[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 14:16

Goeiemiddag!

Ollie: leuk! Ik heb sinds december les van haar :D .

VHU, het gaat er bij een clinic meestal om dat het publiek wat leert en de rijder (Ollie dus) "illustreert" wat de clinicgever aan het publiek uitlegt ;) .

Schrikken hier..... dochter d'r balletvriendinnetje I. is niet door de auditie heen gekomen :oo . Ik dacht ergens dat de auditie min of meer een formaliteit was van wat de dansers / danseressen het hele jaar door in de testlessen al laten zien. De testresultaten waren bij het vriendinnetje altijd goed. Blijkbaar heb ik daar toch te licht over gedacht := . Dochter had het er best even moeilijk mee toen ze hoorde dat I. niet aangenomen is.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:13

Jeetje arm kind. Vind het toch wat hoor zo jong en dan al al die selecties .... zeker als het op een eindselectie gaat en niet op het beeld gedurende het jaar.
We zijn van de week nog gebeld door de HAVO voor muziek en dans. Of zoonlief toch echt niet aub wilde etc. Zoonlief gevraagd maar hij wil echt niet meer :x

Dacht dat het bij een clinic toch ook de bedoeling was dat je zelf nog wat opsteekt, anders is het toch gewoon een demo?

Zo ik ben lekker klaar met alles van school. Moet nog wel van alles voor de universiteit maar dat wordt toch weekend werk dus hoeft niet perse vandaag af.

Morgen gaat groom weer mee. Gaan we lekker lange rit maken met Ollebol, nu al zin in :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 16:04

Tja, het omgaan met teleurstellingen is ook onderdeel van het vak. Tweede zoon hier zit op badminton, is geen uitblinker, wel echt r3te-fanatiek. Hij was dan ook erg teleurgesteld dat een ander, minder gemotiveerd maar wel meer getalenteerd kind in de wedstrijdselectie was opgenomen en hij niet. That's life..... het zal nog wel vaker voorkomen in hun leven.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:19

Zoonlief is niet teleurgesteld hoor, de school is het :+ we hebben zo'n kind die kan winnen met bijv hockey maar kan balen dat het niet gezellig was :))
Erg leuk voor je dochter trouwens Gem, als ze het zo graag wil en het lukt. Doet de motivatie vast nog meer toenemen!
Wat een heerlijk weer is het. Net nog flinke wandeling gemaakt, genieten hoor.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 18:43

Nadat de mist opgetrokken was, werd het inderdaad heerlijk weer.

Lekker een rondje met Vjell door het bos gewandeld.
Eekhoorntje gezien, leuke beestjes :D
En toen dit:
Afbeelding

Zag ze net op tijd, stond er haast op (brrrr, moet er niet aan denken).

Vallende bomen waren even wat minder.
Brabants Landschap was aan het zagen (gebeurd wel vaker) maar nu een hele boom.
Dondert dat ding net om als ik daar loop (boom viel niet op het wandelpad hoor). Vjell vond het dus helemaal niks. Die stopt, hoort het kraken en denkt "wegwezen hier"!
Ik zag het al helemaal gebeuren dat hij zich los zou trekken maar dat viel mee.

@Bic: fijn dat de kikkerkar weer gemaakt is.
@Biancacoo: fijn zeg, dat Eagle z'n pootje toch langzaamaan beter gaat.

Ik dacht ook altijd dat je bij een clinic iets leert, zowel de deelnemer als het publiek.
Anders is het, inderdaad net wat VHU zegt, toch een demo?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:41

Lager gescheurd in het wiel van de koets, band stuk, rem vast grrrr gelukkig nu en niet volgende week. Hij liep zo stroef, blijkt bij dealer dat dit aan de hand is.
Beter nu dan onderweg

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 19:45

oe, das snert zeg..

hopelijk op tijd gefikst..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:31

ML: gadver paddens.x := had je ze bijna letterlijk 'betrapt' _O-
janouk banden pech,inderdaad anders had je volgende week andere muziek moeten hebben :)ddd (mijn achterband is wel wat plat maar dat geeft niet lieve mop) :)ddd

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:25

Tine, Lanouska en Tallechie morgen heel veel succes gewenst bij de kampioenschappen *\o/* (niemand gemist hoop ik Y;( )

Zo dat is een knappe timing van de band Janouk :oo

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:33

@ML, Jegh, wat een dikke pad zeg :7
@Gem, ik hoop wel oom wat te leren hoor...naar mijn idee is een clinic een openbare les -:)
@VHU, jij moest eens weten hoe ik me voel tijdens de les....ik voel me zo'n beginner als ik hoor wat er nog beter/anders kan. Mijn instructeur ziet nl. Alles en juist in de 'fijne' afstemming valt er voor mij nog erg veel te leren :list: _/-\o_ . Ik vind het juist fijn om de mening van een andere instructeur of instructrice te vernemen en daar dan voor mij de positieve dingen uit te halen. We zullen zien bij de juf van Gem hoe ik het vind. Persoonlijk zou ik graag een x les willen van Peter Bonhof...
@Janouk, beter nu dan volgende week...dan danst Janouk helemaal voor de wagen met zo'n vloeiend rollend wagen *\o/*

Vandaag sportief bezig geweest naast de hhk etc. vanochtend hardgelopen, vanmiddag toch nog een rondje met Bruutje gedaan en nu net nog een retourtje op de fiets van 22km om zoonlief op te halen bij een vriendje waar hij uit school naartoe was gegaan :):) en dat met mij shakes _O- ik val nog steeds niet om... :))

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 22:40

@HT , dan hadden we volgende week voor Janouk ipv Sissi een Sinterklaasliedje opgezet :') in de trant van :):) 'Paul ging uit mennen toen klapte zijn band...toen moest Paul gaan lopen met Janouk in zijn hand toen kwam hij bij een D(orpje) en zij tegen de Smid ik geloof dat er in mijn lederhosen een pepernootje ..... :oo oh nee in mijn kar een vastloper zit _O-

Ik heb het ook al via FB gedaan maar ik wil alle wedstrijdgangers morgen heel veel succes toewensen +:)+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:07

ollie : +:)+
iedereen morgen veel succes :)F

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 23:40

Ja alle kampioenschap gangers morgen veel succes en plezier!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 08:11

Kampioenschappers: HEEL VEEL SUCCES :)F

Een kur met Sinterklaasliedjes mmmmmmmmmm nog erger dan de Sound of Music. *\%/* in ieder geval kan het publiek uit volle borst meezingen. +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:24

Kampioenschapsmenners, heeeeel veel succes vandaag !! zet h'm op !! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Veel plezier, dat is het allerbelangrijkste !

Mijn man vanmorgen al vroeg naar de start van de wielerronde van drenthe toegebracht, hij fietst de toerversie mee ! hartstikke leuk, voor hem voor het eerst, ik hoop dat hij een mooie droge fijne tocht kan fietsen !!
zou superleuk zijn ! :j

hondjes hebben dus vanmorgen vrij gehad, gisterenavond een kort rondje gedaan, zoontje ook mee, was gezellig !

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:12

Voor mij helaas geen goede morgen. Ik ben zo verdrietig..een groot aantal hebben het al op FB gelezen.....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:23

Ja.ik las het net..vreselijk..zijn je paardjes in orde.......zo eng....

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:21

Alle wedstrijdgangers veel succes!!

Bianca, hopelijk een droge tocht voor je man!

Ollie, ik weet niet wat er aan de hand is maar klinkt alsof je wel een dikke :(:) kunt gebruiken.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:24

Goeiemorgen!

Ollie, ik volg hem ook niet maar :(:) .

Succes voor de wedstrijdgangers!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-14 14:24

Goedemiddag

@ olie hoop dat alles goed met de pony's.

Hier is de eerste klap een daalder waard. Oftewel kampioen in het L bij de paarden. Met 67.83% met 196 en 211

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 16:29

*\o/* lanouschka *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 16:56

Ollie1 :(:) ;( -:(-

**zucht**

Lanouska gefeliciteerd, super hoor!

Hier heerlijke buitenrit gedaan van zo'n 19 km in lekker tempo van 11 km/uur. Hoop dat ik eindelijk wat over mijn angst heenben van de quads. We kwamen er dus een hele serie tegen, ik was zoooooo vreselijk bang. Snuitje is bij mij een keer heel flink op hol geslagen door die dingen dus ik had het niet meer. Maar Ollie vond het wel wat spannend, maar dat was het dan ook 8-) :7 pfff ik zat zelf helemaal te shaken dus aan mij had ze niets (gelukkig was groom wel normaal :+ ). Verder heerlijk veel gedraafd, ze had er zin in en kwam ook nog helemaal fris weer terug :D

Met Hero ook nog gemend in de bak uiteraard, wat links/rechtsom in stap en draf, hij trok zich niets aan van die harde koude wind, ook al zo'n nuchter ding :D van instructeur mag hij wel wat vlotter, ik vind het prima :=

't Was wel koud met die wind zeg :brr:

Hoop dat je man lekker heeft kunnen fietsen Biancocoo en dat hij het niet te koud heeft gekregen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:37

Man heeft mooie route gefietst ! en het niet koud gekregen, want fietste voorop in een groepje..haha..windvangerrrrr...

Heerlijk vhu dat ollie zo goed ging, en hero ook nog gemend ! superdagje voor jou dus.
Lanouska, gefeliciteerd !

verder..lekker uitgewaaid buiten en nog de prof's op de wielerfiets gekeken langs het bos bij ons..zoefff...voorbij..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:55

Mooi zo Biancocoo. Mijn man fietst sinds een jaartje ook regelmatig en steeds verdere afstanden, hij vindt het heerlijk. Was vroeger ook behoorlijk sportief maar met de jaren was dat wat ingedut :7 maar nu fietst hij zelfs naar zijn werk op en neer (Den Haag-Rotterdam is flink stuk) niet elke dag maar zo een of twee keer per week. Goede manier om de stress eruit te krijgen.

Menrit stond bol van groot verkeer en gedoe, de boeren waren enorm bezig met mestrijden, snoeien, zagen, sproeien van de aardbeien en weet ik niet wat. Dat ging allemaal prima, ook met mijzelf dus. Maar die quads kon ik ff niet aan :o maar groom ving dat top op, gelukkig. Door al dat gedoe onderweg toch regelmatig stukken moeten stappen (als er zo groot verkeer achterop of voorop komt ga ik altijd stappen, niet voor een simpele tractor of gewone vrachtwagen maar van die enorme machines wel) maar dus toch mooi gemiddelde gehaald.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 01:14

hi allemaal!
Zo even tijd vrij gemaakt om op wat dingen te reageren :)

PeerAppel, jammer van de atrose, hopelijk gaat het goed met je paardje.

Janouk, wat keuk lammetjes, super schattig! maare nog 160? jeetje! enne loop achter, maar je ergens een kur rijden? en owow arme menwagen!

ML, beetje laat maar gefeliciteerd met je nieuwe baan :D en brrr bijna op een pad gestapt..

baudyh, met 1 hand rijden vind ik ook lastig, instructeur zegt het steeds tegen me :P maar heb zwakke polsen en als sil sterk word kan ik niet sturen :P

Happytime, bevalt je trailer? :D 30 maart wedstrijd? misschien kom ik wel weer even kijken :D hoe gaat het met de pony's?

VHU, super dat je endurance zo goed ging :D lekker genieten! En wat is Hero braaf zeg, leuk dat je zelf ook achter het stuur hebt gezeten :D en tandarts ook overleeft, zoon is ook stoer! ik heb ook wel eens gaatje laten dichten zonder verdoving :P vind de prik afschuwelijker haha. Fijn dat het beter gaat met Wiske! Ook lekker buitenritje gehad, gelukkig alles goed gegaan bij de quads, zo bouwen jullie steeds verder aan de vertrouwens band.

Ollie1, lekker aan het oefenen met muziek op de wagen, handig die boxjes! afschuwelijk wat je en je dieren is overkomen, hopelijk gaat het wat beter met je.

Ips, hoe gaat het met je hondje? snee zag er vervelend uit!

Bicci, ach arm paard! kar trekken met rem erop :P haha nee gelukkig kon het snel worden opgelost :)

Lanouska, wat een prachtige zwarte op de foto zeg! En wauw gefeliciteerd met kampioen zijn :D

Biancacoo, wat fijn dat het toch weer beter gaat met Eagle! en wat leuk voor je zoontje dat hij werd opgehaald met de quad haha, jammer dat de accu van je auto leeg ging en de tank van de quad :P

Zo volgens mij ben ik zo weer een beetje bij :D
Ik heb vandaag dan eindelijk mijn marathonwagen besteld bij Cavalier :D zo'n 3 uur bezig geweest met mijn wensen door te spreken hahaha. Twijfel alleen nog een beetje over de kleur van de bekleding.

Sil is vorige week officieel gemeten en hij is 1.19 :D

verder gaat alles z'n gangetje, hard aan het werk, was wat stress de afgelopen 2 weken op het werk en nu is mijn manager ook nog eens met vakantie..

Ik hoop in augustus met Silvester 4 daagjes op vakantie te gaan in Drenthe bij de Albertshoeve :D De vereniging waar ik zit organiseert dat, moet alleen nog vervoer vinden voor pony en wagen..

hier een fototje van sil vorige week zondag, heerlijk ontspannen.
Afbeelding
en weet niet of ik deze al geplaats had, maar die is weer van de zondag daarvoor lekker op het strand: (dit was overigens een heftig ritje, sil was errrrggg vervelend)
Afbeelding