Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Zit zelf een beetje te kijken voor volkstuintjes, m'n ma vind het helemaal niks dus begin ik er bij haar niet meer over maar eerlijk gezegt hoop ik dat ik een leuk volkstuintje kan maken met kipjes erop Of misschien een geitje of iets dergelijks. Wil ik al jaren maar het kwam er telkens niet van, ook omdat m'n ma er zo tegen is. Maar nu heb ik een vereniging gemaild met wat vragen, en als het is wat ik hoop dan doe ik het, stiekem
Ga er dan ook maar van uit dat het 5 x zoveel tijd kost om hem voor je te winnen dan een pony die zo van de fokker komt en nooit wat heeft meegemaakt... Hij weet wel beter, waarom zou hij zich voor jou inspannen als hij steeds heeft meegemaakt dat het na een paar maandjes weer afgelopen is... Lastig Jelleee... want laten we wel zijn als je totaal geen klik hebt is het lastig geduld hebben...Citaat:als het goed is ben ik al zijn 5de eigenaar.
ik ga bijna altijd door mijn hurkenCitaat:uiteindelijk ging ik door mijn hurken
Klopt, hij heeft het er niet veel over. Maar hij is wel erg bang dat Freddy nu ook wat overkomt. Ik vind dat wel sneu voor hem.Citaat:een kind verwerkt het verdriet toch op een andere manier.