Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
sterkte echt heel rot......een enorme knoop om door te hakken....knappe Bruno, hoop dat hij een superthuis krijgt.
alles te veel....je moeder in ZH....heftig allemaal..Sterkte...
mooie pony zeg.

was enorm onrustig. Dacht dan maar eerst wat longeren. Toen weer opnieuw begonnen en toen was het goed. Pad weer op gehad en binnenkort stappen we er maar weer eens op.
.
; ervaring heeft geleerd dat we alles een jaar weg kunnen zetten.
onze Tommy was van de winter overleden en ach huis is groot zat
, nu een fijn baasje vinden....maar dat zal vast niet moeilijk zijn met zo'n knapperd
, zo waardeloos dat je dat ook nog op je bordje krijgt. Ik weet zeker dat je mams het niet zo ziet....'dat jij nu niet de dochter kan zijn die JIJ zou willen zijn' Ik heb zo'n bewondering voor jou en je wilskracht
. Jij bent een SUPER-kanjer
)..geef het de tijd en als je merkt dat Milla er niet op reageert dan zal het jou ook weer vertrouwen geven. Ik had het ook heel erg na de geboorte van zoonlief....
en is ze te leuk ????
en wat een knappe gezinsuitbreiding krijg je

ik had met Ollie een paar keer vrij springen gedaan, nooit terwijl ik erop zat en met haar nieuwe ruitertje wordt zelfs gecrossed en ze vindt het ge-wel-dig, weigert nooit leuk he. Zijn natuurtalentjes vaak die NF pony's.
beetje onzeker maar superlief ... maar goed vraagprijs was (en is nog) veel en veel te hoog dus dat is voor mij niet haalbaar helaas. Erg jammer eigenlijk reed er zo lekker mee weg .... **zucht** 
Wat gaan jullie hard zeg
prachtige samenvatting
ben je toch niet stiekem verkocht?? Snap dat je de prijs aan de behoorlijke kant vind. Die katjes
Ik heb ook zo moeten brullen de eerste 3 dagen dat ik had besloten om mijn kwpner op te ruimen, maar was zo bang ervoor geworden, dat het ook niet meer ging
nu ben ik echt blij dat ik de keus heb gemaakt 
Ik ken je niet maar alles wat ik van je lees en de dingen die je doet en hoe je het allemaal doet vind ik zo ontzettend knap. Je bent echt een hele sterke vrouw en vind je echt een topper
begrijpelijk dat je er op een andere manier voor je moeder had willen zijn, maar denk niet dat ze het je kwalijk zal nemen. Heel veel sterkte
wat voor leuks hebben jullie gedaan 
volgens mij heb ik je eerder al gemist in het topic, maar welkom!
zo schattig hij komt ook gewoon uitzichzelf gedag zeggen en dan gaat hij weer rustig naar zijn weitje, echt zo'n lieverd!