hi nouvel en de rest
Ben ook een beetje brak...maar eerder naar huis gegaan. Werk normaal tot 22.00 / 22.30 uur maar vond het wel best, pffff
Citaat:
maar wat doen jullie in zo"n geval met een hond????
Met Rizanta laatst ben ik gewoon doorgereden. Waren twee honden, eerst een die achter haar aankwam hard blaffen en naar de wielen bijten en daarna kwam er nog een, zo half voor de wagen. Peter had ik mee op de wagen en die had ook zoiets van rij maar lekker door, moeten ze maar opzij gaan en moet de eigenaar ze maar op het erf houden. Rizanta reageerde er ook niet echt op gelukkig. Snuit is er ook niet bang voor die dendert ook gewoon door. Alwyn moet het nog een beetje leren, keek eerst enorm naar honden, kijkt nu niet meer zo, loopt wel door, maar ik weet niet wat hij doet als er een achter hem aan komt.
Ik heb wel mijn zweep op sla-stand, mochten ze aan mijn paard/pony komen krijgen ze een ongelovelijke
En als de baas er dan wat van zou zeggen ben ik in staat om die baas ook nog een
te geven eerlijk gezegd.
Je paard/pony kan goed verpest worden door die K-honden, een van mijn paarden was op een gegeven moment echt bang, was ook achterna gezeten door zo'n K-hond. Ik heb ook wel eens honden gehad die in de staart hingen van mijn paard of hapten naar de benen.
Ook een van de redenen dat ik niet zo graag meer in het Kralingse / Bergse bos rij, daar heb je van die honden uitlaten, nou de helft luistert vaak maar nauwelijks en dan heb je zo'n hele horde honden om je heen staan
Ik ga morgen kijken bij de tweewieler, duimen jullie dat het de goede maat is, wil zo graag een wagen voor Rizanta zodat ik zelf (zonder het idee van andermans spullen afhankelijk te zijn) mijn gang kan gaan. Mjin man wordt gek als hij het hoort maar goed...
@Tine, toch lekker op paard gezeten. Was toch wel fijn nog even zo voor de vakantie. Maar kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt hoor, dat het draven vrijwel niet gaat. Vind zelf het draven met Rizanta ook het lastigste. Galop en stap gaat prima, draf is soms een zoektocht
Had ik al verteld dat Freddy zich gisteravond helemaal had vastgedraaid in het draad? Hij stond gelukkig stil, Snuit en Alwyn stonden naast hem, maar ik was wel zo blij dat ik toch nog naar de pony's was gegaan (de 2e keer die dag). Ik had zo'n vaag onderbuikgevoel en het klopte weer, er was dus wel degelijk wat aan de hand. Heb ik echt altijd als ik zo'n gevoel heb moet ik heengaan en 9 v/d 10 keer is er inderdaad iets. Hij had zich gelukkig niet verwond.
En verder ga ik wat mee met de samenvattingen heb alles wel gelezen maar ben een beetje een zeef
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-03-11 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt