Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en daan,arm mannetje toch. weet hoe hij zich voeld.......zere billen van de race...

Precies hetzelfde als Pippa, alleen dan donkerdere manen. Hij moet wel extreem afvallen, want hij is rond.
Hij komt volgende week woensdag na carnaval. Ik zal zo foto plaatsen van onze Luuk!
. Jammer jammer.
. Pony sjouwt het makkelijk zo te zien. Ik heb het nooit aangedurfd met ster, maar ik ben dan ook wel een paar kilootjes zwaarder.
! Klinkt niet goed, misschien een beetje spierbevangen?
. Was leuk, en ik kon het nog
. Wat is de Anda toch een braaf wereldpaard!
Maar wil ze eerst allebij goed in enkelspan hebben, voordat ik ze naast elkaar zet.
Duurt dus nog wel een paar paar paar maanden.

en een
voor tallechie. Fijn dat je nu rust hebt wbt paard
En een
voor Daan en jou
Hij was een stuk beter voor rede vatbaar, dus ik vermoed dat het hele stress gebeuren ook voor een groot deel bij mezelf zit.. 

Had gehoopt in de nieuwe bak te kunnen longeren, maar er is weer zoveel water naar beneden gekomen.. Heb even geen puf om naar binnenbak te gaan, want heb vannacht nog heel lang wakker gelegen.
Goedemorgen!
moet alleen nog blauwe teugels (zijn besteld
) heb ik een blauw setje inclusief mijn blauwe kousen .... erg he 
ga je nog bij Andalusiers kijken trouwens, zoals je vertelt over deze anda vind je deze gewoon superleuk... wie weet staat er ergens nog zoiets op jou te wachten? Ollie liep inderdaad gewoon vlot met me weg. Ze had haar oortjes er ook vrolijk op staan, dus denk niet dat ze moeite met me heeft ofzo.

Zijn die er ook in 't groen? 

dit is écht niet te geloven..
lustte ik maar koffie
en ik neem er zelf ook een
en sterkte met jullie mannetje
.
.