Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar aan de andere kant ook 1 keer een 8
wil wel ff kwijt dat ik die zwarte parel van Lanouska wel errrrug
vind zeg!
), was zulk heerlijk weer
eerst lekkere staprit gedaan met Ollie, is erg goed voor mijn lijf, schommelt alles lekker los (was moe en stijvig, maar goed geslapen en voel me nu weer goed) wat was het mooi buiten, alles begint te bloeien, vogeltjes, bijtjes, heerlijk. Weer 1e keer de beregening van de aardbeienvelden meegemaakt was even
moment dus maar ff paar keer langsgereden (lekker nat
) en toen was het al niet eng meer. Heel schattig Diddle stond ons te begluren elke keer als Ollie langskwam mummelde hij even
claud01 schreef:Geen idee, volgens mij wel de gewone puntentelling want je kon maximaal 210 punten halen. Er zat zelfs een 4 tussenmaar aan de andere kant ook 1 keer een 8
. het gaat goed met het pootje...na 5 weken fysio en rust heb ik gisterenavond voor het eerst weer een stukje gejogd en vanochtend voelde het nog redelijk goed
. Nu hopen dat ik een beetje op kan gaan bouwen.
vind het bij voorbaat allemaal al super knap
Hier ook erg mistige wereld trouwens.
) ...nu ffies een
en dan aan de hhk en boodschapjes gaan doen...moet wel zachtjes stofzuigen want manlief ligt op bed na de nachtdienst
.
Ollie1 schreef:@Janouk, tuurlijk in lederhosen....anders geen lekkers van Ollie...zeg dat maar tegen Paul
nu de rest nog...
geweldig trouwens jouw ophaal actie met de quad
ze doet het wonderbaarlijk goed, zo in haar eentje. Is ook eindelijk ietsje assertiever aan het worden tegen opdringerige reuen (ze wordt snel onder de voet gelopen door grotere en stevigere honden, vaak red ze zich goed doordat ze ontiegelijk hard kan rennen, ze springen ook vaak op haar, terwijl ze niet eens loops is ik weet niet wat dat is en dan is ze veel te lief, gaat dan netjes op haar rug liggen maar die honden zijn soms zo lomp) gisteren gaf ze eindelijk een keer een snauw. Anders loste Mies dat altijd voor haar op, nu moet ze voor zichzelf opkomen. Het werkte gelukkig, de andere hond hield op. Ze keek haast verbaasd