haha..ik zie Blondie de boel al terroriseren..stuiter stuiter..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dus ook juiste bazen. Dan zijn ze wel supergaaf hoor.
).
solly.....
en vanmorgen onweer...schrok me kapot
dus..duffe dag hier..
dus accoord, van het weekeind gaat ie weg...een uur later begint iedereen op dat maffe ding te bieden...
staat al lang gereserveerd, en men bied maar door..
voor zoontje.
Goedemorgen!!
Gaan we dus niet aan beginnen, haha. Heb hem al verteld dat hij volgende maand 1 jaar oud wordt en dat hij dan niet meer als een kleine pup mag piepen en janken, haha, maar krijg weinig gehoor bij hem
Kattenvoer ís ook heel lekker. Vindt die grote hier ook 

voor zoontje
voor tine 

Pa zijn fiets moet gehaald worden bij de fietsenmaker. Heb aangeboden dat ik dat wel wil doen, en dan meteen naar stal rijd
is electrische fiets
Net loop ik in de hagel met de honden te controleren of de hekken rondom de wei de storm overleefd hebben. 6 oude schapen lopen met ons mee, variërend in leeftijd van 4 tot 11 jaar. Redelijk op leeftijd dus.
Nu zijn stuiterende lammetjes schattig, maar 6 stuiterende oude schapen van 80 kg het stuk, zijn niet echt schattig. haha, maar je word er wel heel vrolijk van.
:lol: janouk schreef:Om jullie op te vrolijken:
Geweldig vrolijk.Net loop ik in de hagel met de honden te controleren of de hekken rondom de wei de storm overleefd hebben. 6 oude schapen lopen met ons mee, variërend in leeftijd van 4 tot 11 jaar. Redelijk op leeftijd dus.
![]()
Als de hagel stopt, roep ik naar ze: He, de zon schijnt. Blijkbaar iets te enthousiast.![]()
Waarop de schapen beginnen te stuiteren en bokken.Nu zijn stuiterende lammetjes schattig, maar 6 stuiterende oude schapen van 80 kg het stuk, zijn niet echt schattig. haha, maar je word er wel heel vrolijk van.
![]()
:lol:
Volgens mij is het lente, in ieder geval hier in de wei.