[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 07:33

Goedemorgen,

Pfff was een onrustig nachtje vannacht. Belle die wil 's avonds nog wel eens vergeten te poepen -O- Met het gevolg dat ze me om 3.30 uur wakker komt maken (komt ze naar de slaapkamer en duwt haar neus tegen mijn hand) en ze even naar buiten wilt. Niets aan het handje ...schiet ze vervolgens de schuur in waar het alarm op staat, maar ik stond nog buiten de tuin :7 .Pffff iedereen wakker binnen en vervolgens konden we niet meer slapen :+ .

Zo allebei de pony's maar even voor de wagen zetten. Hero heeft er nu weer 3x voorgestaan sinds april of zo en doet het per keer beter +:)

Dit ritje was afgelopen woensdag
https://youtu.be/QjZakar9BcQ

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 09:12

Super service van Custom; hoor je idd wel veel goeds over. Leuk om te lezen hoe verliefd je bent, Dingetje!

Oei, nachtje wel bij jullie thuis, Belle dus onbedoeld voor de nodige extra activiteit gezorgd, kan me wel voorstellen dat het alarm jullie veel rust geeft.

En knappe Bruno weer in actie!

Bedankt voor jullie hart onder de riem; doet echt goed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 09:12

Dingetje succes met zadelpasser, hoop dat er een zadel goed op je knappe paard gaat passen.
Ollie1 ...ohhh :O wat zullen jullie dat voelen...gekke Belle...het alarm laten afgaan. ..pffff dan ben je meteen klaarwakker natuurlijk,.
Wat swingt Hero lekker voor de kar !! Heerlijk.
Bruno in echt gaaafff.

Vanmorgen fris genoeg om te starten met voorzichtige training met de hondjes...2 voor de step, 2 km lekker in een drafje door het bos. Ze en ik hebben genoten ! Heerlijk. Heel kort stukje, maar zo lekker.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 09:13

Wat goed Biancao; wat zul je lekker genoten hebben!
Nu niet te snel te veel willen :*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 09:19

Wat lekker Biancacoo! (heb eindelijk door dat je naam niet Biancoooo is :+ )
Lekker rustig aan doen!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:06

Ach ja. .De naam....ik snap wie jullie bedoelen. Haha. .
Ik heb een schema. ..ga eerst niet vaker dan 2x per week met de step. ..
Misschien in het weekeind een 3e keer, maar dat weet ik nog niet..
Ben inmiddels 12 kg kwijt sinds een jaar geleden, heel blij mee..maar ben nog niet fit genoeg... gaat wel beter, ..en dat het best goed gaat is dan weer moeilijk om schrijven
.Want ik gun dat iedereen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:27

Alweer 12 kg wat goed _/-\o_
En Dingetje geniet van Milla heerlijk het komt je toe <3
OMG alarm middenin de nacht :)) wat een toestand maar alles beter dan poep in je huis :r :+
Baudy nog gefeliciteerd zag op fb dat je het leuk hebt gehad Y)(^)
Janouk gingen jullie dit weekend nog op wedstrijd, ben 't ff kwijt Y;(

Heb (minstens) halve nacht wakker gelegen van dat paardje :O :roll:
Fijne dag allemaal!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:38

Even geen wedstrijden voor ons.
Na de hippiade is het trainschema van Meneer Anton verlaagd. Lekker even druk eraf. Veel buiten rijden en tijd voor lol.
Janouk ben ik aan het opbouwen voor het NK begin oktober in working equitation. Voorzichtig, want ik ben nog elke dag bang voor terugval. Niets wijst erop, maar ik moet daar nog op leren vertrouwen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 10:49

Janouk even lekker relaxen met Anton en Janouk mag weer aan de bak. Super dat het nog steeds zo goed gaat. Kan me voorstellen dat je voorzichtig blijft.
VHU: voor dat je jezelf weer helemaal gek maakt, denk even terug aan een reactie die je eerder gaf over tijd hebben voor ander paard. Ik snap je helemaal hoor, maar ben zo bang dat je straks weer tot de conclusie moet komen dat het toch niet gaat en je weer afscheid moet nemen.
Bianca: wow 12 kg. Je bent sterker dan ik...Alles wat eraf was zit er weer bij. Zucht... En weer lekker met de honden begonnen. Heerlijk
Ava: Dingetje heeft het zooooo goed verwoord, daar sluit ik me volledig bij aan
Ollie heeft een avontuurlijke nacht beleefd
Dingetje: prachtige samenvatting en zwaar verliefd. Heerlijk toch. Hier is vaste zadelpasser ook van Custom. Alleen kon zij pas eind september, dus heb een ander via haar. Ben benieuwd.

Vanmorgen lekkere buitenrit gemaakt, deel van de route die we morgen met de Ride & Run doen. Alleen vond Rembrand ineens de koeien onderweg levensgevaarlijk. Tja, 2 kanten van het pad water, ik heb al een paar nachten slecht geslapen, oftewel dat ging niet goed. Waardeloos. Maar goed, verder ging het wel fijn.

Zo even wat lunchen en dan maar proberen om wat te slapen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:12

Ben benieuwd; lijkt me leuk zo'n ride and run!

Van harte gegund, lieve Biancoo; fijn dat het nu eindelijk wat beter gaat en wow 12 kg!!!

Vertrouwen moet weer even groeien, maar komt wel weer, Janouk nu WE-star!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 11:35

Ride en run lijkt me leuk. Veel plezier alvast.
Janouk lekker Anton relaxed km ers maken buiten.
Is zooooo goed voor de paarden !! En Janouk weer aan het werk, spannend lijkt me dat, ik snap je voorzichtigheid.
Vhu, de verleiding van een paardje, snap ik....krijg af en toe geweldige sporthonden aangeboden...maar ik blijf sterk, mijn team is compleet...

Ga weer verder met mijn kozijnen...er moet geschuurd en geschilderd worden....2 heb ik al klaar, dat is erg mooi geworden !!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:47

vhu heb je een Messenger bericht gestuurd. Laat je niet verleiden met die fantasie prijs die ze ervoor wil hebben. ;-)

Ik ga eerst eens bijlezen..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 14:01

Janouk ff paardjes pauze
Ips gave foto's van Noordwolde en gefeliciteerd met je prijs.
Olie herkenbaar die losse ijzers in de zomer en lekker hero weer voor de wagen.
Nox de poes vind het laseren heerlijk.Vinden beesten vaak hoor. Db stond er ook bij te slapen.
Dingetje 10 jaar bij de baas!
Belker heeft bruno te koop, niet leuk maar misschien wel verstandig.
Gem gaat lekker filmen in Breda
Belle maakt iedereen wakker met het alarm, oeps.
Bianca mega afgevallen. Lekker he.
Vhu heeft een gave buzzzz

Hier is de rust wedergekeerd nadat de familie weer naar huis is. Nog 3 weken en dan ga ik lekker op vakantie. Verder alles goed met de paardjes.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:00

Vhu, ... *\%/* ik voelde het al aan !!!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 17:07

Lekker dat je weer wat met de honden hebt kunnen doen Biancacoo. Idd lekker van genieten.

Dingetje had iedereen wakker, balen zo midden in de nacht.

Janouk lekker aan het opbouwen en meneer Anton aan het afbouwen.

Tine met voorbereiding voor ride en run bezig, succes morgen.

VHU.... Mij benieuwen of je haar erbij koopt.

Biancacoo, fanatiek van je kozijnen. Moet ik eigenlijk ook doen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 18:03

oli1: je weet toch hoe je hond heet? BELLE....tja dan gaan er snachts alarmBELLE _O- wat een lolbroek! *\o/*
VHU: van harte (zag het op FB)
biancacoo: 12 kg afgevallen wat knap!
zag mooie nox voorbij komen en kittens <3
janouk weer aan het werk maar dan ohz
tine haar bonte is bang voor andere bonte dames
hoe is het zadel dingetje? past het nu?
marga1: ik volg wel alles maar reageer ook niet altijd,maar geniet van alle verhalen hier
gem: hoe is het met paard?
en verder vergeten Y;(
hier alles rustig,ff na de NK weinig gedaan, dinsdag vaardigheidsles gehad,vind sun altijd wel leuk,maandag maar weer eens een privéles en nu op naar het Z dressuur(best wel pittig als ik lees)gisteren wel ff een dipdagje,paard van mijn vriendin was op,samen haar laten inslapen op kliniek.nu maar weer extra genieten van mijn dames.....tijd is zo om en ze zijn zo bejaard.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:04

Pffff heftig Happytime... vind dat altijd zo vreselijk... je eigen paard is erg maar dat van een ander kan ook heel erg zijn.
Z dressuur met Sun, da's toch supergaaf als dat gaat lukken!

Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven en meedenken en de super tips +:)+ ik heb het wel gedaan. Had dit paardje al een half jaar op het oog dwz de 1e keer dat ik haar zag had ik zoiets van ja, dat is een paard als ik de keus had zou ik haar kopen... ze was al half jaar te koop maar voor een veel te hoge prijs. Heb oneerbaar voorstel gedaan en geluld als Brugman en nu heb ik haar. Mijn grote 'voordeel' is dat ik er zo mee wegreed en dat ze erg eenkennig is met wie er op haar gaat zitten, dan doet ze niets meer :+ Ik ben zo ontzettend blij heb echt een potje staan janken bij de paddock en ben er nog steeds emotioneel van. Ik heb vrijwel altijd maar paarden gehad die over zijn of die ergens te kort komen, die iemand nodig hebben of die niemand wil of dat ik geen geld had om een ander paard te kopen. Het is vrijwel nooit zo geweest in heel mijn paardenleven (en ik ga toch al heel wat jaartjes mee) dat ik echt een paardje kan 'kiezen' een waar ik direct een enorm gevoel mee heb en dan ook nog een met talent. De enige waar dat ooit het geval mee was was met Nebraska en laat deze dame daar nu zo vreselijk veel op lijken. Nebraska had de grote pech dat ze een gigantische infectie kreeg in haar benen waardoor ze op 4-jarige leeftijd eigenlijk al niet meer geschikt was voor de sport (ik kocht haar toen ze 3 was) dus uiteindelijk was ook dat weer 'een verhaalpaard'. Dus bij deze, dit is Cathey zo heb ik haar gedoopt, haar stamboeknaam is Gatalucci. En ik hoop dat we heel veel goede en fijne jaren samen zullen hebben.

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:18

Schitterend paard vhu !! gefeliciteerd, ik vind haar echt een GUCCI !! hahahaha..maar Cathey is veel chiquer !!
Heel veel plezier en geluk met haar !!
Top.

Wauw ht...Z dressuur...dat is super..en sterkte..afscheid nemen is altijd rot...
alarmBELLE _/-\o_ _/-\o_ hahaha....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:20

Ha helemaal met Bisncaoo mee; kan lastig typen, mast van harte Vhu!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:26

Dank je. Ga ook gewoon lange lijnen e.d. met haar doen hoor en wie weet loopt ze ooit ergens voor geen idee. Weet onderhand wel dat lange lijnen / sleepwerk hartstikke goed zijn voor wat voor paard dan ook :D

Gucci ja geweldig haha. 't Is wel een diva'tje weet ze ook geloof ik zodra je de camera tevoorschijn haalt gaan de oortjes naar voren. Ze is in alles nog hartstikke groen. Zijn ze wel ingereden etc maar voor de rest is het nog niets hoor. Dus daar gaan we lekker mee aan de slag. Ze kroop vanmiddag al zo'n beetje in mijn broekzak dus dat komt wel goed.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 19:29

Gefeliciteerd VHU, leuk dier. Ze viel mij ook al op. Veel plezier samen toegewenst.

Gaaf HT, Z. Train ze.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:37

Ha ha alarmbelle geweldig bedacht!!
Gucci is een mooie naam

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 08:20

Maar ik noem haar Cathey haha. Gucci is ook mooi idd ken alleen al een paard wat zo heet :-)
Dat je straks niet denkt jeminee alweer een ander paard hahaha.
Nou back to business, B&B aan kant komen zo gasten en boodschappen doen etc. Met zoonlief gaat het goed, knie is nu al dunner dan voor de operatie. Ongelovelijk. Hoop zo dat het bij een keer bestralen kan blijven.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:38

VHU gefeliciteerd met jou nieuwe aanwinst en veel plezier ermee. Mooie dame hoor.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:54

Cathey is mooi hoor, lijkt op de naam van het paard van ips.