Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor jou, het is niet niets!!
voor ollie en tine.
ik ben nooit zo uithuizig
alhoewel ik de onderwerpen zeer interessant vind.
Ik laat haar 1x per week longeren omdat ik het zo goed werk voor ze vindt, maar hoe ze het doet wisselt enorm. Soms gaat het super, soms is ze gewoon heel nukkig, dan heeft ze er gewoon totaal geen zin in. Vind het eigenlijk ook nog wel komisch, dan trekt ze zo'n kop van
en
en ben blij dat ik het heb uitbesteed dat longeerwerk want ik ben er niet goed in en ik kan heeeeeeeel
worden van zo'n nukkige pony.
Even rustig aan doen, hopelijk knap je snel weer op

wel op jezelf blijven letten hoor!
) zal het wel half 11 zijn.
blijf maar virtuele steun aan je sturen...echt waardeloos zeg......
frustrerend zeg....verkeerde kleur...balen !!
kunnen jij en Han geloof ik ook wel gebruiken ......
tja en zie dan maar een andere school te vinden, het is hier in Rotterdam 'stad' zeg maar een enorm probleem. Nu lijken we iets anders ook op redelijke afstand te hebben gevonden en het lijkt een erg leuke school. Zaterdag gaan we kijken/intake en dergelijke. Dus nog ff spannend. Maar ik had het niet meer ik was zo boos en verdrietig. Bah.
neem je rust
tijdens buitenrit voor de wagen, lekker bijgekletst met stalgenootje, wat is mennen dan toch gezellig. En dat is ze totaal niet meer nukkig he
dus maar een paar keer dat geoefend toen had hij al snel zoiets van OK dat hoort er blijkbaar bij
Maar hij voelt heel goed aan. Wordt een hele fijne menpony. En we moeten daar maar heel voorzichtig mee zijn.
erg vervelend zeg