Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd (voor de gene wie het kan) hoe vaak je in de week ment en rijd ohz?? En hoe wisselen jullie dat af?? Of hoe richten jullie de dagen in de week in?? Of is het maar net waar je zin in hebt??
Citaat:Hmmm... Het verschilt dus inderdaad bij iedereen .
Het is inderdaad ook maar net hoe het uit komt met tijd en wat je wilt doen en of je groom hebt
cyclo86 schreef:zo ben er weer na tijdje niet te postenwel braaf alles bij gelezen dus ben overal van op de hoogte maar op ales reageren is weer zo wat
dus ik ga mee met samenvattingen en doe verder even een egopostje
![]()
Ik heb qua bitje een postbitje (denk ik?) en daar doet ze het super op. hier wat foto s van vandaag
Het was erg mistig vanochtend dus ik heb cyclo haar uitrijfluodeken rond blue gehangenpast voor gen meter maar valt toch op
![]()
![]()
Ik heb dus een sieltec tuig aangeschaft weet dat de meeste van jullie daar geen fan van zijn maar ik vond het er goed uit zien en ben fan van vrolijke kleurtjes en vond Blauw voor Blue wel leukHet tuig lijkt miss raar te ziten dit is omdat strengen door de lichtogen zitten en dan vast aan staartriem (alsook de broek vast aan de stengen) omz o te belemmeren dat er iets rond haar poten an hetslingeren is
Eerst tijdje in het weiland met haar gelopen en dit ging super. Ondanks een stuiterende rond rennend paardcyclo vond dat het tijd was voor actie
ik vond het niet zo handig zo voor de eerste keer met Blue aan de lange lijnen met voor het erst oogklepjes en tuig op enzo, mjah blue trok zich er weinig van aan enkel wel betje kijken van wat is die nu aan het doen
![]()
dan zijn we ook maar klein rondje buiten het weiland gegaan
tijdens stilstaan oefenen zo schattig kijken naar mij ofze het wel goed doet![]()
De mist was alweer opgetrokken toen we buiten reden dus liepen we lkkr voor joker met onze fluo outfitmjah ik had ff gen zin meer om het weer onderuit te halen
![]()
ze deed het super eerst 3/4 van de eg over zo boerenpaadjes als op de foto was fijn om in te komen en dat ging al super. Ook langs paarden weilandjes enzo wel kijken maar verder deed ze weinig mee. Dan 1/4 langs (rustige) wegen. Honden blaffend aan hek en auto s waren geen probleem. Is maar klein rondje wat we gedaan hebben maar goed begin is halve werk zegt men dus ik ben super trots op mijn kleintje
arg de foto s moeten kleiner zijn dan voorheen? of niet? want ik ded ze altijd vanuit facebook kopieren en dat ging altijd en nu opeens niet meer![]()
Citaat:Hoe doen ze dat dan als je paard in training gaat om beleert te worden??
Want daar staan over het algemeen toch maar een paar weken?? Rond de 5 weken...
Gaat dat dan niet te snel??? Niet dat ik het zelf kan hoor... .