Ollie, helaas nog niet met nieuwe me wagen on Amsterdam. En voor jou, het is niet niets!!
Biancacoo
Geplaatst: 18-03-14 20:48
Jeetje.. ollie1.... Dat is wel heel rot zeg.....
janouk
Geplaatst: 18-03-14 20:53
Hele dikke knuffel van ons Ik snap wel dat je je verschrikkelijk voelt. Het is voor ons normale mensen onbegrijpelijk.
annemie77
Geplaatst: 18-03-14 21:07
Weer veel gebeurd in het topic lees ik. ollie; heb niet helemaal meegekregen wat er is gebeurd maar wens je sterkte! Voor jou ook Tine met je schoonmoeder en verkoop van paardje..... VHU; wat doet Hero het geweldig en ollie natuurlijk ook met de endurance Dochter ven Gem blij met inschrijven Jenkins een nieuwe wagen, wouw ben benieuwd hoor. Lees over eagle die weer goed loopt, fijn zeg! Lanouska naar kadertraining morgen, veel plezier Rianne die gaat verhuizen naar meer menmogelijkheden, top! Avaluna met een nieuw bit Baudyh met een stapprobleem, geen ervaring mee Voor iedereen die ik vergeten ben
Hier verder weinig nieuws. Toch maar weer rustig paardjes opgepakt na al het familiegedoe. proberen los te laten........ niet mijn sterkste ding. Heb een vraag voor jullie; Probeer een leuke clinicdag te regelen voor de menvereniging met Paul Versluis omdat daar vraag naar was maar nu vind men het allemaal veel te duur uitvallen. Wat zouden jullie willen betalen als je een clinicdag krijgt 's ochtends met een lezing over gebit, bitten en aanleuning, dan een check van het gebit van je paard en een bitadvies, een lunch en vervolgens een uur menles met drie personen in de les? Zouden jullie ook willen betalen voor alléén de lezing 's ochtends en verder het volgen van het programma zonder paard? Ben benieuwd?
Ik heb paul binnenkort bij de vereniging voor les. Dan max 2 in de les. Ik heb er zin in!
Maisie
Geplaatst: 18-03-14 22:36
voor ollie en tine.
Verder lees ik wel mee hoor.
Ben vrijdag ook soortje van ingestort. Nou ja het werd me allemaal even te veel. Dus zaterdag ochtend als 1e wedstrijd van zondag afgezegd en de hele dag bar weinig gedaan in een enorm traag tempo.
Nu gaat het gelukkig wel weer maar heb wel door dat ik een beetje op moet letten.
Jenskins gaaf zeg nieuwe wagen!! VHU lekker bezig met ollie en hero.
Verder weet ik het ff niet meer zag hindernis foto's en stippel pony.
(heb net een nieuwe camera besteld ben zo benieuwd was wel even
VanHuisUit
Geplaatst: 18-03-14 22:41
@Annemie ik heb echt geen idee wat geldende prijzen zijn ik ben nooit zo uithuizig alhoewel ik de onderwerpen zeer interessant vind.
Hero was gisteren ook weer heel braaf voor de wagen. Morgen mag ik zelf weer met hem aan de slag. Ik ga volgend schooljaar weer 20 uur per week werken ipv 28 uur per week. Heerlijk. Ben natuurlijk druk met mijn PhD. Maar dan heb ik ook wat meer 'ruimte' om mijn tijd in te delen.
Ollie is gelongeerd en die was weer erg slaapverwekkend Ik laat haar 1x per week longeren omdat ik het zo goed werk voor ze vindt, maar hoe ze het doet wisselt enorm. Soms gaat het super, soms is ze gewoon heel nukkig, dan heeft ze er gewoon totaal geen zin in. Vind het eigenlijk ook nog wel komisch, dan trekt ze zo'n kop van en en ben blij dat ik het heb uitbesteed dat longeerwerk want ik ben er niet goed in en ik kan heeeeeeeel worden van zo'n nukkige pony.
Biancacoo
Geplaatst: 19-03-14 08:39
Goedemorgen, Maisie...
tine10
Geplaatst: 19-03-14 08:42
Goedemorgen
Vandaag stemmen. Geen idee wat, er is hier zo weinig aandacht aan besteed. Weet helemaal niet waar de partijen voor staan. Slecht geregeld.
Annemie: ik heb geen idee wat het zou moeten kosten. Maar het is een volle dag, met controle van je paard, persoonlijk advies en een uur les, dus denk dat daar best een redelijk bedrag voor betaald mag worden. Minstens 60 euro. VHU: ik ben blij dat ik allemaal ruinen heb, die zijn veel constanter in het gedrag haha Maisie: Even rustig aan doen, hopelijk knap je snel weer op Ollie: heel veel sterkte. En die leidinggevende
Biancacoo
Geplaatst: 19-03-14 10:37
zo....voor diegene zonder facebook.. dit is het werkje waar ik mee bezig ben geweest, nu alleen nog aflakken en dan is het klaar. airbrush op een metalen plaatje. Ik vond de uitdrukking van deze hond zo bijzonder..een foto genomen tijdens het WK kandersteg 2014. tuurlijk zijn er nog veel verbeterpunten...maar krijgt wel een mooi plekje hier in huis...
@Maisie, denk aan jezelf @Biancacoo, je werk is écht prachtig
avaluna
Geplaatst: 19-03-14 11:37
Even een heel dikke knuffel voor Ollie en Masie
Annemie gelukkig toch weer met de paardjes aan de slag en weer wat moois van Biancao, wow
Ik ga eens kijken wat de paardjes van de Hayshelter in de wei vinden
Jeskim
Geplaatst: 19-03-14 13:02
Ollie, weet niet wat er gebeurt is, maar heel veel sterkte!!
Biancacoo, Prachtig, mooi gedaan!! En Eagle dus toch weer aardig op de been, goed zo!
Tine, ik ben er inmiddels uit wat ik ga stemmen. Je kunt op de pc natuurlijk van elke partij voor jouw gemeente de programma's lezen. Sterkte met je schoonmoeder. Verder lastig met zo'n paard. Maar als je eerlijk erbij zegt wat er is gebeurt voor de wagen dan is het vervolgens ook aan de nieuwe eigenaren wat ze er mee doen.
VHU, Hero doet het nog steeds super, wat leuk en nu dus zelf ook met hem aan de slag!! En Ollie wisselend dus, hihi.. Ik kan soms een engelengeduld hebben, maar soms ook een kort lontje..
Maisie, beterschap, hopelijk voel je je snel beter. Denk om jezelf!!
Annemie77, aan wat voor bedrag kom je nu dan? Vind het wel een heel leuk programma!!
Rianne1994 gaat verhuizen, meer mogelijkheden, veel plezier daar gewenst!!
Zo'n onkante hebben we hier ook gehad. Was zo raar! Aan de hand liep die gewoon goed, maar zodra je er een wagen achter hing ging hij achter ongelijk lopen, ene been maakte echt een veel grotere pas dan de andere. Chiropractor erbij gehad, maar geen duidelijke oorzaak.
tine10
Geplaatst: 19-03-14 13:06
Jeskim, onze gemeente staat er niet bij helaas. Daardoor wordt het dus wel erg moeilijk. Bianca: en weer een prachtig kunstwerk
Vanmorgen weer heerlijk gemend met mijn bonte kanjer. Wat is het toch een heerlijk paard. Ook nog even de kur geoefend. Wijken en schouderbinnen is heel erg verbeterd.
Tine, maar de lokale partijen hebben ook standpunten op hun website staan. Zo beni ik maar wat gaan lezen. Weet het alleen nog niet. Is de eerste keer in deze gemeente.
Ik ben ook zelf gaan Google op wie ik moet stemmen. De partijprogramma's gelezen en zo mijn keuze gemaakt.
Annemie77 ik zou voor alleen de lezing niets willen betalen maar met het middag programma erbij denk ik iets van 50 euro.
Super mooi Bianca, wat heb je toch een talent.
Fijn Tine dat het mennen weer lukt.
Ik maakte gisteren vol spanning de doos open met mijn nieuwe mr stockings beenbeschermers. €&$#>$<~~¥^}{gggrrr Verkeerde kleur. Zucht. Dus nu hop weer terug en wachten op de goede kleur. Ik wil echt Royal bleu en geen navy. Gelukkig geen probleem. Alleen weer ff geduld hebben.
Ben nu ff in Emmen aan het lunchen. Heb een nieuwe huis telefoon bij de mediamarkt gehaald. De oude was aan het overlijden.
claud01
Geplaatst: 19-03-14 18:01
Tine, jeetje wat schrikken van je schoonmoeder. Heel veel sterkte
VHU vandaag een lekker paardendagje. Veel plezier met Hero. Ollie was niet zo meewerkend aan de longe.
Ollie,
Annemie de paardjes maar weer opgepakt. Geen idee wat een normale prijs is voor een clinic, ben nog nooit ergens naartoe geweest
Maisie, wel op jezelf blijven letten hoor!
Biancacoo, wauw wat een prachtig werk heb je weer gemaakt!
Tine, fijn dat je lekker hebt kunnen mennen met je bonte kanjer.
Baudyh, balen dat je beschermers de verkeerde kleur hebben, moet je nog langer wachten.
Ik kwam er op het werk achter dat ik helemaal geen tijd heb om te stemmen. Moet vanuit het werk meteen door naar de pony's en voordat ik thuis ben (dit keer wacht ik maar wel op de uitslag van de punten ) zal het wel half 11 zijn.
happytime
Geplaatst: 19-03-14 18:20
Maisie dat is even een stapje terug doen...sterkte,ook voor ollie en tine haar schoonmoeder Biancacoo,het is dat hij een halsband om heeft,moest meteen denken aan ' grootmoeder wat heeft u een grote mond' Jenkins heeft een nieuwe wagen besteld,gaaf hoor,wat gaat het er voor een worden? Tine heeft tabor te koop,moeilijke beslissing En verder alles kwijt Hier druk met longeerwerk,jane gaat lekker,gisteren kegeltjesles gehad met sun,die werd wel fanathiek erin,ik ben te netjes met rijden.......dressuurmuts he
Biancacoo
Geplaatst: 19-03-14 18:22
Ht..hahahaha....da's een goeie.. dank jullie voor de complimenten...over het husky-werkje..
Ollie, blijf maar virtuele steun aan je sturen...echt waardeloos zeg...... Maisie..doe je rustig aan..idd goed aan jezelf denken..... Annemie, goed van je dat je toch weer met paardje bezig bent geweest !! ik vind tussen de 50 en 70,= geen vreemde prijs voor zo'n hele dag !! zeker ook gezien als je paard gecontroleerd word op passend bit e.d. Baudyh frustrerend zeg....verkeerde kleur...balen !! claud geen tijd om te stemmen...ai..da's niet mooi... Jeskim ook onregelmatig paardje...balen is dat.. Ava, heeft een hayshelter...haaa...ben benieuwd wat ze ervan vinden !!??
Vhu... kunnen jij en Han geloof ik ook wel gebruiken ......
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 19-03-14 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Gem
Geplaatst: 19-03-14 18:22
Ik ben onder de middag al naar de stembus geweest. Voor manlief met een volmacht, hij zit in DL. Altijd weer leuk om hem te plagen dat ik zijn stem op OPA ga uitbrengen .
VanHuisUit
Geplaatst: 19-03-14 19:14
OPA wat is dat? Moet nog stemmen, hier mega stress middag gehad want zoon was uitgeloot op school waar hij dan heen wilde nadat we besloten hadden dat HAVO voor muziek het niet was. Zo naar, al zijn vriendjes zijn wel ingeloot tja en zie dan maar een andere school te vinden, het is hier in Rotterdam 'stad' zeg maar een enorm probleem. Nu lijken we iets anders ook op redelijke afstand te hebben gevonden en het lijkt een erg leuke school. Zaterdag gaan we kijken/intake en dergelijke. Dus nog ff spannend. Maar ik had het niet meer ik was zo boos en verdrietig. Bah.
Maar goed we hopen er maar weer het beste van.
Maisie sterkte meid, je hebt ook zo hard gewerkt neem je rust
Verder even ego want moet mijn colleges nog voorbereiden, wilde ik vanmiddag doen maar door al dat gedoe ging dat dus niet Ollie liep als een tijdens buitenrit voor de wagen, lekker bijgekletst met stalgenootje, wat is mennen dan toch gezellig. En dat is ze totaal niet meer nukkig he Met Hero 15/20 minuten echt super. Pony is zo braaf. Hij schrok zich een hoedje toen instructeur even van de wagen afstapte om te checken hoe het geheel eruit zag. Hij was wel gewend dat mensen links van hem liepen maar nu opeens liep er iemand rechts dus maar een paar keer dat geoefend toen had hij al snel zoiets van OK dat hoort er blijkbaar bij Zo schattig incl in/uitspannen ben je dan zo'n half uurtje/drie kwartier bezig is hij helemaal van zozo dat was me toch wel weer wat Maar hij voelt heel goed aan. Wordt een hele fijne menpony. En we moeten daar maar heel voorzichtig mee zijn.
tine10
Geplaatst: 19-03-14 19:19
VHU: balen zeg, kan me je stress voorstellen. Idioot trouwens dat je uitgeloot kunt worden. Kinderen moeten toch naar school....
Hier vanmorgen al gestemd, ook voor manlief natuurlijk. Trouwens, even over het google-en, dat heb ik echt wel geprobeerd hoor (wordt hier weer afgeschilderd als een of andere dombo), maar alles was erg sumier. Kon amper iets vinden over bijv de windmolens. Ik kon daar echt mijn stem niet op baseren hoor. Bij andere gemeenten is dat veel beter geregeld.
Vandaag kur geoefend met Amerigo en Rembrand, ging met beide heel fijn.
Daarna nog snel met een van de katten naar de dierenarts. Is ineens heel mager, slechte vacht. Ik zou over 3 weken terug mogen komen om dan te kijken of ze was afgevallen, maar ja, ze is half wild, geen idee of ik haar dan weer kan vangen, dus maar gelijk bloed laten afnemen. Morgen hoor ik de uitslag.