Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als ze er even uit mocht!)
Nu de lente er weer aan komt, kunnen de ijzers er weer onder.
Zelfs een paaltje dat staat waar het niet hoort te staan kan enorm eng zijn! Of een chips-zakje dat plots naast de weg ligt...

en ontwormd, en ge-dieet

voor 2 x in de week voor ohz heb maandag eerste les gehad en had woensdag dus flink spierpijn maar had ook al in geen 6 of 7 jaar rijles gehad en doe waarschijnlijk met een paard mee met de menwedstrijd in bronneger in de hobby klasse (als de wedstrijd door gaat) ik ben weer lekker druk dus al heb ik geen eigen paard haha
goed ik ff blij dat ik er nooit meer kom
super het ging dus goed gisteravond!!!
als het klopt heb ik een hele gave tweewieler 'trainingswagen' (zo noemen ze hem) gekocht vanochtend. Overigens niet met onafhankelijk geveerde bomen, dat dacht ik maar was niet zo. Het is in feite een vergrote versie van die ik voor Snuit en Alwyn heb. Super degelijk, gegalvaniseerd en als ik het goed heb opgemeten de juiste maat voor Rizanta. Het is een Van der Wal uit Nijetrijne, die ook die marathonwagens maakt. Het is een 2e handse maar je ziet het nauwelijks eigenlijk, dat spul roest dus niet (hier en daar wat aanslag op de boutjes/moeren) en het slijt ook niet.
en nog zien te verzinnen hoe ik hem op stal krijg
) of jij bent werkelijk superwoman natuurlijk
Tegen de tijd dat je alles in je auto hebt geladen wat je nodig hebt en naar plaats van bestemming bent gereden ben je al zo afgedraaid dat je het liefst direct weer terug gaat. Of je komt aan moet je kind weer een schone luier, drinken of je moet zelf naar het toilet of zoiets en wat moet je dan met je kind
Ik vond het in het begin een enorme uitdaging, die uitstapjes

lekker dat 't goed ging met reuzin