[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:54

Impuls en korte klasse 1 starten hier en daar door elkaar ivm samen rijden. Verwacht geen echt hardrijders

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:59

Zet ons maar aan het begin, dan zien we het wel wat er gebeurt. Lief dat je aan me denkt, ik heb er zin in.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:04

Afbeelding

Voor wie een endurance of mendurance een stapje te ver vindt, hebben we zondag ook een recreatierit.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-16 23:30

Napie schreef:
Laura schiet eens op met je inschrijving

haha ja het een en ander ging even mis maar vandaag ingeschreven.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:07

En zijn er al zenuwen te bespeuren voor Etten-Leur zondag? :D

Hier zijn we lekker aan het trainen. Sinds kort begonnen met lessen, we hebben er nu 3 gehad en gaan echt goed vooruit. Afgelopen week onze langste rit tot nu toe gemaakt: 11,5 km. Hopelijk kunnen we deze week weer een korte (kleine 6 km) en een lange (12 km) rit rijden. Moet alleen het weer nog even meewerken :7

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:29

Zenuwen vanuit organisatorisch standpunt meer dan genoeg haha.
Ik ben altijd bang dat ik iets vergeet.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:17

Hier afgelopen twee weken niet gement. Het werk is heel druk en ik werk ook heel veel diensten (5 werken 1 vrij 6 werken en onregelmatig en heel druk dus) Morgen ben ik 1 dagje vrij en hoop ik te kunnen mennen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:31

Hier geen zenuwen,hoop wel dat het droog is en blijft die dag.en nicol maak je niet druk het is altijd tot in de puntjes verzorgd

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 23:32

Goed bezig linsa! Bevalt je wagen nog goed? Na november wil ik naar een andere marathon wagen gaan kijken. Liefst al eerder maar meg mezelf afgesproken dat als ik een vast contract krijg ik dit kan veroorloven, het zou toch verdomd naar zijn als ik geen werk heb en net een hoop geld uitgeef als ik mijn inkomsten niet meer heb. Werkgever is van meninh dat ik nog een jaar contract zou moeten krijgen en heb maanden geleden gezegd dat dat niet het geval is. Afijn ik heb de info gedeeld hij is van mening van niet maar mij zul je niet meer horen.

Nicole je hebt het altijd super geregeld! Ben je met je vrijwilligers op zaterdag al aardig rond? Ik was graag gekomen maar vandaag op werk gepolst dat ik niet weg zou kunnen blijven.

Vandaag zou eigenlijk osteo komen voor riv maar is verplaatst naar woensdag. Als wij een groen seintje krijgen komen we toch met het span. Dit zal ook leuker zijn voor mijn groom.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 07:32

L_Rivaldo schreef:
Goed bezig linsa! Bevalt je wagen nog goed? Na november wil ik naar een andere marathon wagen gaan kijken. Liefst al eerder maar meg mezelf afgesproken dat als ik een vast contract krijg ik dit kan veroorloven, het zou toch verdomd naar zijn als ik geen werk heb en net een hoop geld uitgeef als ik mijn inkomsten niet meer heb. Werkgever is van meninh dat ik nog een jaar contract zou moeten krijgen en heb maanden geleden gezegd dat dat niet het geval is. Afijn ik heb de info gedeeld hij is van mening van niet maar mij zul je niet meer horen.

Nicole je hebt het altijd super geregeld! Ben je met je vrijwilligers op zaterdag al aardig rond? Ik was graag gekomen maar vandaag op werk gepolst dat ik niet weg zou kunnen blijven.

Vandaag zou eigenlijk osteo komen voor riv maar is verplaatst naar woensdag. Als wij een groen seintje krijgen komen we toch met het span. Dit zal ook leuker zijn voor mijn groom.

Laat hem denken dat je nog jaar contrakt krijgt als jij dan gelijkt hebt heeft hij inderdaad erna een probleem.
een nieuwe wagen?vind je deze niet goed meer.

ben benieuwd of je woe gren licht krijgt

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 07:56

ja daarom ik heb het netjes aangegeven maar wellicht heeft hij het toch nagekeken dus ga nog nergens van uit.

De wagen is prima voor recreatief gebruik maar er zijn wat dingen die ik graag anders zie. Echter roep ik dit al 2 jaar. Zoveel haast heeft het totaal niet.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:19

Ik ben zeker wel tevreden hoor Laura, paar kleine dingetjes, maar ik weet niet of dat bij elke marathonwagen zo is. 't Is m'n eerste dus ja :D

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:28

Weer even weg geweest met de pony. Even spiertjes gekweekt in het mulle zand van de Loonse en Drunense duinen.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 17:29

Ah jaloers! Zo'n achtertuin lijkt me ook wel wat :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-16 07:37

loonse drunense duinen is heerlijk zelf als 1,5 jaar niet geweest en het is hier om de hoek. Toch maar is naar toe gaan.

Hier behoorlijk pech en zelf de kans dat we niet aan start kunnen verschijnen. Tum is uitgeschakeld ivm behoorlijk veel hoesten. Eerst alleen bij inspanning nu gisteren ook tijdens het poetsen en rustig wandelen.

Rivaldo is gisteren weer behandeld door de osteopaat. Nu hoeft hij geen week rust te hebben maar mogen er vanavond al naar les. Als hij dit goed aan kan (niet snel moe of last van de spieren) krijg ik groen licht voor zondag. Hij heeft vrijdag 24 km gelopen en dinsdag 10 km dit liep hij super maar de behandeling kan toch weer een boel even ontregelen.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:03

Wat balen Laura! Tum een verkoudheidje opgelopen? Hopelijk kan je zondag met Rivaldo starten.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-16 09:12

Ja vermoed echt door het vochtige weer, vandaag is de dierenarts er voor de koeien vraag gelijk even of hij wil luisteren

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:15

Maar gelukkig niks ernstigs .dan maar wedstrijd minder is niet anders.hoop dat de andere goed is

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-16 11:03

ja is ook zo. Ponys gaan voor wel jammer het zou waarschijnlijk onze laatste mendurance dit jaar zijn .Teteringen valt denk ik gelijk met familiedag (bahbah)

Da heeft geluisterd en het zijn niet zijn longen. Hij zei wel eigenlijk moet je de neus dichthouden om het echt goed te doen maar daar zag hij geen reden voor. Zoals ik al vanuit ging mag hij niet starten. Nu alle hoop op Rivaldo.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 11:34

Vervelend zeg! Hier ook last van het weer: diarree, af en toe een kuchje.
Duimen dat Rivaldo het goed gaat maken :D

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:21

Mijn ervaring wat minder gras en er een plakje hooi erbij dan is de diarree zo over.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 15:02

Grappige is dat ze niet eens op gras staan :D Enkel hooi.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:02

De mensen die morgen / dit weekend meedoen met Etten Leur heel veel succes gewenst. Ik wilde dat we erbij konden zijn, al was het 'alleen' als vrijwilliger, maar helaas persoonlijke zaken met gezin hebben even voorrang.

We hebben Piet ondertussen goed voor de wagen staan, hij is zo leuk. Doen nu stappen/draven in de bak. Zijn een keer naar buiten geweest. Ging prima. Het is een erg dapper en vrolijk ponytje :D

Rivaldo, wat vervelend dat Tum zo met zijn longen zit. Kan me herinneren dat dit vaker zo is rond dit tijdstip van het jaar, is het een allergie of zoiets?

Napie druk met het werk je doet nu alleen nog enkelspan klopt dat? Doe je wel of niet mee in EL?

Verder lees ik af en toe mee, sorry Y;( draag (m)endurance warm hart toe, zeker ook EL, dus Nicole, alle beste gewenst voor komend weekend gaat vast helemaal goedkomen!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:25

Ik rij al 4 jaar enkelspan. Geen tweespan wagen meer. Ik heb nu drie weken vakantie. Zondag rij ik denk ik maar zonder groom. Er is een Waterpunt dus moet lukken

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 05:38

Tum heeft het 1x eerder gehad maar moet even terug kijken wanneer dit precies was.

Waterpunt in etten leur? ik heb denk ik ergens overheen gelezen? * zie het inderdaad nu staan super fijn!