Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier is het dan ook weer anders om dat je deelgemeenten of hoe ze het ook noemen hebt en de 'hoofd' gemeente. Hier gelukkig ook een lokaal suffertje maar die is wel erg partijdig
....
geen idee welke partij dat is maar zal goed voor de oudjes zorgen
. Hier ook wezen stemmen en voor het eerst van mijn leven op een plaatselijke partij en de slager bij ons in het dorp...kan altijd nog eens handig zijn
...alles is een beetje te veel...na 4 dagen weinig slaap gaat het me een beetje opbreken..moet ook gewoon werken.....Het gevoel van onveiligheid overheerst...net nadat ik dat dacht een beetje verwerkt te hebben na de moord op mijn vriendin....Pfff alles komt weer boven
. Erg balen dat het in de grote steden zo werkt met die scholen
. Hier wordt de keuze meestal gemaakt tussen 2 scholen. Het gangbare C onnect C ollege in Echt, of naar Maaseik (België) dat een erg streng regime heeft, waar veel kinderen baat bij hebben.
) politieke keuze op af.
Kijk anders gewoon hoe je je zaterdag voelt. Als je een paar nachten goed hebt geslapen (hopelijk lukt dat weer), zie je alles ook weer anders (weet ik helaas uit heel veel ervaring
). En dan gaat Brutus ook weer goed. Nogmaals heel veel
**zucht**
. Ik stem bij ons (bijna) altijd 'lokaal', die groot-stedelijke problematiek is toch vaak net wat anders en zeker ook per stad en dus per wijk. Onze wijk (dat klinkt dan klein) Kralingen-Crooswijk http://www.rotterdam.nl/kralingencrooswijk wonen ruim 50.000 mensen, allemaal hutje mutje op elkaar, da's toch weer zo anders dan een gemiddelde stad of zeker een dorp. Dan vind ik het mooi dat je lokaal kunt stemmen en zo per periode een aantal problemen kunt aanpakken.
ze kunnen aan de bak hahaha.
.
sonjim schreef:Hoi Allemaal, lang geleden dat ik hier regelmatig meekletste. Ik hoop dat ik weer eens mag inbreken. Momenteel ben ik niet aan het mennen ivm zwangerschap en helaas bekkeninstabiliteit. Nou ja ik weet waarvoor ik het moet laten denk ik dan maar. Mijn vraag is dan ook mocht iemand nog iemand uit mijn regio (landgraaf, zuid-limburg) weten die wat met pony's en mennen wilt doen dan hoor ik het graag. Ik heb een vaste verzorger die wel nog ment maar niet heel veel tijd heeft. Ik kan zelf wel naar de pony's alleen mennen lukt nu niet en als ik nog iets verder ben gaat de rest waarschijnlijk ook weer moeilijker.
: zwanger,wel minder met je bekkeninstabiliteit.....
wachten is ook totaal niet mijn ding, voel met je mee
wanneer verwachten jullie het ongeveer? Hier totaal connectie-loos in het Limburgse, sorry.
, alleen balen van je bekkeninstabiliteit....
...'t was er heerlijk weer voor
. Zaterdag beslis ik of ik me goed genoeg voel om richting Scherpenzeel te rijden.
. Ik heb zondag les, anders had ik er wel voor gevoeld om bij jou pionnen te komen doen. Jammer overigens dat de Jägermeisterrit nu op 30/03 is, dan hebben M en ik wedstrijd
. Als er overigens nog hulp nodig is met die menpaaltjes (ik las het in de notulen) wil ik ook nog wel komen helpen.
). Moos eens flink laten galopperen op diverse stukken, ook eens de leidsels losgestoken om te kijken wat hij doet. Hij maakt zich langer, maar gaat niet harder. Voor nu fijn, dan weet ik dat hij beheersbaar blijft. Voor later mag hij leren dat hij dan mag aantrekken
.
, heb je trouwens nog een leuk paard gezien?
, lijkt me idd wel even goed. Was hier ook even de reden om voor poown van dochter te kiezen.
.
, wel jammer dat je niet even van het weer kon genieten.
.