Ollie: leuk! Ik heb sinds december les van haar
.VHU, het gaat er bij een clinic meestal om dat het publiek wat leert en de rijder (Ollie dus) "illustreert" wat de clinicgever aan het publiek uitlegt
.Schrikken hier..... dochter d'r balletvriendinnetje I. is niet door de auditie heen gekomen
. Ik dacht ergens dat de auditie min of meer een formaliteit was van wat de dansers / danseressen het hele jaar door in de testlessen al laten zien. De testresultaten waren bij het vriendinnetje altijd goed. Blijkbaar heb ik daar toch te licht over gedacht
. Dochter had het er best even moeilijk mee toen ze hoorde dat I. niet aangenomen is.
we hebben zo'n kind die kan winnen met bijv hockey maar kan balen dat het niet gezellig was

(mijn achterband is wel wat plat maar dat geeft niet lieve mop)
(niemand gemist hoop ik
)
. Ik vind het juist fijn om de mening van een andere instructeur of instructrice te vernemen en daar dan voor mij de positieve dingen uit te halen. We zullen zien bij de juf van Gem hoe ik het vind. Persoonlijk zou ik graag een x les willen van Peter Bonhof...
en dat met mij shakes
in de trant van
in ieder geval kan het publiek uit volle borst meezingen.
kunt gebruiken.

maar groom ving dat top op, gelukkig. Door al dat gedoe onderweg toch regelmatig stukken moeten stappen (als er zo groot verkeer achterop of voorop komt ga ik altijd stappen, niet voor een simpele tractor of gewone vrachtwagen maar van die enorme machines wel) maar dus toch mooi gemiddelde gehaald.
maar heb zwakke polsen en als sil sterk word kan ik niet sturen