[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 12:57

Bedankt. Idd pittig. Hopelijk vind ik een goede plek voor hem.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 14:49

@ belker waarom zet je hem te koop als ik vragen mag?.. Mag ook via pb als je het niet openbaar wil zetten..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 14:57

Balen Belker! Jammer dat hij voor de mensport niet meer in de ponymaat valt.

Lanous, staat erbij, wegens gezondheidsredenen eigenaar.

Dingetje, ik zou er gewoon eens les bij pakken. Dan krijg je voldoende huiswerk om je niet meer druk te maken om randverschijnselen :D

VHU, er zal een hele last van je afgevallen zijn nu de bestraling van je zoon erop zit!

Tine, inschrijven gelukt?

Zag een mooie poezel langskomen van Keet <3

Ollie gaat de paden op en de lanen in :):) .

Weinig nieuws hier nog. Zaterdag filmen tijdens het WK vierspannen in Breda en maandag beginnen hier de scholen weer. Dan is de vakantie voor paardlief ook voorbij.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:00

Ja hoor dat mag.
Dat is vanwege mijn lichamelijke conditie. combinatie van 40 jaar diabeet, zware buikoperatie waarbij hele onderbuik te pakken is genomen en daarbovenop chemo.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:55

Vind het echt erg voor je, Belker, klinkt misschien gek, maar misschien straks ook een last minder/meer rust/minder moeten/minder gevoel van tekortschieten.
Misschien sla ik de plank helemaal mis en te veel vanuit mijn eigen perspectief.
Iig heel veel sterkte :*

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:00

Heftig besluit Belker. Stop je dan defenitief helemaal met de paarden?
Gem, film het maar mooi in Breda, helaas deze week geen optie voor mij om te gaan kijken helaas.
VHU, heeft het spannende moment met zoon achter de rug, ik hoop dat zijn herstel voorspoedig gaat!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:00

Hier weet ik het ff niet meer, te veel, mijn moeder daarbij zo slecht (ligt ook al weken in het zh).
Ben gisteren erg geschrokken; kan ook niet de dochter zijn die ik zou willen zijn nu...
Alles stapelt zich zo op..., Duitse bureaucratie kost me alle energie. Maar goed; proberen te richten op iets positiefs; ben nog ff op zoek naar iets met een plus ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:02

Belker.... :(:) :(:) sterkte echt heel rot......een enorme knoop om door te hakken....knappe Bruno, hoop dat hij een superthuis krijgt.
Ava... :(:) :(:) alles te veel....je moeder in ZH....heftig allemaal..Sterkte...
Gem, wat gaaf dat je gaat filmen bij 4-spannen, super !!
Dingetje, lekker les nemen,...dan komt het vertrouwen vanzelf, komt vast goed !
Keet, wat knap dat Nox die therapie zo braaf doorstaat !!
Tine, is het gelukt met inschrijven..

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:33

Klopt Ava, het nemen van dit besluit geeft al rust.
Ik wil absoluut weer een paard/pony. Maar wel een hele simpele. Ik heb Stippel ook nog maar ik zie wel hoe of wat als hij naar stal komt.

Heftig Ava. Jij ook sterkte.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:50

Zo dat is nogal wat Belker -O- mooie pony zeg.
He wat naar Ava dat het prive ook nog zo moeilijk is :(:)

Ik heb me vanochtend verwend door ja te zeggen toen ze vroegen of ik hier even op wilde rijden:
http://www.bokt.nl/markt/ad/420908/supe ... ste-bieder
Is van stalgenootje.
Wat een zalig paard.
Stapte er zomaar op en reed er zo mee weg, ondanks mijn spijkerbroek en gympies, hoe dat dan kan snap ik ook niet want durf meestal niet :+
Als nou niemand fatsoenlijk biedt en ze blijft er mee zitten weet ik nog niet wat ik doe, 't is echt een plaatje en erg lief dier.
Nu wel spierpijn :P

Afbeelding

Ook nog getut met Ber, die wilde eerst niets :roll: was enorm onrustig. Dacht dan maar eerst wat longeren. Toen weer opnieuw begonnen en toen was het goed. Pad weer op gehad en binnenkort stappen we er maar weer eens op.
Is toch zo'n raar beest af en toe :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:37

Leuk vhu, weer terug in t zadel ! mooi diertje hoor....ook AV ?

Ik ben verwend door vriendin met een ochtendje uit.... <3 erg lief !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:45

Wat heerlijk Biancacoo +:)+
Het is een KWPN merrie (Armani x Thunder x ... vleugje arabisch nl Sjapoer)

Even voor Ava en Belker onze nieuwe katjes showen <3

Afbeelding poesje Patsy zo eigenwijs dat ze niet op de foto wilde (nu al kapsones)

Afbeelding en rode hunk to be Buzz

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:56

Bedankt voor de felicitaties gisteren. Vreselijk druk gehad dus helemaal niet op bokt gekeken.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:33

Wat een dropies VHU.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:43

Owwwwww Buzz is zoooooooo cute!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:13

Oh, Buzzzz <3 .

Leuk paard, Vhu.

Heb hier een heel ongecompliceerd Welshke voor mennen; voor mij geen optie, maar zoiets in een ander maatje is heerlijk.
Top paard ook, maar die is niet beleerd voor de wagen, wel top braaf en fijn te rijden; hopelijk ooit parapaard *D ; ervaring heeft geleerd dat we alles een jaar weg kunnen zetten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:33

Ava: :(:) :(:) :(:)
VHU toch op ander paard gezeten. Wat een scheetjes die katten
Bianca: wat lief van vriendin

Of het gelukt is met inschrijven weet ik niet. Je krijgt nl helemaal geen respons. We zien het pas als de startlijsten worden geplaatst. Erg fout, maar ja, we doen er toch graag aan mee, want finale is kur op muziek.

Verder wat zorgen hier, dus maar proberen die van me af te zetten.

Morgen komt zadelpasser voor Sam. Heb hier 2e hands dressuurzadel liggen, kijken of dat gaat. Veelzijdigheid moet ook weer nagekeken worden, want ze had weer behoorlijk last in haar lijf. Fysio was er vandaag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:19

Sterkte Tine :(:)
Lastig he met die zadels. Heb het idee dat we vroeger gewoon 'iets' op de knollies legden en daar jaren mee deden en tegenwoordig lukt dat niet meer of zoiets. Zou dat ook aan de kwaliteit van de zadels liggen?

Manlief wil al jaaaaaren een rode kat. Rivaldo van hier op bokt had een nest met twee katjes erin, die rode en dat poesje <3 onze Tommy was van de winter overleden en ach huis is groot zat :P

Is die ene kat nog steeds bij jullie Tine, die eerst steeds wegliep, Timon geloof ik?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:25

@Belker, die vervelende knoop doorhakken is zooo moeilijk :(:) , nu een fijn baasje vinden....maar dat zal vast niet moeilijk zijn met zo'n knapperd <3
@Avaluna, :(:) :(:) :(:) , zo waardeloos dat je dat ook nog op je bordje krijgt. Ik weet zeker dat je mams het niet zo ziet....'dat jij nu niet de dochter kan zijn die JIJ zou willen zijn' Ik heb zo'n bewondering voor jou en je wilskracht :j . Jij bent een SUPER-kanjer +:)+ en Avaluna jouw Welshje is zoooooo knap en dan maakt het formaat toch niet uit voor de wagen ? <3
@Dingetje, tsja angst daar hebben we allemaal last van (en zeker als je ouder wordt :+ )..geef het de tijd en als je merkt dat Milla er niet op reageert dan zal het jou ook weer vertrouwen geven. Ik had het ook heel erg na de geboorte van zoonlief....
@VHU, kon je het niet laten ? :D en is ze te leuk ???? :):) en wat een knappe gezinsuitbreiding krijg je <3
@Tine, wel vreemd en vervelend dat je geen bevestiging krijgt... >;)
@Biancacoo, lekker verwend door vriendinnetje *\o/*
@Gem, druk met WK vierspannen....misschien ga ik zaterdag nog wel even richting Breda als ik het ga redden. Manlief gaat zaterdag een week weg. Fietsen in Oostenrijk en Italië, dus kan ik iets lastiger van huis.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:08

Vandaag Bruno laten vrijspringen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:20

Als echte New Forest draait hij daar zijn hoef niet voor om he 8-) ik had met Ollie een paar keer vrij springen gedaan, nooit terwijl ik erop zat en met haar nieuwe ruitertje wordt zelfs gecrossed en ze vindt het ge-wel-dig, weigert nooit leuk he. Zijn natuurtalentjes vaak die NF pony's.

Vind het ook beetje vreemd dat er niets bevestigd wordt Tine... blijkbaar is het zo gewild dat het niet nodig is of zoiets. Ach je zit er vast wel bij als je zo vroeg bent :j

Ja ik vind dat paardje echt ontzettend leuk. Ze staat al paar maanden bij ons op stal en ik heb letterlijk gezegd toen ik haar voor het eerst zag, als ik nog jong en jeugdig was zou ik dus zo'n paardje kopen. Het is echt een plaatje. Hoog op haar benen, rank, prachtig koppie en van die dansende gangen <3 beetje onzeker maar superlief ... maar goed vraagprijs was (en is nog) veel en veel te hoog dus dat is voor mij niet haalbaar helaas. Erg jammer eigenlijk reed er zo lekker mee weg .... **zucht**

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:25

Ze was mij ook al opgevallen VHU........ Maar ik ga voor iets heel simpels. WT, geen idee, maar gewoon zeer nuchter en braaf.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:31

Het is vaak ook beetje hoe het voelt he. Als het goed voelt is het ook al gauw 'nuchter en braaf' dat straal je op elkaar uit. Dit paardje schoot ook weg en stond wat te wippen in het begin toen ik er net op zat maar ze snapte het gewoon niet dat voel je dan wel aan was geen onwil (heb totaal andere rijstijl dan huidige eigenaar) en na paar keer deed ze het toch maar ff heel goed... dat vind ik dan mooi denk je dat komt wel goed.... Maar begrijp je goed Belker hoor. Ik heb hier Ber en ik zou beslist echt never nooit niet nog zo'n dier willen, schat van een dier maar zo gecompliceerd :list:

Maar ze zat zoooo heerlijk pffff dat was wel ff heel fijn om te voelen.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:23

Knopen doorgehakt, dappere mensen en snoezen van kittens waarvan Patsy mij heel veel aan een karaktervol poesbeest uit het verleden doet denken ging mee uit wandelen door bos en duinen (Strand was niet zo geliefd, hier was geen dekking).
Lees veel mee maar zal niet zo vaak reageren. Heb veel bewondering voor de energie en tijd die jullie hebben om het allemaal bij te houden naast werk, HH en hobby.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 07:39

:oo Wat gaan jullie hard zeg
Ollie _/-\o_ prachtige samenvatting
Tine erg vreemd zeg dat jullie nog niks hebben vernomen van de inschrijving, zadelpasser vandaag bij jullie, bij mij ook voor Milla *\o/*
Gem, veel plezier in Breda, wij slaan een keertje over om te gaan kijken dus support maar goed :)F
VHU, wat gaaf dat je zo heerlijk hebt gereden <3 ben je toch niet stiekem verkocht?? Snap dat je de prijs aan de behoorlijke kant vind. Die katjes <3 <3 <3
Belker, het is echt zo'n moeilijke keus, maar waarschijnlijk straks inderdaad een verstandige keus, zeker als je iets ongecompliceerds ervoor terug hebt. :(:) Ik heb ook zo moeten brullen de eerste 3 dagen dat ik had besloten om mijn kwpner op te ruimen, maar was zo bang ervoor geworden, dat het ook niet meer ging ;( nu ben ik echt blij dat ik de keus heb gemaakt :(:)
Ava :(:) Ik ken je niet maar alles wat ik van je lees en de dingen die je doet en hoe je het allemaal doet vind ik zo ontzettend knap. Je bent echt een hele sterke vrouw en vind je echt een topper _/-\o_ begrijpelijk dat je er op een andere manier voor je moeder had willen zijn, maar denk niet dat ze het je kwalijk zal nemen. Heel veel sterkte :(:)
Biancacoo lekker ochtendje uit geweest met vriendin *\o/* wat voor leuks hebben jullie gedaan *\o/*
Marga1 :wave: volgens mij heb ik je eerder al gemist in het topic, maar welkom!

Verder iedereen die ik vergeten ben Y;(

Ik heb moneteel wel elke week les met Milla, heel gevarieert doen we dit. Ik heb al twee keer schrik en obstakeltraining gehad en nu twee keer onder het zadel. Les voorlopig ook elke week en het wordt vanzelf ook wel beter.
Sorry hoor maar ben echt verliefd om mijn paardje <3 :') zo schattig hij komt ook gewoon uitzichzelf gedag zeggen en dan gaat hij weer rustig naar zijn weitje, echt zo'n lieverd!

Gisteren weinig paardendingen gedaan buitenom de stallen uitgemest. Gisteren had ik toch maar eens besloten dat echt mijn ramen gezeemd moesten worden, pff overal spinnewebben, spinnenpoep en vliegenpoep.....phoe ben toch een poos bezig geweest, maar je kan zien dat ik wat gedaan heb :D

Vandaag de zadelpasser, ben benieuwd of mijn customzadel aangepast kan worden, dit was een demozadel die ik voor mijn kwpner had aangeschaft (een week voordat ik besloot dat hij echt weg moest) Gelukkig heb ik deze niet hoeven te betalen, had haar gelijk gebeld en we zouden omruilen of deze passend maken zodra ik een nieuw paardje heb, dus super service _/-\o_

Iedereen een hele fijne dag en alvast misschien een fijn weekend /3