Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor tallechie en Daan
voor tine

Moest daarna zelf nog naar huis rijden, dus maar met raampjes open, lekker koud 

waardeloos ik heb paar weken achter elkaar gehad dat ik sliep tot 04.00 uur en was dan wakker & toch doodmoe zeg maar, toen ben ik maar met valeriaan tabletjes begonnen (overdag 2 en voor het slapen gaan 2) dat hielp goed.
toch weer erg leuk hoor zo'n onervaren ding (als ze braaf zijn
). Zo'n half uurtje gereden gestapt en gedraafd wat voltetjes links/rechtsom en gewoon netjes over hoefslag en stelling in de bochten
vond haar super braaf. Als je nagaat dat de laatste keer dat er op gereden is, of voor wat er voor door kon gaan 3 weken geleden was. Geen bok of zijsprong of wat dan ook. Dat betekent dus of ze is zwaar onder de indruk of (en dat hoop ik) ze is gewoon braaf.
tot later allemaal
.
: net afgesproken om morgenochtend met een stalgenootje een buitenrit te gaan maken. Ik mag de Anda pakken, gelukkig is hij niet zo breed
. Ben benieuwd of ik nog weet hoe het moet
.
. Er wordt verder nog niet mee geadverteerd, dus ik ben heel benieuwd!
voor tallechie en tine10 en die wie het nodig heeft.

Ga nu wel naar stal toe, fijne dag allemaal!

voor 't mooi is het natuurlijk niet maar voor 't plezier gaat het lekker
en denk dat het voor Ollie als afwisseling straks met als ze voor de wagen kan ook wel lekker is.
Maar goed, het grootste deel is nu alweer iets vlakker. Dus morgen maar weer thuis aan de slag