[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyhJarig

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:02

135! Dat is wel erg laag. Andere puntentelling of zo.

Gggrrr ik wil graag een mooie blauwe cap voor de marathon. Zie ik een leuke is die er alleen in kindermaat. Zucht. Stug doorzoeken.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:07

Geen idee, volgens mij wel de gewone puntentelling want je kon maximaal 210 punten halen. Er zat zelfs een 4 tussen -O- maar aan de andere kant ook 1 keer een 8 *\o/*

Is ook maar gewoon voor de lol hoor. Als het officiële wedstrijden zouden zijn mag ik niet eens meedoen met Bub. Daar is ie te klein voor.

Balen dat die cap er alleen in kindermaat is. Anders zelf eentje blauw spuiten?? Als er echt niks te vinden is??

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:17

Ik moet nog een paar scripties nakijken dus kan helaas niet overal op reageren, sorry Y;( wil wel ff kwijt dat ik die zwarte parel van Lanouska wel errrrug :~ vind zeg!

Heb mijn tijd lekker zitten verdoen vandaag bij stal (vandaar dat ik nu eigenlijk echt moet opschieten := ), was zulk heerlijk weer {:} eerst lekkere staprit gedaan met Ollie, is erg goed voor mijn lijf, schommelt alles lekker los (was moe en stijvig, maar goed geslapen en voel me nu weer goed) wat was het mooi buiten, alles begint te bloeien, vogeltjes, bijtjes, heerlijk. Weer 1e keer de beregening van de aardbeienvelden meegemaakt was even :):) moment dus maar ff paar keer langsgereden (lekker nat :+ ) en toen was het al niet eng meer. Heel schattig Diddle stond ons te begluren elke keer als Ollie langskwam mummelde hij even <3

Daarna .... tadatada...
[AR-ITP] Hero beleren stapje voor stapje... 8-) :D *\o/*

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:21

claud01 schreef:
Geen idee, volgens mij wel de gewone puntentelling want je kon maximaal 210 punten halen. Er zat zelfs een 4 tussen -O- maar aan de andere kant ook 1 keer een 8 *\o/*

Andere puntentelling normaal kan je 300 punten halen!
Volgens mij heb je het dan goed gedaan. Volgens jou maximale punten van 210 zou je bij 126 punten een winstpunt hebben. Dus prima gedaan.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 17:27

@ claud kun je opzoeken welke proef je gereden hebt.. denk niet de gewone B proef want daarin kun je 300 punten halen. als je indd 210 kon halen heb je het helemaal niet slecht gedaan want als je 21x een 6 haalt kom je uit op 126 punten en heb je dus een winstpunt.

@ baudyh je zou ook kunnen kijken of je niet een hoesje over je cap kan doen. net zo iets als wat wij op de cap hebben
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 17:29

135/210 is ruim over de 60% oftewel _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 18:20

Vhu, supergaaf !! Wat mooi dat je zelf met hero gemend hebt ! Heerlijk !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 20:00

Ben ook een gelukkig mens :D hij voelde goed aan. Heeft een fijne rustige mond, was ontspannen, lekker rondstappen en draven, zijn best gewoon doen. Hebben ze (op stal) goed gedaan.
Ze konden vanmiddag weer lekker de wei op, ziet er dan zo heerlijk uit <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 21:14

Echt super vhu.

Hier ook lichtpuntje, eagle is minder stijf in zijn voorpoot,..wie weet helpt de vakantie, wandelen, en massage dan toch nog wel, en heeft zijn poot meer tijd nodig.
blijf rekken en strekken en warmte zalf gebruiken bij hem.
Fijn om te zien dat hij weer gek doet, en erg ondeugend is, goed teken.

Claud wat leuk zo'n wedstrijd, geen idee van punten,sorry..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 22:27

@VHU, wat super dat je zelf met Hero gemend hebt *\o/*
@Biancacoo, fijn om te horen dat het met Eagle wat beter lijkt te gaan _/-\o_ . het gaat goed met het pootje...na 5 weken fysio en rust heb ik gisterenavond voor het eerst weer een stukje gejogd en vanochtend voelde het nog redelijk goed :j . Nu hopen dat ik een beetje op kan gaan bouwen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:02

Fijn goed nieuws te lezen over olga, hero en eagle *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:36

Mogge,

Het is hier behoorlijk mistig -O-

@Janouk, jij mag als laatste de kur afsluiten volgende week zag ik :j

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:52

Wij zijn dan ook het shownummer :+ maar ik heb nog geen startlijst gezien. Jij wel?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:07

Of course zijn jullie het shownummer...doe je dan wel je dirndell aan ? *\o/*
Ik heb gisteren een mail gekregen waarbij om toestemming wordt gevraagd on de kur te filmen en als bijlage zat de startlijst van de kur er bij ;)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:07

Hier is het inderdaad ook behoorlijk mistig.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:16

Ja dirndl gaat mee. Ik zal straks mijn pc eens openen. Paul wil alleen de lederhose niet aan -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 09:36

Hahaha Janouk ik zie het voor me, jouw man in lederhose op de kar :7
Ben zeer benieuwd naar jullie resultaten en de filmpjes :j vind het bij voorbaat allemaal al super knap _/-\o_

Hier auto naar garage brengen, scripties lezen, collega's bellen, artikelen lezen, stuk schrijven en dan is het denk ik wel weer avond }:0 Hier ook erg mistige wereld trouwens.

Fijne dag allemaal!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:40

Jij ook een fijne drukke dag VHU :):)

Hier ook al goed bezig, kind naar school, stalletjes gemest al hardgelopen( na ja hard _O- ) ...nu ffies een :9k en dan aan de hhk en boodschapjes gaan doen...moet wel zachtjes stofzuigen want manlief ligt op bed na de nachtdienst :Z .

Morgen mag ik meerijden met een dressuurclinic van Leonne van Gestel ivm het 25-jarig bestaan van Stal de Ronde. Leuk iniatief +:)+ ik ben benieuwd :j

@Janouk, tuurlijk in lederhosen....anders geen lekkers van Ollie...zeg dat maar tegen Paul *\%/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 10:57

Ollie1 schreef:
@Janouk, tuurlijk in lederhosen....anders geen lekkers van Ollie...zeg dat maar tegen Paul *\%/*

Oh..jeeee Paul loopt het lekkers mis van Ollie1...hahaha....

Fijn dat je been weer goed gaat, nu weer opbouwen ! ik hoop dat het goed blijft gaan.
Veel plezier alvast bij de dressuurclinic ! echt leuk !!
vhu, succes met het schoolwerk vandaag !
Lanouska, mooie foto, supergaaf paardje was dat ook !

Wat een mist...zoontje op fiets naar school gebracht..gisteren officiele pechdag voor mij, ik had de accu van mijn auto leeg, met de quad zoon opgehaald...heeft quadje de tank leeg...hahaha..gelukkig heeft die een kleine reserve tank en zijn we nog thuis gekomen..zoontje vond het wel mega stoer natuurlijk..hihi.. 8-)
hondjes lekker in de tuin....ik moet dringend aan de schoonmaak en aan het was opvouwen...
en zien dat ik de auto weer aan de praat krijg...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:15

Ik denk dat ieder kind wel met de quad opgehaald wil worden van school...echt stoer :j

Ik wil vandaag ook nog een lekker buitenritje met Bruutje maken maar dan moet de mist wel een beetje wegtrekken want nu is het echt nog te gevaarlijk op de weg -O-

#geeftzichzelfeenschoponderhaarholengaatstofzuigen# :7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 11:19

Dat gezichtje van hem was geweldig om te zien..haha...alle andere moeders keken beetje gek trouwens..zo van huh ? komt daar nu aan...en t'parkeerd ook nog bij school..hihi..

ik heb mijn keuken al blinkend schoon... *D nu de rest nog... ^)

Ik vroeg me trouwens nog af Vhu..hoe eet Wiske nu...is dat weer goed ?

verder..had ik problemen bij Fb...mocht je "ontvriend" zijn....mijn account was niet in orde...dus dan vraag je me maar opnieuw...voeg ik je toe..heb er inmiddels al weer een boel toegevoegd..maar weet niet of iedereen weer aanwezig is....

.....grrr...komt mijn enige goede spijkerbroek uit de droger....met een winkelhaak erin.... }:0 ^)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:55

Echt jouw dag vandaag Biancocoo :(:) geweldig trouwens jouw ophaal actie met de quad 8-)
Wiske eet weer normaal, bedankt voor het vragen :j ze doet het wonderbaarlijk goed, zo in haar eentje. Is ook eindelijk ietsje assertiever aan het worden tegen opdringerige reuen (ze wordt snel onder de voet gelopen door grotere en stevigere honden, vaak red ze zich goed doordat ze ontiegelijk hard kan rennen, ze springen ook vaak op haar, terwijl ze niet eens loops is ik weet niet wat dat is en dan is ze veel te lief, gaat dan netjes op haar rug liggen maar die honden zijn soms zo lomp) gisteren gaf ze eindelijk een keer een snauw. Anders loste Mies dat altijd voor haar op, nu moet ze voor zichzelf opkomen. Het werkte gelukkig, de andere hond hield op. Ze keek haast verbaasd :=

Mooi die clinic Ollie1, ben benieuwd wat ze jou dan nog kunnen vertellen eigenlijk :7

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 12:59

VHU heeft gister leker bij stal gezeten waardoor ze op het laatst op moest schieten. Was er ook wel heel mooi weer voor.

Baudyh, wat Lanouska zegt is ook wel een mooie optie voor over je cap. Vriendin van mij maakt caphoezen voor in de winter maar misschien zou ze zoiets ook kunnen maken voor je in de kleur die jij wilt: www.caphoezen.nl

Biancacoo, fijn dat het met Eagle ook beter gaat. Hopelijk zet dat zo door.

Ollie, fijn dat het met jouw been ook weer goed gaat.

Janouk mag als laatste de kur doen. Ben wel heel benieuwd, hopelijk kun je hier binnenkort een filmpje plaatsen.

Ollie en VHU al druk bezig.

Ollie gaat aan clinic meedoen. Veel plezier alvast!

Biancacoo heeft zoontje gisteren een hele leuke dag bezorgd door op de quad van school te worden gehaald. Hopelijk doet je auto het snel weer.

Hier is de mist al flink aan het optrekken en komt zelfs de zon er doorheen!

Balen van je broek Bianca.

baudyhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:02

dat vinden zijn vriendjes vast stoer met de quad opgehaald worden van school. scoort hij punten mee. Hi hi.
Ollie meedoen aan de clinic bij stal de ronde. leuk hoor.
Vhu's wiske eet goed. Fijn dat dat goed gaat. Verder heb je het druk zo te lezen.
Bianca geen geluk met je broek.
Lanouska dat heb ik vroeger ook gehad zo een hoesje over je cap maar vind het persoonlijk niet zo mooi.
Heb nu een leuke cap gezien. Hopelijk word dat wat.

Ik zit mensen achter hun broek aan te zitten dat ze hun rekening moeten betalen. Geen leuk werk maar ja dat hoort er tegenwoordig ook bij. Vind er niks aan dat je zo streng moet zijn soms. Maar ja je moet wel.
Ik wil ook graag iets verdienen.....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 13:55

Baudyh..zulk naar werk dat achter je eigen geld aan moeten zitten....bah.. :(:)