Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van wordt?
kijk da's dan niet handig om dan aante schaffen zeg maar, maar als je ze en gaaf vindt en je kunt ermee omgaan en je zou je gebruiksdoel ermee kunnen bereiken ....
Anyway, dan toch van harte natuurlijk.
Zit nu erg te twijfelen of ik, in het kader van de conditietraining, morgen dan ook maar thuis zal lessen. Of dat ik voor mezelf zal gaan trainen, want misschien is lesgeld wel weggegooid geld als bak zo zwaar is. Lastig.... Nog maar eens goed over nadenken.VanHuisUit schreef:ik zag het op facebook dus hoopt dat het klopt
Oppassen met de pezen in zo'n zware bak Tine als ze het niet gewend zijn.... dan zou ik kiezen voor dagje wel en dagje niet in die bak dan... ben er zelf altijd erg voorzichtig mee (misschien watterig maar goed)

kom niet veel verder dan de tuinslang op stal
tine10 schreef:Ik zal vanmiddag proberen een foto van onze wasplaats te maken. Stand kan ik je niet aan helpen, hebben geen stands hier.
Nu schijnt zonnetje hier ook en waait het heel hard. Hopelijk droogt dat de boel een beetje.

Past alleen niet echt meer in de planning..
biancacoo! Wat gaaf!! 

)
Wij willen als we groot zijn ook nog een solarium, maar die dingen kosten nogal wat.

Je hebt gelijk hoor Gem, ik zou ook niet zoveel geld voor een paard overhebben of ik moet zelf in het geld zwemmen. Maar denk dat je voor de helft van wat een PRE kost, ook een leuke KWPN met een leuk karakter etc. kunt vinden. :J

Toen was dids net 1 dag van mij
Stond ie op z'n toenmalige plekje (maar kort gestaan daar) toen had ie nog een puppyhoofd 

) en Ollie geeft haar af en toe een flinke opdonder, dan dimt ze een beetje (of rent heel boos rondjes om Ollie heen
).
en nu moet ik eigenlijk van alles nog doen maar totaal geen zin