Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heel misschien, als ik eraan toe kom, en me er toe kan zetten, wellicht dat ik dan over ga tot het strijken... misschien... dus...
Het arme beest is volgens mij nog steeds moe van het weekendje weg... 

kom er al 2 dagen niet aan toe. Tussentijds komt er was bij natuurlijk aangezien zoonlief was veroorzaakt, dus vanaaf denk maar beginnen eraan.
Aks ik ben ook heel goed in kreukels erbij strijken
.

hier ook (vrijwel) alle was weggewerkt, gestofzuigd, gedweild, plee's netjes , boodschappen gedaan. Nu alleen nog keuken opruimen en we kunnen er weer tegen voor paar dagen
en oja die badkamer ... euuueueu die laten we maar even zoals het is
. Dan springt ze wel regelmatig aan in galop maar ik vind dat nu niet eng meer, eindelijk, eindelijk hebben ik er dus (wat) vertrouwen in gekregen in de kont die zo op en neer springt voor me
had wat hindernismateriaal in de bak staan waar ik dan tussendoor kan slalommen of voltes omheen, dan lijkt het allemaal net echt
merk dat we zondag erg veel hebben geleerd
het gaat ook nooit eens een heel jaar goed ofzo daar. Maar goed....meestal is het wel goed op te lossen kost alleen weer tijd, tijd, tijd. Idee kan trouwens ook nog zijn twee lijntjes tussen poown en peerden te doen, gewoon metertje ertussen laten? Ik zou er compleet neurotisch van worden moet ik eerlijk zeggen, vind het nu bij stal al af en toe lastig dat ik langs een nogal brullende hengst moet en die staat dan nog gewoon op stal / kan totaal niet uitbreken....
ze mag van mij ook wel zo blijven zoals ze nu is, erg handig formaatje.