Mooi dat het goed lijkt te gaan met de beestenbende Tine!
Biancacoo hier was het net heerlijk zonnig, lekker al met de honden gewandeld. Nu is het bewolkt. Ik drink even wat koffie en dan maar was opruimen en misschien zelfs strijken...
biancaaatje
Geplaatst: 27-04-12 09:50
@ask, succes op gesprek. benieuwd of autootje het doet, ziet er droog uit het weer vandaag. @biancaoo, tour ze met het nieuwe autootje, dat tanken kan soms zo au doen aan de pomp. Heb ik altijd als ik benzine moet tanken met eigen autootje na tijdje gas getankt te hebben met manlief zijn auto. al wat beter? beterschapjes @tine, fijn dat wondje er netjes uit ziet. Wat een bandiet zich niet laten pakken benieuwd ivm chemische castratie. @frensie, nadeel van dienst, gebroken zijn? @janouk, op en neer voor schoenen @sander, dats niet vlakbij, snap je heimweer. @gem, groom gevonden, stuur me even pb ivm die wedstrijd, en je tijden, wie kan ik pics maken dan kom ik zeker, ga je ook in het oranje?
tine10
Geplaatst: 27-04-12 09:51
Frensie schreef:
dan maar was opruimen en misschien zelfs strijken...
Niet overmoedig worden he
biancaaatje
Geplaatst: 27-04-12 09:52
zou vanavond pics gaan doen, gaat helaas door oppas omstandigheden niet door. Duimt voor morgen goed weer, want zou ook pics gaan maken. Nu is het mooi, morgen verwachten ze weer bewolking pfff.... Tis van kindje van nog 1 morgen. Zouden we in het park doen, dus tja dan heb je goed weer nodig.
Strijken is stom Ik heb de geweldige vaardigheid kreukels bíj te strijken
Ja ik ga m'n kleren uitzoeken, moet wel netjes zijn natuurlijk
biancaaatje
Geplaatst: 27-04-12 10:01
@frensie, gelukkig niet gebroken over strijken, heb een verzameling strijk liggen kom er al 2 dagen niet aan toe. Tussentijds komt er was bij natuurlijk aangezien zoonlief was veroorzaakt, dus vanaaf denk maar beginnen eraan. Gisteren eerst thuis alles beetje gepoetst aangezien manlief begonnen was om de tafel te schuren. Dus kwam thuis alles stof, had meteen gezegd, denk je aan je computer. Dus dekentje er overheen. Dus ngtje, ik klop hem uit, maar is voor jou, dus is iets stoffiger.
avaluna
Geplaatst: 27-04-12 10:04
Hallo allemaal, ik ben weer bij, niet zoveel tijd, dus even geen herhaling/samenvatting
YES! I DID IT De strijk is gedaan Aks ik ben ook heel goed in kreukels erbij strijken
Avaluna nog een gezellige verjaardag gehad? Waren de taarten lekker?
Ik ga tuig inladen en naar stal, doei
tine10
Geplaatst: 27-04-12 10:44
Dierenarts heeft nog steeds neit gebeld, grrr. Hij liep op moment dat ik belde naar zijn auto en zou bellen als hij aan het rijden was. Waardeloos. Moet zo weer weg, zal je zien dat hij dan belt.
avaluna
Geplaatst: 27-04-12 11:00
Ja, taarten waren lekker, heb wat over was meteen mee gegeven, had alleen van elk een stukje voor manlief bewaard.., maar even niet opgelet en alweer die labrador, die heeft de smaak ineens te pakken na die paashaas van laatst . 's Avonds lekker wezen eten in Maastricht.
@Frensie: goed van je! Veel plezier!
@Tine:
biancaaatje
Geplaatst: 27-04-12 12:35
@ngtje, rood/bont voor kraampje die hadden we in je tas gedaan die je vergeten was @frensie, veel plezier op stal, hier nog strijk in aanbieding @tine, irritant.......dat die snel je belt.....
nu met beetje stof gratis en voor niks. ps heb voor je vent ook spulletjes gevonden als kadootje gisteren nog aangevuld met bruikbaar kado voor beide, maar hij krijgt die
nog even geduld dan komen ook jou dootjes jou kant op had je maar thuis moeten zijn doet vast smiley nu krijgen jullie beiden in het weekend pas de kadootjes
Menles hier ging super goed! Nu thuis even wat boterhammetjes naar binnen gewerkt. Rond 4 uur weer naar stal om de paarden binnen te zetten. Nu misschien maar even badkamer schoonmaken ofzo?
Edit: typfoutje
avaluna
Geplaatst: 27-04-12 14:40
Hier is het ook zo'n lekker weer..., ben klaar op kantoor en genoeg huishoudelijk werk liggen, maar geloof dat ik eerst nog even wat ga regelen in de stad; lekker met de fiets en straks nog even de paardjes aan het werk zet
tine10
Geplaatst: 27-04-12 14:53
Heb dierenarts zelf nog maar een keer gebeld. Hij wist weinig van chem castratie. Maar ging het nog uitzoeken. Hij had mijn verklaring ook nog niet gemaakt.
Kijk ik net op mijnknhs, heb ik volgens hun een verliespunt in de M vaardigheid met pony. Nou, da's echt niet zo!!!!! Maar weer een mail er achteraan gestuurd.
biancaaatje
Geplaatst: 27-04-12 14:56
ik vind je ook lief ngtje @frensie, actief bezig in schoonmaak @ava, shop ze in de stad of alleen regelen? @tine, toch achteraan moeten bellen.
Zo, badkamer en wc schoon, gang en woonkamer gezogen, nu lekker op de bank hangen
Lekkere boel bij de KNHS Tine! Hopelijk kan je het snel rechtzetten.
VanHuisUit
Geplaatst: 27-04-12 16:54
Frensie jij bent goeoeooeoeod bezig! Vind mezelf trouwens ook goed bezig vandaag hier ook (vrijwel) alle was weggewerkt, gestofzuigd, gedweild, plee's netjes , boodschappen gedaan. Nu alleen nog keuken opruimen en we kunnen er weer tegen voor paar dagen en oja die badkamer ... euuueueu die laten we maar even zoals het is
Tussendoor naar stal geweest en gemend met Bente. Wat geoefend met wat kortere lijntjes rijden ivm toch wel de wens iets vlotter door de hindernissen te gaan de volgende keer . Dan springt ze wel regelmatig aan in galop maar ik vind dat nu niet eng meer, eindelijk, eindelijk hebben ik er dus (wat) vertrouwen in gekregen in de kont die zo op en neer springt voor me had wat hindernismateriaal in de bak staan waar ik dan tussendoor kan slalommen of voltes omheen, dan lijkt het allemaal net echt merk dat we zondag erg veel hebben geleerd
Wat super van de groom Gem. Mijn groom Tamara is ook zo'n heerlijk rustige stabiele factor, goud waard dergelijke hulp. En de toet van Biancocoo is er Tine met gedoe bij KNHS het gaat ook nooit eens een heel jaar goed ofzo daar. Maar goed....meestal is het wel goed op te lossen kost alleen weer tijd, tijd, tijd. Idee kan trouwens ook nog zijn twee lijntjes tussen poown en peerden te doen, gewoon metertje ertussen laten? Ik zou er compleet neurotisch van worden moet ik eerlijk zeggen, vind het nu bij stal al af en toe lastig dat ik langs een nogal brullende hengst moet en die staat dan nog gewoon op stal / kan totaal niet uitbreken....
Akshay ik hoop zoooooo dat het gelukt is met je stage!
Wiske is nu echt net een miniatuur herdertje ze mag van mij ook wel zo blijven zoals ze nu is, erg handig formaatje.
Biancacoo
Geplaatst: 27-04-12 17:24
VHU, wat gaaf dat je zo veel vertrouwen gekregen hebt van 1 wedstrijd, ik kan me dat goed voorstellen, dat had ik na de ene wedstrijd ook met Melody... Toet is geweldig..is een witte suzuki swift, foto heb ik (nog) niet, maar hey..we weten toch wel hoe een suzuki swift eruit ziet ?? 3-deurs.. Aks....hoe is het gegaan ???? Tine..hier op bokt is ook een oud topic over chem.castratie volgens mij.... word volgens mij ook niet veel gedaan. is ook niet heeul gezond hoor..hormoontroep wat niet van hemzelf is..maar het werkte wel..