Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Beterschap!!!
, heel veel sterkte met je paardje. Ik zou wel graag willen weten waar die pijn vandaan komt (of is dat al bekend en heb ik daar ook overheen gelezen
?)
tallechie schreef:Ollie daar zit ik ook aan te denken, maar bij Daan is het dus plotseling gekomen, hij heeft een tijd goed geslapen. Zal dinsdag even overleggen met het cb als dat een optie is
en weer opgestapt, goed zeg!
voor jullie met Daan, wat ontzettend vervelend dat hij niet in een ritme komt, succes hoor!
sterkte!
Maar ga nu weer naar m'n paardenvriendje toe, kijken hoe die erbij staat.
hopelijk krijg je gauw duidelijkheid. En anders misschien inderdaad eens wat alternatiever zoeken. Bedoel, onzekerheid is ook niets natuurlijk 
echt keiknap!
Stom, want normaal gesproken kan ik er rond dit tijdstip goed al een stuk of 6 a 7 op hebben
(en ligakoekjes tussendoor..
)
...
.
Vind 3 dagen en niet weten waardoor lang..
... Maar ik kon zo op het eerst oog niks zien
. 
.
....Citaat:@prinsjeH Het zou ook een ziekte vanuit de hypofyse (hersenstam) kunnen zijn die op z'n bijnierschors slaat in combinatie met z'n vroege wintervacht en extreem veel plassen.
Maar ben wel bang dat ik voorlopig niet in het zadel kan. Heb vroeger (op middelbare school) ook eens last gehad van stuitje, duurde maaaaaaaanden 
) en dan kun je pootjes checken 

maargoed, 17,5... sja