Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

niks.. bedje toe, genoeg water drinken en paar paracetamolletjes 

verjaardag
Nou dan heb ik het nog wel te kwaad hoor. Ik probeer er dan heel nuchter op te reageren maar goed ondertussen
wat lief dat je zoontje dat deed
mooi dat jullie zo'n plekje aangewezen hebben

Voelt die man (of heb je een vrouw?) zich wel helemaal lekker?!!

En toevallig zaterdag was 1 van de meisjes die vroeger ook ponyrijlesjes op Sun reed langsgekomen om Sunny weer eens te zien. Zo schattig! 

Hopelijk kan ik morgen wel mennen. 
Het gaat echt alles behalve lekker de laatste tijd. Hij wordt iig geruind aankomende zaterdag maar dat heeft er verder niks mee te maken, in de omgang is hij erg lief maar voordat je dat beest te pakken hebt, grr. Ik ben heel bang dat ik toch niet de klik met hem heb die ik gehoopt had. Kan m echt niet uitstaan beter gezegt....
Succes morgen.
Of misschien een geitje of iets dergelijks. Wil ik al jaren maar het kwam er telkens niet van, ook omdat m'n ma er zo tegen is. Maar nu heb ik een vereniging gemaild met wat vragen, en als het is wat ik hoop dan doe ik het, stiekem Citaat:Zit zelf een beetje te kijken voor volkstuintjes, m'n ma vind het helemaal niks dus begin ik er bij haar niet meer over maar eerlijk gezegt hoop ik dat ik een leuk volkstuintje kan maken met kipjes erop Of misschien een geitje of iets dergelijks. Wil ik al jaren maar het kwam er telkens niet van, ook omdat m'n ma er zo tegen is. Maar nu heb ik een vereniging gemaild met wat vragen, en als het is wat ik hoop dan doe ik het, stiekem
Wat sneu trouwens van jouw muisje.
Hij is niet meer irritant aanwezig en luistert gewoon veel beter. Ik vind hem haast lief. En ik kon hem echt niet meer uitstaan, het is dat hij van mijn zoontje is anders was hij allang verkocht! Maar zoals hij zich nu gedraagt mag hij blijven
Helemaal met hoe Han omgaat met het verlies van Sim, lief joch.
Licht geen invloed? Die man is niet goed wijs
Als hengst kon ik gewoon met hengstige merries op buitenrit of in de les, eigenlijk merkte ik nauwelijks dat hij hengst was. Alleen als ik langs een wei kwam op buitenrit (als ik alleen op pad ging), dan ging hij showen en brommen, maar als ik zei dat hij door moest lopen (ohz was dat hoor) liep hij keurig door.

Ga er dan ook maar van uit dat het 5 x zoveel tijd kost om hem voor je te winnen dan een pony die zo van de fokker komt en nooit wat heeft meegemaakt... Hij weet wel beter, waarom zou hij zich voor jou inspannen als hij steeds heeft meegemaakt dat het na een paar maandjes weer afgelopen is... Lastig Jelleee... want laten we wel zijn als je totaal geen klik hebt is het lastig geduld hebben...Citaat:als het goed is ben ik al zijn 5de eigenaar.
ik ga bijna altijd door mijn hurkenCitaat:uiteindelijk ging ik door mijn hurken
Klopt, hij heeft het er niet veel over. Maar hij is wel erg bang dat Freddy nu ook wat overkomt. Ik vind dat wel sneu voor hem.Citaat:een kind verwerkt het verdriet toch op een andere manier.

(PS voordat iedereen denkt wat gebeurt er met Snuit, die staat gewoon bij ons hoor en als het goed is gaat hij nooit meer weg
).