. Super dat je nu in de gaten gehouden wordt door profs die een beetje doorhebben hoe jij in elkaar zit Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ava
Whoehoeee klinkt goed
Ollie wat knap van Hero
al wens ik iedereen zo'n paardje toe. Er zal heus nog wel eens situaties zijn dat hij misschien niet zo makkelijk is, maar geniet er nu wel van dat het zo fijn is
ben ook benieuwd naar je kunstwerk
en zal zo even mijn bericht editten en foto's plaatsen van Milla

zooooo wat een knapperd
geweldig Dingetje

wauw, wat een schitterend paard zeg !! En schitterende paddocks en weide zo
. In de bus is het inmiddels kokend heet, meter kan het niet aan. In de trailer is het tot nu toe iets koeler of even warm als in de zon (30 graden). Maar ik heb deurtje niet open omdat dan de zon erin komt en het dan warmer wordt. Maar betekent ook dat het niet kan doorwaaien. Daar heeft thermometer niets aan, maar scheelt wel voor de gevoelswaarde.
. Neem een tarpan mee, zo'n driehoek met tentstokken, die we dan ergens of boven trailer deur of boven de klep kunnen spannen, zodat het door kan tochten maar schaduw er ook is. Verder heel veel water, (gelukkig drinkt ze altijd heel goed) inderdaad vliegendeken, koelbox met koud drinken, watermeloen (gaat bij ons standaard mee op wedstrijd).
; geniet er maar lekker van! Vertrouwd gevoel bij paard is er of is er niet; zeker kun je veel opbouwen, maar blijft eenvoudiger bij eentje waarbij je "het al hebt".
)
. Manlief werd ook meteen te hulp geschoten toen ik er weer in moest en weer van het strandje af. Ben wel blij als straks electrisch en terreinproof
;leer mijn hulpmiddelen nog waarderen; verder kussens en matras van Vicair op proef; zijn gevuld met allemaal driehoekig gevormde zakjes, gevuld met lucht die in elkaar passen. Na de probeerfase worden ze dan eventueel op maat gemaakt.
Gaat zo te horen vast wel goedkomen. Als ze maar blijven eten en drinken
haar slobbertje gevoerd en daarna wat gewandeld onder de bomenrij van de boerderij was heerlijk. Toen ik mijn weiland had met container erop stonden ze altijd precies op de wind en in de schaduw. Piet staat ook lekker in de schaduw. Voel ik met toch beter bij hoor als ze de keus hebben in ieder geval. Scheelt ook in de verbrande neus. Ber nu maar met zonneklep zeg maar op de wei gezet en vanavond haal ik die er dan weer af anders krijgt ze daar weer schuurplekken van.
En op wedstrijd drinkt ze altijd goed. We zullen wel in de zon moeten parkeren, maar gaan anders aan de hand wel plekje in de schaduw zoeken. Als het goed is wordt het zaterdag wat minder warm. Zoonlief heeft in ieder geval meer last van dit weer dan de pony, dus daar moeten we meer op letten denk ik
Paarden staan hier nog steeds allemaal vol in de zon ipv heerlijk in de schaduw van de bomen en struiken. Domme beesten.
en jij die alleen op pad moet...niet gezellig! Maar toch heel veel succes toegewenst!