Mooie wagen Ollie!! Wanneer komt ie?
Tine hebben de paarden de nacht overleefd zonder kleerscheuren?
Ik ga zwemmen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(En dan wat hij zelf aanbiedt he, ik kan hem natuurlijk wel sneller/langzamer krijgen
)
Heb de pijnpoli (was volgende week) lekker afgebeld.
zijn van afgelopen weekend 
)

Maar met een kruiwagen met kuil voor haar neusje is het wel uit te houden denkt ze
Wat een leven he...
) hou ik de regel aan: ribben goed kunnen voelen en net niet zien.

, zal zeker meespelen dat hij niet zo vaak iets doet, dat is hier ook het euvel.
tine10 schreef:Aks, als je rekent dat hij zo weinig werkt, vind ik het knap dat je hem zo weet te houden. Hier werken ze toch eigenlijk wel 6 keer per week behoorlijk intensief. Misschien dat stalgenoten niet eerlijk durven te zeggen wat ze vinden?
.
dat zou kunnen
voor Maisie...
.
.
. Daarna coolinggel gesmeerd en haar maar weer op de paddock gezet. Ze doet over het algemeen toch niet veel meer dan eten en luieren
.
), dus als Ster dit weekend goed blijft gaan we maandag alsnog van start.
. Dus dat wordt heuuul vroeg uit bed
. (Melanie zie ik overigens alleen bij de vaardigheid staan
)
en **edit** ook Ster van Gem. Akshay's poown toont wat mollig, hij heeft denk ik ook nog wel vacht maar hij mag wel strakker. Aan de andere kant als ik de twee Fjorden in de buurt van de stal zie, ziet hij er Fjord-technisch gezien prima uit. Maar zou hem beslist richting zomer niet dikker laten worden. As-t-ff-kan
is toch wel fijn als je dan op Bente gaat die al dat soort dingen gewoon doodnormaal vindt (soms wel stuiterend maar goed dat maakt me bij haar niet uit) Maar op Bente komen was vandaag grote uitdaging want ze wilde niet stilstaan met opstijgen
heeft ze de laatste tijd vaker dus ben even boos geworden
stond ze wel stil maar toen ik erop zat werd ze enorm springerig
en het was ook een beetje rotweer vond ik om te rijden, harde koude wind bah. Maar goed.....dus stuk of 10x erop en eraf en tussendoor stoom af laten blazen...beetje vermoeiend allemaal...

moest meteen denken aan toen hij geboren werd....zo stuntelde hij ook met opstaan
(daarom de naam easytime)
zoonlief heeft geen zin om naar hockey te gaan, gaf hem geen ongelijk het regende net echt vreselijk dus heb maar gezegd dat we even gaan chillen.... erg he
we zitten nu met zakjes starmix van Haribo achter laptop / tv
maar dat is er dus ook een die 5x per week flink aan het werk komt.... Snuitje is doordat ze nu overdag op de (niet eens echt volle) wei staan al aan de dikkere kant, was van het weekend ook werkelijk nada de noppes afgevallen .... Snuitje gaat overigens op zomerkamp bij een vriendin van me (waar Freddy aan verkocht is, ziet hij zijn oude maatje terug grappig he) dus denk dat hij ook wel wat rond zal worden 

blijft slaperig gebeuren hier