dus jij hebt nu 2 soorten armen, auw en auw?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn men-instructeur zegt dat ik moet leren om mijn leidsels snel in 1 hand te nemen zodat ik hem een tik kan geven, maar het beste is uiteraard om voortdurend met 1 hand te rijden...
Hopelijk wordt Romeo ooit zoals Mick, lijkt me zooo leuk! (hoewel ik nog niet echt te klagen heb) 
(was wel een beetje bang dat hij me van de kar wilde trekken, maar had wel een zweep in de hand
)
Meestal luisteren de beestjes wel, maar soms niet, en geloof me, ik schaam me dan dood! De honden doen beide wel niets, maar toch... Velen hebben bang van loslopende honden, dat moet nu eenmaal gerespecteerd worden.
Ik heb ook steeds mijn zweep paraat voor andere honden. Ik ben een echte dierenvriend en heb niet snel bang van honden, maar als ze naar Romeo kijken, knijp ik ze toch wel hoor! Vriendin van me is tijdens een wandeling met haar paard aangevallen door een hond, paard had verschillende spierscheuren en moest een 30-tal hechtingen krijgen. Dus ik ben op mijn hoede hoor! Wel zal ik meer aandacht schenken aan een Duitse of Mechelse herder dan aan andere rassen, daar ben ik echt meer bang van.
Moet je hem maar aan de lijn of onder apel houden!
helaas moet hij dat wel haha.
Ik kan me voorstellen dat je hart wel sneller gaat slaan als zo eentje op je af komt rennen, hoe vriendelijk ze ook lijkt. Ik heb altijd geleerd: vertrouw nooit een hond die je niet kent.
Eerst kijken wat de hond doet. Wat jij beschrijft, zouden mijn honden ook eerder doen: gewoon blij achter iemand aan lopen zonder iets verkeerd te doen. Als ik merk dat mijn honden iets/iemand zien en ze niet meer naar mij om kijken, word ik al razend. Ik roep dan snel dat de honden niets doen en dan ren ik naar ze toe. Uiteraard volgt er dan ook een straf, ik kan het niet verdragen als ze niet luisteren (vooral de labrador, de stafford/duitse dog volgt gewoon blij zonder te weten wat er gaande is
). Ookal vinden de mensen het niet erg, ik zal me altijd uitgebreid excuseren. Het zou eigenlijk beter zijn als ze bij aankomst bij die mensen een mep kregen van die persoon, misschien doen ze het dan niet meer

Fijn dat het weel zo goed gaat dan met mick.

hi nouvel en de rest
Citaat:maar wat doen jullie in zo"n geval met een hond????
te geven eerlijk gezegd.

de kast wordt waarschijnlijk van resten pallet gemaakt hoor, maar mijn papa kan heel mooi knutselen
Hij gaat waarschijnlijk ook de tuig-ophangset lekker na knutselen
dan maken we het precies tuig-pas