Je hebt nog meer paard-kijk-afspraken staan toch?

Net gauw opgedofd. Vanavond verjaardag

nu nog gauw aan de slag voor stage
Heb hoop moeite met materiaal en methoden hoofdstuk.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb hoop moeite met materiaal en methoden hoofdstuk..
. Ik had vriendin Loes al geïnstrueerd hoe ze hem moest rijden, maar dan heeft ze een vrije avond. Nou ja, morgen een takke-eind rijden voor 1, mogelijk 2 paarden. Zondag (nog) niets, en dan maandag ook weer eentje. Ooit staat er een paard in mijn box
.
en je zult er vast eentje vinden die aan de lijst voldoet, of die je doet beslissen dat je heel de lijst laat voor wat die is
Gem schreef:Aiiiiii, ik pech... ik zou vnaaf bij deze gaan kijken, maar helaas is hij vanmiddag verkocht. Toch fijn dat de man snel terug belt en ik niet voor niets in de auto ben gestapt. Heb hem gefeliciteerd met de verkoop en hoop dat het paard een goed tehuisje krijgt.

ohnee, eerst vriendje ophalen
maar zadelmevrouw wil zadel niet terugnemen (heeft wel geantwoord op mail) ach ja... jammer.
! De bezichtigingen die ik voor morgen had bedacht, gaan ook allebei niet door. De ruin kreeg ik een smsje voor dat hij wrs vastgelegen heeft in zijn box, wat schaafwondjes heeft en niet rad loopt, de merrie (tip van Nimber hier op Bokt
) ben ik helaas te laat voor, omdat ik niet eerder uit Limbabwe naar GLD kan rijden dan in het weekend.
.