haha, nee.. heb geen trailer ook nee eigenlijk vrijwel allemaal spullen die ook in gebruik zijn hier thuis alleen nog een hoofdstel met bosal en mecate liggen.. iemand interesse? is te koop namelijk
nu ga ik echt, batterijen voor de camera liggen te laden!
Laatst bijgewerkt door mirror666 op 31-07-09 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Jasia
Geplaatst: 31-07-09 23:42
Liesje89 schreef:
Je hebt toch zeker niet zoveel rotzooi als ik, dat je er een complete trailer voor nodig hebt?!
(laatste nu ) @sonjim; ik heb een marbella daar paste alles ook met gemak in hoor heb ook nog 2 plakken hooi bij
ik heb zin in morgen
Liesje89
Geplaatst: 31-07-09 23:47
Jasia schreef:
Liesje89 schreef:
Je hebt toch zeker niet zoveel rotzooi als ik, dat je er een complete trailer voor nodig hebt?!
Méén je dat?! FOTO?!
You wish Nouja, er staat een ponykar in, en een he-le-boel dekens (van 3 paarden..) Wat dekjes, 2 zadels, wat voertonnen, kratten, losse troep, emmers, een fiets en eh.. troep
Liesje89
Geplaatst: 31-07-09 23:48
sonjim schreef:
Ik heb heel beschaafd een kast met spul en het hoognodige past zelfs in mijn Twingo, die zomers tijdelijk paardenstal lijkt te zijn.
Je Twingo als paardenSTAL? Knap!
happytime
Geplaatst: 31-07-09 23:49
ja sun staat op een kaal stukje met de jaarling,sävonds op een klein kaal stukje+ loopstal, maar ik had ze 2 weken op de wei gezet(lang stengelig gras,eigelijk meer verdort) omdat ik met vakantie ging,en aangezien sun dik word van niets... vanavond haar tussen het lamoen gepropt en rechtuit de straat op gereden.(is alleen maar een grasbuik die in de weg zit en...beetje vettig op haar schouder) dus geen vierkante pony hoor!
Oh ja met karren is een trailer niet genoeg denk ik, hoewel de marathonwagen is van mijn vader, tevens mijn "sponserende groom". Mijn tweewieler staat in mijn weiland onder een zeil aan een boom vast. Heeft iemand daar nog een goede oplossing voor als je geen stal hebt op de wei.
Jimmy probeerde in mijn vorige auto serieus op de achterbank te kruipen, deze hebben dat nog nooit geprobeerd. Maar Jimmy is ook wellicht het enige paardje wat weet hoe de toeter in een Twingo werkt en dat standaard deed als de auto in de wei stond met het raampje open.
De fiets is van mijn zus. Die ging ooit op de fiets naar stal. Onderweg gingen er 2 banden lek Vervolgens heeft ze die fiets op stal gezet en never nooit meer gebruikt. Zo is hij in de trailer beland en daar zit 'ie (of hangt meer) nog steeds in Zo krijg je een fiets in je trailer
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 01-08-09 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt