[AR-ITP] SGMW Schinveld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik had weeer soep op
.
.
...
)
.
.
.
. Daarna nog appeltjes uitgedeeld en daarna met Fiorano staan kroelen
. Hij bleef mooi bij stalgenootje en mij staan terwijl de rest aan de wandel ging, pas toen wij weg gingen ging hij weg
. En toen rende die kei hard in het rond omdat hij de rest kwijt was
. Dennis schreef:Pony's gaan aardig. Ben met Roos en Whit al wat aan het lange teugelen.
Na een bezoekje van een alternatief iemand gaan ze allemaal opknappende heen! We zijn er nog niet, maar het begin is er zeker weer.
.

Ik heb vanochtend nog even je topic bekeken, heb gereageerd maar iedere keer liep Bokt vast
.
...
wel braaf alles bij gelezen dus ben overal van op de hoogte maar op ales reageren is weer zo wat
dus ik ga mee met samenvattingen en doe verder even een egopostje
past voor gen meter maar valt toch op
Het tuig lijkt miss raar te ziten dit is omdat strengen door de lichtogen zitten en dan vast aan staartriem (alsook de broek vast aan de stengen) omz o te belemmeren dat er iets rond haar poten an hetslingeren is 
cyclo vond dat het tijd was voor actie
ik vond het niet zo handig zo voor de eerste keer met Blue aan de lange lijnen met voor het erst oogklepjes en tuig op enzo, mjah blue trok zich er weinig van aan enkel wel betje kijken van wat is die nu aan het doen
mjah ik had ff gen zin meer om het weer onderuit te halen

maar vind het voor wedstrijden e.d. iets minder netjes staan. Voor de recreatie zal het erg functioneel zijn
Zou er echter wel een leren hoofdstel bij willen, zit toch even fijner om het hoofd.
iets groter als Keet, maar Keet haar bitten passen eigenlijk ook wel prima 
gebrek aan groom en tijd en het wordt alweer zo vroeg donker
Voor Keet eentje van Sprenger en voor Dora een die daar vanaf geleid is.
Tass schreef:Dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd (voor de gene wie het kan) hoe vaak je in de week ment en rijd ohz?? En hoe wisselen jullie dat af?? Of hoe richten jullie de dagen in de week in?? Of is het maar net waar je zin in hebt??