Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maisie schreef:@ sammykuh ben benieuwd !!!
Donkerbruine bekleding heb ik ook !! Mijn kar is ook hetzelfde als die van mijn vriend alleen ik pony hij cob maat. En mijn kar is 10cm korter en lager gemaakt omdat ik juist niet zo lang ben.
Ben wel super tevreden met mijn wagen !!!! Heb m nu dik een half jaar. Heb er laatst ook een paar keer dubbelspan mee gereden.
Maisie schreef:ja idd ze zijn nu weer wat lichter enz en andere beugels er op. Wij krijgen als jullie karren komen de nieuwe lamoenstokken. Ik hoop voor aangespannen dag Gilze dan kan ik ze daar uittesten.
sammykuh schreef:@ sander-lotte mag ik vragen waarom je voor een gps hebt gekozen? omdat je veel wegen niet kent of trek je er veel op uit met je paard naar vreemde plekken?
Napie schreef:Een kilometer teller kan je toch op je achterwielen monteren? Draadloos in inderdaad geen goed idee. Ik heb de teller achter mij hangen op de rugleuning rechts achter mij. 1 blik over mijn schouder is voldoende. GPS werkt niet altijd goed in het bos.
Evelli schreef:ook mijn wagen zou aangepast moeten worden op een kilometerteller
rij niet in het bos, dat scheelt