Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jelleee schreef:Grrrrr !! ik heb via marktplaats een hamsterkooi gekocht (mijne begint echt af te raken dus moest een andere), ik heb METEEN het geld overgemaakt, en zij zou hem die maandag gelijk op de post doen.
Nou alles leuk en aardig maar geen kooi dus, kreeg een mailtje dat ze hem die week zou posten. Nou prima, daar had ik geen probleem mee. Maar die week erna dus nog geen kooi binnen gehad. Ik mailen, zegt ze dat ze geen doos kan vinden. En dat ze hem dan wel in een zak verzend en dat ik dan maar even meer moet betalen voor het verzekeren daarvan (omdat hij anders kapot aankomt, kooi is van hard plastic).
Ik wordt hier ZO moe van.... dit is toch niet netjes, ga hier ook niet mee akkoord. Ik heb het afgesproken bedrag betaald, dan hoort zij het netjes te regelen qua verzending.
Ik hoop echt dat het netjes opgelost wordt![]()
Alwyn (3, paar maanden betuigd)) loopt op een aurigan dubbel gebroken trensje. Neemt hij eindelijk wat meer aanleuning. Hoef geen handen vol maar vind het toch wel prettig als ik iets van contact heb met de mond. Volgens mijn meninstructeur moet ik er gewoon een liverpool indoen maar als ik er al los een ongebroken liverpool in hang doet hij zijn mond helemaal open en ziet het er erg ongelukkig uitCitaat:jullie allemaal voor een bit ook voor jong beginnend paardje straks