trailer ook nooit ruzie en daar moeten ze ook buik aan buik in.
Hier ook van een drijfnat Overijssel hele fijne en warme feestdagen toegewenst en al het goed voor 2024 ! Dat we een prachtig jaar mogen hebben vol mooie menmomenten
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-23 20:10
Mooie foto's dames.
Jorex
Geplaatst: 25-12-23 20:53
Fijne feestdagen allemaal!
tine10
Geplaatst: 27-12-23 18:40
happytime
Geplaatst: 27-12-23 21:17
Wat ziet amerigo er goed uit
tine10
Geplaatst: 28-12-23 10:40
happytime schreef:
Wat ziet amerigo er goed uit
Ja, die wordt weer ca 1 x per week gereden en geniet daar intens van. Blij mannetje ❤️
Ik woon in een soort oorlogsgebied hier. Maar dat is al minstens een week aan het opbouwen. Onze kat vindt het niet grappig meer, die ligt al een week stijf bij mijn vriend. Pony's staan gelukkig mooi buitenaf. Ik ga ze straks voeren en opsluiten en mijn moeder checkt ze dan nog om 12 uur. Prettige jaarwisseling allemaal!
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen, op naar vele mooie kilometers!
Hier nachtdienst en dan kijken op stal, hoop dat alles goed is gegaan, de paarden waren aardig over de zeik gistermiddag en met 6 hoogdrachtige merries is dat geen prettig gevoel.
Maar goed, weinig aan te doen, radio stond aan en de lichten ook als het goed is vannacht dus fingers crossed.
happytime
Geplaatst: 01-01-24 09:49
Allemaal gelukkig nieuwjaar..nou die bak water die ik vroeg heb ik gekregen...23.45 uur stapte ik op stal uit de auto....wolkbreuk,echt niet normaal meer...daaaag mooie haartjes...verzopen katje.verder is de jaarwisseling goed verlopen,honden hadden er niets van en de ponys beetje onrustig.
marga1
Geplaatst: 01-01-24 11:05
Hier begon het even over 12 te regenen, stond net bij de pony's wat extra hooi te geven. Merkte wel dat ze mijn haflinger misten die gaf er werkelijk niets om. Pep is ook onverstoorbaar maar Cor vond het het meest spannend en nam Eef daar een beetje in mee. Hooi deed wonderen, eten is toch belangrijker bij shetten Je kon hier goed merken als er weer een bui los barste, het was direct een stuk stiller.
Nog een voorspoedig en gezond nieuw jaar gewenst allemaal.