[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLauwterd01

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:34

Jhaa ik hou veel rust. heb nu nieuwe pijnstillers. werd vanmiddag om 2 uur wakker en ging gister om 11 uur slapen :o
Dus pijnstillers werken goed. Jij ook met je blaar! wel goed beschermen tegen rommel. :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:35

Vliegendeken, vliegennet, eventueel, vestje of regenjasje voor jezelf, hoevenkrabber, mes, stukje touw, hahaha, misschien toch maar de koets meenemen om alles mee te krijgen ;)

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:35

@ naaltje
Er hing een ander paard in het agterbeen van het paard waar ik op reed. dus geef ik Magnum wel gelijk om van zich af te bokken. :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:36

Oe, ik las net pijnstillers, heb laatst eens die Diclofenac of zoiets en twee Ibuprufen 400 nagenoeg samen ingenomen en geen tijd om te eten, zat niet zo helder op de koets :o , volgende keer een keuze maken :o

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:37

Meot je zkr doen! Datis neit goed. Maar heb veel ziekehuis ervaring. 17 keer geopereerd :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:38

ja, maar ik denk dat jij meer last hebt dan ik van mijn knuffelsessie met de oven :=
(paar maanden terug is diddle met zijn bolle lijf op mij gevallen in het bos.. vanuit een galopje.. weet nog hoe brak dat voel(t/de)

@avaluna; je bent op dreef :D
vliegendeken moet met rijden al op, hoevenkrabber gaat mijn zadeltas in en komt er niet meer uit, even als touw. Mes.. moet ik nog even over denken :P wil niet mijn ''in case of emergency mes'' uit de kar halen namelijk :D

en nu g ik echt mijn nestje in :P

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:38

Weltrusten Naaltje!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:44

Ik ga ook naar bedje toe, ben echt doodop...
Wss wel nog ff met de hond...

Slaap lekker nu, dadelijk of straks :D

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:46

Ik ga nu ook. Ben doodop. lang leve de pijnstillers! :O

Doeeg, spreek jullie morgen vast wel weer :evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:22

goeiemorgen :P
ik krijg net te horen dat ik morgenochtend om half 8 de auto weg moet gaan brengen.. dus ik moet vanavond al mijn zooi er al in laden.. :+
maar eerst werken..

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 08:57

Vergeet je zweep niet!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:00

Tussen de bedrijven door aan het bokken. Momenteel heb ik een parttime baan aan de mendurance. Het programmaboekje is bijna klaar, nu alleen nog de advertenties erin. Afgelopen drie weken veel bedrijven langs geweest of gebeld voor sponsoring. Nu nog de advertenties zien te krijgen. De ene stuurt hem zo op, de andere moet je drie keer achter aan. Vandaag krijg ik de technisch afgevaardigde van de KNHS over de vloer. Route bespreken en de terreinen bekijken. Ben benieuwd...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 09:48

@Napie: is idd druk, hier ook nog druk binnen de vereniging voor twee komende wedstrijden...

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:24

Pfoei, wat gaat het snel hier. Wel leuk, al die verhalen over het mennen; niet die over al de gewonde mensen hier.
Dank zij Avaluna heb ik ook een zwitsers tuig besteld. Bloedmooi, niet gek duur, kwalitatief heel goed (volgens zeggen) én in de gewenste kleur bruin! De broek zal wat groot zijn, maar is schijnbaar goed kleiner te maken. Ik ben heel benieuwd, het moet over een paar dagen komen en dan kan ik gaan passen en aanpassen.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:29

Goedemorgen/middag iedereen! :D
Ben net wkkr :o
Net weer even bijgelezen ^^

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:32

Ik ben vanmorgen weer wezen mennen met Wieneke, ze heeft hard gewerkt, een halfuurtje voor de kar met 2 pittige heuvels. Ze doet het helemaal top.

xLauwterd01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:34

Ik kan pas weer volgend jaar mennen :\
Nog even geduld hebben :+...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:06

happytime schreef:
liesje": wat een aparte kruising draver x arabier,wel leuk om mee te mennen,draver is ervoor gebouwd en inteligentie/uithoudingsvermogen van arabier

Hij is gewoon gemaakt voor mendurance :P

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:22

liesje: dan rij jij iedereen eruit! :D
naaltje: neem nou maar gewoon je HELE kast mee,dan kan je echt niets vergeten ;) ha ha
hier weinig mennen, sun past nog steeds niet tussen mijn lamoen! :( wat een spekkie,als ik haar ga rijden, moet ik haar eerst aansingelen met een singelverlenger!!!!! en heb ik de volgende dag spierpijn in mijn liezen! |(
hoop dat we morgen het lamoen wijder kunnen zetten, hoefsmid heeft precies verteld hoe we dat moeten doen.
hoop dat het gaat lukken,anders zit er niets anders op dan suns mond dichtnaaien!!! :P

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:22

Vind ik ook. Kom maar naar het Drents Friese Wold, Is tie meteen goed doorgereden.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:27

Het Drents Friese Wold lijkt me ontzettend leuk om mee te rijden, maar mijn zus en groom is dan helaas op vakantie.. dus dat zit er helaas niet in. Het is wel de planning om een keer een kennismakingsrit te rijden, lijkt me echt super!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 22:09

@Yougster: dan wel ff foto's maken, want GuusHinnik is ook nog op zoek naar een mooi tuig voor haar kleine knapperd!

@Sonjim: jij bent weer lekker fanatiek aan de slag: fijn, geniet er maar lekker van!

Ik ga maar eens een berichtje hangen op de menstal, misschien dat ik er ook iemand een plezier mee kan doen, volgens mij zijn er genoeg mensen die graag mennen, maar geen eigen span hebben, dan kunnen we fijn afwisselend mennen en groomen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:08

Manon, jij hebt me weer op de goede weg geholpen, na een jaar had ik stiekum koudwatervrees gekregen, na het mennen met jouw span kriebelde het heel erg. Morgen weidemaatje inspannen en zondag beiden en dan met 2 wagens de weg op.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:22

happytime schreef:
liesje: dan rij jij iedereen eruit! :D
naaltje: neem nou maar gewoon je HELE kast mee,dan kan je echt niets vergeten ;) ha ha
hier weinig mennen, sun past nog steeds niet tussen mijn lamoen! :( wat een spekkie,als ik haar ga rijden, moet ik haar eerst aansingelen met een singelverlenger!!!!! en heb ik de volgende dag spierpijn in mijn liezen! |(
hoop dat we morgen het lamoen wijder kunnen zetten, hoefsmid heeft precies verteld hoe we dat moeten doen.
hoop dat het gaat lukken,anders zit er niets anders op dan suns mond dichtnaaien!!! :P

Staat ze 24/7 op de wei? :')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:32

@happytime; je weet niet hoeveel rotzooi ik heb zeker? :')
haha :P nee, k heb bíjna alles bij :j :+

hele dag gewerkt, bluh.. 9 tot 21..
gauw naar stal, ingeladen, stalhouder had het gras eraf dus hij moest weer mauwen :P

nu gauw slapen, morgen optijd eruit :)