Citaat:
Bij mij kan het echt nooit een keer normaal gaan
Agossie Tallechie
Maar geloof me, geen enkele zwangerschap is 'normaal' hoor. Krijg je het niet op je dak met uberhaupt in verwachting raken, dan wel ergens in de zwangerschap, bij de bevalling of met het kindje of jezelf na die tijd. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat alles als uit het boekje ging. Eigenlijk zouden ze geen boekjes moeten schrijven want er klopt toch nooit wat van! 'Gewoon' rustig afwachten, doorademen, goed eten, goed je rust nemen, want straks is het helemaal niet meer rustig. Sterkte meid, ook voor je vriend.
He Milanka, wat leuk dat je je weer meldt! Kan heel goed dat de haflinger in ieder geval last heeft van het hooi (gevoelig strottenhoofd/keeltje?). Kuil wil dan vaak goed helpen. Beter nog dan nat hooi. Hooi heeft een hardere structuur dan kuil, ook al is het geweekt. Geef maar niet teveel muesli, worden ze stapelgek van en een haflinger kan er ook nog makkelijk bevangen van worden. Hij ziet er leuk uit op de foto, scheetje! Hoop niet dat je een ongeluk ofzo hebt gehad met Tijgertje.
@Tine, lastig he die dekens.Zou wel de 200 grs er onder vandaan halen en houden. Het wordt steeds warmer en ze bewegen toch op de wei. Beter ietsje te koud dan ietsje te warm. Dan gaan ze zweten en worden verkouden. Bij te koud eten ze gewoon wat meer en dat is geen probleem bij jullie.
@Eefielover ik vind zelf een witte trailer altijd heel mooi.
Vwb HCA sulky ik heb geen ervaring met ermee rijden. Maar voor een dressuurwedstrijd vind ik het niet netjes staan, alhoewel met menschort valt het wel mee, vind dat een HSHP sulky netter (maar goed, die is weer minder stevig). Maar goed ik vind wel dat juryleden er rekening mee moeten houden dat er maar heel weinig wagentjes geschikt zijn voor enkelspan mini.