[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:18

De kleur is gaaf vhu, en onwijs veel uitstraling...maar ik zou nooit zo veel geld betalen voor zo'n lichaamsbouw....die hoge billen.. :Y)
haha..ik zie Blondie de boel al terroriseren..stuiter stuiter.. :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:49

Je hebt helemaal gelijk hoor Biancocoo .... alhoewel dat geloof ik ook wel iets cob-achtigs is? Maar dat hoofd, die benen, dat haar :9

'Mijn' groom heeft een tinker, geweldige merrie. Maar mijn groom weet ook precies hoe ze zo'n type aan moet pakken dus die van haar heeft enorm veel respect en is gewoon supermerrie. BIj ons op stal staat een prachtig tinkertje ook zo'n mooie zwarte en dan handig maatje van 1.40. En zo'n karakter 8-) en dus ook juiste bazen. Dan zijn ze wel supergaaf hoor.

Alleen bij beide is warmtehuishouding best wel probleem en da's niet handig als je graag wat vlottere lange afstanden wilt doen. En beiden zijn qua stappen ook niet echt van de vlotte, en daar hou ik dus wel van (van die doorstappers :7 ).

Wat gaaf trouwens dat je met 4 honden hebt gemusht (schrijf je dat zo?)!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:09

nog niet met 4...maar al wel met 3 !! zo super..
gemushed..denk ik..haha..
maar tinkers hebben idd wel een bepaalde uitstraling..alleen voor endurance..nee past niet zo goed.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:29

Hmmja.... hmmnee, ik heb helemaal niks met tinkers :n . Sorry voor de tinkerliefhebbers Y;( .

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:21

tallechie gefeliciteerd!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:26

@ baudyh wat zegt een concourswagentje van de gebr verweij uit houten jou.. ?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:40

Verweij staat bekend als de mercedes onder de concourswagens.Liggen vaak wat duurder in prijs.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:42

Wij hebben er 1 in de verkoop.. als jij mensen weet die nog interesse heeft.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:43

:wave:

Even heerlijk een rondje wezen hardlopen. Wilde 't al heel lang oppakken, maar durfde telkens niet zo goed, bang voor de gevolgen voor m'n rug..
Maar nu besloten 't gewoon te doen. Als rug meer last gaat geven kan ik altijd nog stoppen.. :)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:37

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:01

HT hoe was het vandaag met Sun?

Morgen vroeg op.... welterusten :z

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 23:17

Vhu-sun vandaag aan de longe gedaan,wel wat verbetering maar rechtsom in draf niet goed,morgen dierenarts maar laten nakijken,ik denk zelf ik boven de schenkel.ze doet heel lelijk als ik eraan kom

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:11

goedemorgen..
ht wat balen van Sun, ik ben benieuwd wat de DA zegt.
En dan..wie mis ik allemaal..het hele rijtje even af..:
Smickey..hoe gaat het met je, we hebben af en toe wel contact, maar toch..ben je nog bij mick geweest ?
Jenkins..mis ik ook.
Nouvel...hoe is het met je grote zwarte en spookje ?
misterylady en haar fjord ? mis ik ook..
psm..die af en toe nog post...hoe gaat het..?
dingetje, hoe is het met pownie..
SL hoe is het met Romeo.
Lacuna nog druk met je paardjes..
lottex, ook al een poosje niet meer gezien.
Ipsilonka..hoe is het met de paardjes..

zo..iemand vergeten Y;( solly.....

Zoontje nog steeds ziek....vannacht 2x wakker door heel hard knagende muis... >;) en vanmorgen onweer...schrok me kapot :roll: dus..duffe dag hier.. %)

gisteren een heel oude kast met 54 laatjes op mp gezet..binnen een uur werd er gemailed dat iemand hem graag wilde kopen, wij blij, dat oude ding....sta in de weg... _O- dus accoord, van het weekeind gaat ie weg...een uur later begint iedereen op dat maffe ding te bieden... :wow: staat al lang gereserveerd, en men bied maar door.. 8)7
ik hoop dat die mevrouw na het zien van onze oude oude oude kast hem nog steeds mee wil nemen...haha..t'is op zich best een gaaf ding..maar om hem te vervoeren is hij doorgezaagd....jaja..dat staat netjes in de advertentie..te vervoeren in 2 delen... +:)+

verder....niets bijzonders voor vandaag gepland,...puinruimen dat wel, want onze zolderkast moet leeg en opgeruimd worden...haha blegh.. ^)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 08:52

Goedemorgen

Bianca heeft opruimwoede. Je mag hier ook langskomen hahaha. En :(:) voor zoontje.
En inderdaad hele rij van mensen die we missen.

Heb klappende koppijn en er ligt natte sneeuw, dus mijn les maar afgezegd. Kan zo ook de slechte plekken in de nieuwe bak niet zien, dus dat is ook niet handig. Zo maar zoontje naar school brengen, kijken of ik wel kan uitmesten, nieuwe baal kuil open maken en uit elkaar halen en dan weer naar bed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:05

ah...die hoofpijn is dus landelijk...want die is hier vannacht ook al gearriveerd...
straks maar even pijnstillers...eerst eten....
natte sneeuw Tine...bah !!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:11

Hier drukkende plekken op t hoofd... Bril maar vast opgezet dus...

Sorry dames k ben ook meer meelezer, alles is goed, maar druk met briloft en huis... Daarnaast nog werken inpakken en nog aankomend weekend weekendje weg...

Boy heeft al bijna 3 maanden vakantie...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:26

:wave: Goedemorgen!!

Wat een pokkeweer... vanochtend zelfs onweer op weg naar de zaak. Nu weer regen...
Biancacoo, Tine en PSM sterkte met de hoofdpijn!
En beterschap voor je zoontje Biancacoo. Geweldige foto van de 3 honden voor de step!
HT vervelend dat Sun niet goed loopt! Hopelijk kan de dierenarts vinden wat het is en is het niet ernstig!
Aks aan het hardlopen geweest, petje af! En hoe is het nu met je rug?

Die gekke Beer ligt te piepen en te janken bij de deur, hij wil graag naar buiten en ik weet precies waarom... meneertje wil kattenvoer jatten ;) Gaan we dus niet aan beginnen, haha. Heb hem al verteld dat hij volgende maand 1 jaar oud wordt en dat hij dan niet meer als een kleine pup mag piepen en janken, haha, maar krijg weinig gehoor bij hem ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 09:37

piepbeer :)) Kattenvoer ís ook heel lekker. Vindt die grote hier ook :=
Wij wachten met spanning tot ie miauwt. Maar daar is beer al goed naar op weg dus :))

Biancacoo al bijna van de kast af, super
en :(:) voor zoontje

:(:) voor tine :(:)

En psm druk met weddingplannen en vakantieplannen :)

@frensie; rug doet wel wat meer zeer na hardlopen.. Maargoed, is natuurlijk ook wel wat. Kan ook prima wat spierpijn zijn. Ik hoop dat ik 't kan volhouden :)
Vanmiddag hopelijk niet al te slecht weer hier! Wil naar stal, moet foto maken van paard in stand. En heb daar iets voor verzonnen. Dids moet meewerken ;)
Heb wel geluk :)) Pa zijn fiets moet gehaald worden bij de fietsenmaker. Heb aangeboden dat ik dat wel wil doen, en dan meteen naar stal rijd O:) is electrische fiets O:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:15

Om jullie op te vrolijken:

Geweldig vrolijk. _O- Net loop ik in de hagel met de honden te controleren of de hekken rondom de wei de storm overleefd hebben. 6 oude schapen lopen met ons mee, variërend in leeftijd van 4 tot 11 jaar. Redelijk op leeftijd dus. -:)

Als de hagel stopt, roep ik naar ze: He, de zon schijnt. Blijkbaar iets te enthousiast. *\o/*
Waarop de schapen beginnen te stuiteren en bokken. *\%/* Nu zijn stuiterende lammetjes schattig, maar 6 stuiterende oude schapen van 80 kg het stuk, zijn niet echt schattig. haha, maar je word er wel heel vrolijk van. _O- :D :lol:

Volgens mij is het lente, in ieder geval hier in de wei.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:16

janouk schreef:
Om jullie op te vrolijken:

Geweldig vrolijk. _O- Net loop ik in de hagel met de honden te controleren of de hekken rondom de wei de storm overleefd hebben. 6 oude schapen lopen met ons mee, variërend in leeftijd van 4 tot 11 jaar. Redelijk op leeftijd dus. -:)

Als de hagel stopt, roep ik naar ze: He, de zon schijnt. Blijkbaar iets te enthousiast. *\o/*
Waarop de schapen beginnen te stuiteren en bokken. *\%/* Nu zijn stuiterende lammetjes schattig, maar 6 stuiterende oude schapen van 80 kg het stuk, zijn niet echt schattig. haha, maar je word er wel heel vrolijk van. _O- :D :lol:

Volgens mij is het lente, in ieder geval hier in de wei.

*zoekt naar de link van het filmpje*
:Y)
Volgende keer filmen :D
Ik zie nu iets voor me net zoals bokkende volwassen koeien. Ook zo'n pis-in-m'n-broek-van-het-lachen zicht :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:26

haha, ik zag je foto op fb janouk...geweldig gezicht !!
wij hadden 2 zwarte schapen, die deden dat ook zo maf om te zien !

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 13:52

Hier ook niet super geslapen. Man met hoestbuien en vanmorgen onweer.

Gisteren waren er ook al haasjes aan het spelen op het land ook grappig om te zien.

Gisteren nog met Robijn gereden en ferro als handpaard meegenomen. En robin nog
gelongeerd. Hoop dat het niet te veel regent vandaag zodat ik vanavond nog kan
longeren.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:38

Voel me nog steeds ellendig. Niet handig, want vanavond nog een vergadering. Bleh.

Maar goed dat ik de les had afgezegd, want onder de sneeuw bleek later dat er ook nog heel veel regen (10 mm) is gevallen vannacht. Alles staat dus weer lekker onder water.

Vond vanmorgen trouwens ook nog dode rat in het geitenhokje. Brrrrr.

Zometeen komt de dierenoppas langs om alles door te nemen voor als het nodig mocht zijn tijdens onze vakantie. Dus even duimen dat ze het gaat doen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:16

lanouska schreef:

kan het slecht zien op de foto.Maar zit er ook een orgineel houten een span bij.Zo ja dan kan je veel meer vragen hoor.
Kan je adviseren om hem zeker niet onder jouw vraagprijs te verkopen.Vorig jaar heb ik er nog bij een gestaan en daar vroegen ze 750 voor.En die was zo weg.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:19

Ik heb helaas nog niet bijgelezen.Te druk.

Gisteren ondanks het missende ijzer toch naar de les geweest.Hij liep goed tot hij moe werd en niet meer wilde maar natuurlijk wel moest toen kwam het verzet en dat uitte zich deze keer in bokken en recht achteruit slaan.Zag in ene twee achter ijzers op me af komen.Ben me der toch boos geworden.Hij was volgens mij wel onder de indruk.Dat moet hij echt niet gaan doen.....

Zo ff naar de hoefsmid zijn ijzer er weer onder laten slaan....Houd je bezig.