Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Bij mij kan het echt nooit een keer normaal gaan
Maar geloof me, geen enkele zwangerschap is 'normaal' hoor. Krijg je het niet op je dak met uberhaupt in verwachting raken, dan wel ergens in de zwangerschap, bij de bevalling of met het kindje of jezelf na die tijd. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat alles als uit het boekje ging. Eigenlijk zouden ze geen boekjes moeten schrijven want er klopt toch nooit wat van! 'Gewoon' rustig afwachten, doorademen, goed eten, goed je rust nemen, want straks is het helemaal niet meer rustig. Sterkte meid, ook voor je vriend.
oh boy 

want ik was bang dat diddle zou stoppen en z'n kop naar beneden zou doen, dan ga je vliegen namelijk

En dan door naar mn jongens, Sun gaat voor de wagen vanmiddag en maar eens zien of ik dan nog tijd heb om de 2-jarige friesse merrie nog even een lekkere poetsbeurt te geven en misschien nog wat grondwerk mee te doen.

oh oliebol dat vroegen ze niet 
ik doe ook voor spek en bonen hoor, heb dat allemaal nog nooit gedaan dus dat wordt een stress-mislukdag

dat wilde ik horen, ik heb een cobtuig namelijk.

Wat ga ik die man missen zeg als ik ga samenwonen met mijn vriend!

Ik wil alleen het beste voor Romeo.