[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:51

Tine, als een hond niet goed loopt, dan mag je die bij de post achterlaten, maar minimum is wel 6 honden.
Bij de checkpoints zijn ook de handler's de grooms zeg maar, die nemen dan de zorg over van een hond die niet meer mee kan lopen. Vb kreupel, of te vermoeid zijn redenen om een hond af te geven aan de handler.
Je mag geen hond toevoegen tijdens de race.

Vhu brave ollie, omdat je niet veel weegt, kan het mooi als afwisseling.super !

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:57

Zo weer even bij gelezen haha jullie blijven snel gaan.
Maar even zo voor ieder wat wils
:j _/-\o_ *\o/* :o :D ;( :z :(:) :(:) :( :)

Hier lekker Janouk onder het zadel uitgewerkt. De bak ligt er echt super bij, het lijkt het strand wel bij eb. Ze was toch wat zuur in de spieren geworden. Met 5 man op de koets is hard werken, ondanks dat we alleen op de verharde wegen zijn gebleven. Zeker na zo'n maandje ijs/sneeuw/regen.
Maar beetje massage en loswerken ging ze fijn ontspannen lopen ondanks de storm.

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:22

Voor de gene die het vroegen. V gaat mennen, waarschijnlijk ook in vierspan en ohz gereden worden en ook uitgebracht. Hij zal daar zeker vijf dagen in de week gaan lopen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:24

Nou, het klinkt alsof je een superplekje voor hem hebt gevonden!!
Heb je zelf nog een beetje kunnen slapen de afgelopen dagen?
En ben je nog langs een arts geweest met Daan?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:25

Blegh ben misselijk...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 16:34

Artsen willen wederom niks doen zeggen dat het buikgriep is. Zijn billen zijn nu zo rood ondanks zalf smeren dat hij huilt bij het verschonen. Slapen doe ik tussen door maar niet veel. Ben dus ook kapot. Pony,s moeten maar even weer wachten.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:23

tallechie: mooi dat vaele een nieuw baasje heeft,hoewel ze daar wel heeel hard moet gaan werken als ik dat zo lees ;) en daan,arm mannetje toch. weet hoe hij zich voeld.......zere billen van de race... :(
janouk: super gehad gisteren,wauw gevoel voor een goed doel!
hussen die aan het werk zijn geweest en verder ff alleskwijt,sorry
hier een kreupele sunrise,wilde gisteren longeren en dacht eerst dat ze last had van de koude wind op haar rug.....maar na 2 gangen(stap-galop) geen regelmatige draf en zakt van achteren door.....morgen/overmorgen komt toch de dierenarts enten...meteen maar ff kijken -O-
dus maar blauwbekkend van de kou gekeken hoe mijn andere mengenootjes gingen kegeltjes trainen :j

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:24

@VHU, Gaaf dat je op Ollie hebt gezeten! :D :D
@tine10, Ik ben het weer ook helemaal zat. Zal blij zijn als het zomer is.
@janouk, wat mooi zeg!
@tallechie, sterkte dat Veale weg is.. Beterschap voor Daan!!

Vandaag in ’t slechte weer gaan mennen, nog ruzie gehad met iemand die z’n hond niet vast deed en toen voor Pippa staan te blaffen en springen. Gelukkig bleef Pippa rustig staan. Eigenaar zei dat ie ons niet ‘’gezien’’ had, Lijkt me sterk, want we kwamen ‘m tegemoet.

Heb verder nog leuk nieuws; vandaag bij ’n pony weestte kijken en meteen maar gekocht. :o Precies hetzelfde als Pippa, alleen dan donkerdere manen. Hij moet wel extreem afvallen, want hij is rond. :+ Hij komt volgende week woensdag na carnaval. Ik zal zo foto plaatsen van onze Luuk!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:42

Frensie..niet ziek worden he ?! beterschap..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:57

@ thijs waar ben je wezen kijken voor de pony? En kan ie ook al voor de wagen?

Tallechie fijn dat veale naar een nieuw plekjes is. Kan ie lekker aan het werk.

VHU op ollie. Grappig toch een wintec geworden. Zo 1 heb ik ook een keer gehad wel fijn zadel.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:01

@T_hijs gefeliciteerd met je nieuwe pony. Benieuwd naar de foto's.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:17

Thijs, gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar een foto !

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:22

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:39

Bijgelezen!

Janouk heeft een prachtig gebaar gemaakt richting SG!

Biancacoo: je kunt wel eens een keer een mooie powerpoint-presentatie maken over de races :j

Tine d'r bak is er nog niet helemaal klaar voor.

Frensie heeft de zaterdag overleefd. Half 8 eruit noem ik toch echt geen uitslapen voor de zaterdag! :O

BaudyH: losse hoefijzers komen altijd ongelegen -O- . Jammer jammer.

VHU's voetjes komen steeds dichter bij de grond :D . Pony sjouwt het makkelijk zo te zien. Ik heb het nooit aangedurfd met ster, maar ik ben dan ook wel een paar kilootjes zwaarder.

Tall: toch de knoop maar doorgehakt en Veale verkocht. Fijn dat hij nu lekker aan het werk kan! En Daan :(:)

HT een kreupele Sun :(:) ! Klinkt niet goed, misschien een beetje spierbevangen?

Thijs koopt zomaar eens een leukerdje van een pony! Ga je tweespannen?

Ik heb vanmorgen voor het eerst in bijna 2 jaar weer onder de man gereden met een stalgenootje :D . Was leuk, en ik kon het nog :P :)) . Wat is de Anda toch een braaf wereldpaard! <3
Morgen de spierpijn maar eens afwachten.
Vanmiddag met zoon naar de badminton-competitie. Hij gaat steeds beter spelen en heeft alle 4 zijn partijen gewonnen. Leuk hoor!

PippaLuca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:40

@Gem, is wel de bedoeling ja! :) Maar wil ze eerst allebij goed in enkelspan hebben, voordat ik ze naast elkaar zet. :) Duurt dus nog wel een paar paar paar maanden. :')

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:52

Wat een leukerd Thijs, lijkt echt op Pippa!
Gem onder het zadel gereden, leuk! Half 8 is voor mij echt uitslapen, vanochtend was het ook half 8. Morgen hopelijk ook en daarna weer 5 dagen om 6 uur eruit.

Nog steeds beetje misselijk hier, maar gelukkig al stuk minder.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:20

Thijs een leuke pippa lookalike! :D

Frensie drukke dag gehad
gem OHZ gereden

Tine een bak die fijn te doen wordt/is

VHU gereden met Ollie

en verder een :(:) en een :) voor tallechie. Fijn dat je nu rust hebt wbt paard :) En een :(:) voor Daan en jou

Druk weekend achter de rug :o
Gisteren gewerkt en daarna gezellig met vriendje. Ben nu net thuis. Vandaag wel nog rondje met Dids gereden :) Hij was een stuk beter voor rede vatbaar, dus ik vermoed dat het hele stress gebeuren ook voor een groot deel bij mezelf zit.. :\
Beetje gedraafd. Paar keer galopje gedaan van paar passen. Lief dier :)

Zo, nu nog beetje lezen en dan slapen. En dan gaan we de laatste stageweek in! :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 00:00

thijs: mooie pony zeg,kan de pony al wat? of moet je zelf beleren? maar...luuk is heerlijk rond :j
VHU: leuke foto op ollie moest wel weer lachen om je blauwe kousjes aan _/-\o_
gem heeft morgen spierpijn, ach als je maar lol hebt gehad

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 08:56

Goedemorgen

Wat een weer -O- Had gehoopt in de nieuwe bak te kunnen longeren, maar er is weer zoveel water naar beneden gekomen.. Heb even geen puf om naar binnenbak te gaan, want heb vannacht nog heel lang wakker gelegen.

Thijs: leuke pony, past qua kleur goed bij pippa, qua maat nog niet hahaha. Wat een bollie zeg :Y)
Aks: is flink aan het aftellen.
Frensie: weer beetje opgeknapt?
Gem: ohz gereden en kan vandaag waarschijnlijk niet meer lopen hahah. Wat fijn dat je zo kunt genieten met/van de Anda.

Nu zoon naar school brengen. Had echt op de fiets willen gaan, maar met dit weer... :n

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:03

:wave: Goedemorgen!
Voel me gelukkig weer een stuk beter.
Tine inderdaad rotweer he... niks waard...

Aks lekker druk weekend achter de rug en met Dids gereden!

Even ontbijtje naar binnen werken en dan naar stal. Heb ze vannacht voor het eerst de mogelijkheid gegeven om buiten te blijven, nu erg benieuwd hoe ze de nacht zijn doorgekomen :)
Daarna eigenaresse Bieb ophalen want die mag de komende 5 weken nog niet lopen ivm een operatie, dus haal haar even op en kan dan ook even rijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:55

Lief van je Frensie.... veel plezier bij de paardjes. Zo heerlijk voor Gwin dat ze nu zo'n superstal heeft.
Hier ook hondenweer .... heb honden wel uitgelaten natuurlijk maar we waren snel weer thuis.
En die blauwe kousen HT zijn blauwe chaps :D moet alleen nog blauwe teugels (zijn besteld :o ) heb ik een blauw setje inclusief mijn blauwe kousen .... erg he :')
T_hijs heeft pony gekocht, leuke pony inderdaad wel mega bol.... zit er geen veulen in? Jammer dat Blondie te groot was naast Pippa in tweespan (leuke plannen!)
Gem loopt nu met spierpijn :+ ga je nog bij Andalusiers kijken trouwens, zoals je vertelt over deze anda vind je deze gewoon superleuk... wie weet staat er ergens nog zoiets op jou te wachten? Ollie liep inderdaad gewoon vlot met me weg. Ze had haar oortjes er ook vrolijk op staan, dus denk niet dat ze moeite met me heeft ofzo.
Aks is het nog gelukt met regelen dat je in een bak mag rijden? Fijn dat Diddle zich weer een beetje gedroeg.

Vandaag maar weer eens iets met werk doen. Heb vorige week alles maar de boel gelaten ik was echt toe aan even niets, was in het begin van de week nog behoorlijk beroerd en zo moe, later niet meer maar meld me nu pas beter. Kon het even allemaal niet aan mijn hoofd hebben. Was wel heerlijk even bijkomen. Kan er nu weer tegenaan :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 10:49

VHU weer lekker bijgekomen :)
Hihi, die blauwe chaps vielen mij ook al op :D Zijn die er ook in 't groen? O:)

Wbt bak nog niks gehoord. Wel nog een alternatief bedacht. Die is wel iets verder weg, maar moet nog te doen zijn :)

Ik ben een partij duf.. :\ dit is écht niet te geloven.. :\ lustte ik maar koffie :\

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:04

@ thijs leuke pony. Ik schrok even iemand hier in de buurt heeft ook een welsh C. Net als pipa en robin en die heet ook luuk. Maar die gaat ze niet verkopen.

Gem heeft spierpijn denk ik.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:13

Voor Aks :9k en ik neem er zelf ook een :9

Hier net dakterras en balkon watervrij gemaakt (water loopt naar bepaald punt en daardoor kregen we die lekkage vorige week) hoop dat het helpt. Dakterras en balkon kan pas worden gemaakt als het een poosje droog is en net wat prettigere temperatuur....

En.... Tallechie is jarig vandaag *\o/* *\o/* *\o/* en sterkte met jullie mannetje :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:38

Tall gefeliciteerd met je verjaardag!

VHU: ik vind Anda's erg leuk, maar uit Anda-kennershoek vernomen kost een kwaliteits-Anda het dubbele van een KWPN'er met dezelfde kwaliteit. PRE's zijn momenteel erg hip. Gaat hem dus niet worden :n .

En ja, Gem heeft momenteel een beetje spierpijn, en aangezien de 2e dag het ergst is, vrees ik morgen veel spierpijn := .