Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:gefeliciteerd dan had het zo moeten zijn toch succesHeb ooit begrepen (van Mieke van Tergouw) dat een uur flink dressuren gelijk staat aan twee uur op tempo door het bos, qua inspanning. Zo bekeek zij dat in haar trainingsopbouw (voor SGMW). Tel daarbij op dat de meeste paarden buiten veel looplustiger zijn dan in de bak en dat het voor veel paarden echt een uitje is en afwisseling binnen de D/V wedstrijden dan zou het wel een hele leuke afsluiting kunnen zijn van een mooi wedstrijdseizoen
Wat Rivaldo zegt je kunt gewoon je eigen tempo bepalen.
Het gebied is echt prachtig
Vwb stand van zaken, onze Piet loopt zo'n twee keer per week voor de tweewieler doet het super, gewoon stap/draf, eerst vertrouwen opbouwen en gehoorzaamheid.
En ik heb een nieuw paard gekocht waar we op termijn weer wedstrijd gericht mee aan de gang willen gaan. Ben er zo ontzettend blij mee.
Roepnaam is Cathey1.63, 5 jaar.
Ken paardje al een half jaar, was van stalgenootje. Vond haar altijd zooooo gaaf maar ze was te koop ver heeeeel ver boven mijn budget. Op een of andere manier staakte ze als er anderen op gingen zitten dus verkoop liep van geen meter. Daarbij moest stalgenootje door omstandigheden deze maand echt verkopen... Ik weet het niet maar hoe dan ook ik ging erop zitten en bij mij liep ze dus wel. De verkoopprijs was inmiddels flink gezakt en toen kon ik haar wel betalen.
[ [url=m/8v2Imy.jpg]Afbeelding[/url] ]