Maisie, gecondoleerd. Klinkt als een heel mooi afscheid. Fijn dat je oma zo dichtbij woont.
Gefeliciteerd Avaluna!! Je taart klinkt lekker, jammie (al moet ik zeggen dat nu alles lekker klinkt, nu ik weinig kan eten
)Haha, Biancacoo, flying Eagle!
Wat een gekke hond, moet een grappig gezicht zijn geweest.Goed dat je bent teruggereden, Tine! Je kunt maar beter even terug rijden om te kijken wat er aan de hand is, dan dat je doorrijdt en er later achter komt.
Hier gaat alles goed. Gisteren wat foto's gemaakt van Henkie en Sjors in het tandem.
[AR-ITP] Kegelparcours met Henkie en Sjors in het tandem
!
)
, we hebben zo meivakantie maar het lijkt wel herfstvakantie. Maar goed, het schijnt beter te worden. En moet hier nu ook weer rappo klappo verder net als Ollie

gelukkig heb ik vanochtend (nog droog) kunnen rijden
Maar ik wil nog steeds afvallen, dus moet er niet te lang aan denken.
paarden naar binnen gedaan en arjan opgetuigd voor harry die ging enkelspan mennen (harry heeft dromen
) nadat harry klaar was uzma opgetuigd en heb ik met uzma de les gereden en die liep erg lekker. die heeft echt een half uur nodig voordat die lekker los is en goed stelling en buiging aan neemt en met zijn hoofd hals houding op zijn plaats blijft maar als die dat eenmaal doet loopt ie toch echt wel erg lekker
.
denk dat mijn man mij de griep doorgegeven heeft...