Ze zijn al lekker aan het spelen, zo te zien?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Napie schreef:Een kilometer teller kan je toch op je achterwielen monteren? Draadloos in inderdaad geen goed idee. Ik heb de teller achter mij hangen op de rugleuning rechts achter mij. 1 blik over mijn schouder is voldoende. GPS werkt niet altijd goed in het bos.
Die fietsenmaker had dit ook bekeken, maar dan zou er wat laswerk aan tepas moeten komen, omdat de ruimte tussen de spaken en de plaats van het toestelletje te groot is(niet het ding om af te lezen, maar de 2 dingetjes die tegen elkaar moeten komen). Hij zei ook dat het met een kilometerteller altijd een 'risico' blijft, omdat een tak er snel tussen is gekomen. Maar ik vond die gps wel een goed idee, ook omdat het met waypoints kan werken. Ik heb al verschillende reacties gehoord over deze gps, en ze zeggen dat het bereik onder een bladerdek nog steeds erg goed is. Maar dat zullen we natuurlijk eerst moeten uittesten
Maisie schreef:die van mij heeft het anders nooit goed gedaan en kan er nu alleen de tijd op aflezen.