Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nala schreef:Hier liggen we nu helaas even stil door een hoefprobleem. Wel jammer nu net in de tijd van de kerstritjes, maar het is even niet anders.
Ik ben op dit moment in contact met stal van Eijk om misschien met Nala daarheen te verhuizen vanwege haar tractor angst. Ik ga er waarschijnlijk deze week langs, kan nu al niet wachten
Gem schreef:Nala schreef:Hier liggen we nu helaas even stil door een hoefprobleem. Wel jammer nu net in de tijd van de kerstritjes, maar het is even niet anders.
Ik ben op dit moment in contact met stal van Eijk om misschien met Nala daarheen te verhuizen vanwege haar tractor angst. Ik ga er waarschijnlijk deze week langs, kan nu al niet wachten
Tractors genoeg bij Stal van Eijk! Ik heb er een paar jaar gestaan met de New Forest en nadat zij verkocht was, met mijn eerste paard. Stan krijgt alles veilig door het verkeer, mijn NF was ook geen heldin.
Nala schreef:Op het erf wel ja! Maar in het bos eromheen (volgens Stan zelf) niet, dus perfect
Gem schreef:Nala schreef:Op het erf wel ja! Maar in het bos eromheen (volgens Stan zelf) niet, dus perfect
Ooooh, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je naar Stan ging omhaar van de tractorangst áf te helpen. Klopt, je rijdt zo het bos in en komt daar vrijwel nooit een tractor tegen. Hoogstens in oogsttijd (maisvelden) en uiteraard de huifkartochten van vader Rick, maar die zal wel rekening met je houden.
VanHuisUit schreef:Als je daar een tractor tegenkomt is ook wel erg nauw en je ziet ze al van heel ver aankomen![]()
Heerlijk altijd die Kerst-outfits.
Ik mis de paarden best zo nu en dan... maar nooit met dit weer