[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:15

Olga, onze kur is ready to roll. Helemaal klaar. Zelfs meneer de instructeur is trots op Janoukje, ze swingt op de muziek.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:31

@Ips, waardeloos dat Pablo pijn heeft :(:)
@Janouk, ik ben zoooo benieuwd....ik hoop alleen wel dat ik ook wat kuren kan kijken meestal wordt dat erg lastig als je zelf moet rijden....mijn kur is niet swingend dit keer maar échte rock _O- . Weet niet of de jury het kan waarderen maar ik vind t wel leuk _/-\o_ Ik ga in het leer en Brutus krijgt ook een stoere look _O- (geintje :D ). We moeten de kuren wel zien te filmen zodat we ze nog wel terug kunnen kijken :P

NdV74

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:33

Gaat jullie kur ook gefilmd worden?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:34

Ollie1 lief dat je het vraagt, gaat redelijk.
Ik zoek dingen om te doen, zo komt er nog iets extra gedaan..haha..
Ik moest buiten nog wat omheining weg halen, blijf maar netjes maken om het huis ,t'is immers nog niet verkocht...mensen denken nog na..

Hondjes hebben vrij van team training ivm warmere temperatuur.
Ik ben bezig aan een airbrushwerkje voor mezelf, word wel wat...hoop ik.

Vhu, wat dapper van Han !! Knap hoor.
En jij nieuwe kroon...bah..balen zeg..
Janouk kur klaar, en ollie1 morgen swingend op de bok, ik hoop dat jullie allemaal de kur bij de wedstrijd wel filmen,
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 12-03-14 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:35

Ik hoop dat ik een slachtoffer kan vinden...gooi er gewoon wat lekkers tegenaan :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:37

ips...balen van pablo.....hoop dat hij alsnog op knapt...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:38

Dochter heeft de cito ook binnen. Was als verwacht, dus ze kan doen wat ze kiest, altijd fijn :) .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:41

Tja ik woon dus in de sloten omgeving -O- Is hier niet zo ver vandaan
ken de menner van het ongeluk niet maar ken wel mensen die hem wel kende was verder
een ervaren koetsier. En zo op de foto's te zien ook goed getrainde fjorden.

Leuk dat jullie zo bezig zijn met de kuren ollie en janouk.

Ips ff schrikken van het hondje maar zo te lezen gaat het goed!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 21:04

@Gem, fijn dat de Cito conform verwachting was....dit was vorig jaar bij ons ook het geval en was ook conform NIO :j zoonlief zit ook echt op zijn plek...heeft tot de herfstvakantie geduurd...ivm het leren leren wat ze naaar mijn idee toch onvoldoende leren op de basisschool :o maar ik ben écht trots op hem hoe die het allemaal doet :j
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 12-03-14 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 21:13

Ollie, mijn zoons hebben geen problemen gehad met het schoolsysteem op het voortgezet onderwijs. Dochter gaat (vermoedelijk) naar een andere school, dus we zullen daar weer moeten afwachten. Als het niks is in Venlo, zullen we haar gewoon snel naar Echt laten overzetten.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:22

Ips hondje doet het weer met nietjes!
Pablo pijn, lastig hoor. Hopelijk willen de homeopatische middelen wel na nog een flesje metacam. Je kan ook niet op metacam blijven.
Ollie rijd met muziek rond!
VHU met zoon bij de tandarts geweest
Bianca lekker creatief bezig, goed voor lichaam en geest.
En wie ik vergeten ben.

Ga zo db ff zijn deken opdoen. Het is nog bbrr s' nachts.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:25

Bernadette staat ook 's nachts nog met deken hoor. En pablo heeft nog niet heel lang op de metacam gestaan. Ik dacht misschien een fles nog op halve dosering te geven om de homeopatie de tijd te gunnen. Metacam op een ander tijdstip geven word geadviseerd door de homeopaat.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:46

ips haar hondje ge-niet door de dierenarts,was ff aangekomen op stal ipv 'langskomen" :j
olli aan de train met muziek(ik heb draagbaar radio/cd gekocht voor op de wagen,moet nog ff testen)
maisie;heftig dat ongeluk bij jullie in zeeland met de koets
gem aan het sparen voor een wagen(weet er hier nog wel een paar te koop)
kinderen uitslag cito-altijd spannend voor ze
biancacoo:wat een mooie airbrush ben je aan het maken,gaaf
dekermitdekikkerwagen die een beurt krijgt en spikkel onder het zadel verder moet +:)+
janouk haar kur klaar(baal dat ik moet werken wil zo graag mee)
en verder weet ik het niet meer
hier alleen de dames gelongeerd,tara liep super en super hengstig,jane begint super aan de hulpen te staan,dochter julia wil zo graag ook wat doen,halster om borstel erover en weer terug,pfff die is pas 1,5 jaar de kleuter)sun mocht uitrusten,gisteren les gehad en voor het eerst met trailer op pad,lekker volgescheten -:(- thanks sun! ^)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:15

@HT, ik heb t eerst ook geprobeerd met een CD-speler op de wagen maar bij ieder hobbeltje stopte deze ermee...stap ging goed, maar zodra ik ging draven had ik geen muziek meer :7 en de bak was echt wel vlak!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:57

Ht als ik niet op de vlw afdeling had gestaan was ik zeker gestopt. Maar ik had nog zoveeeeeeel werk!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:12

Goeiemorgen!

HT: ik houd me aanbevolen voor een pb :) . Heb wel een boel wensen voor op de volgende wagen.

Dochter is door de auditie van Venlo heen gekomen. Nu kan ze echt zelf kiezen, maar ik geloof dat ze de keuze wel al gemaakt heeft.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:14

Goeiemorgen.. ^)

...vanwege de kou toch nog een team training gedaan vanmorgen vroeg..dat was heerlijk..even relaxen...maar daarna migraine..en voor het eerst de medicatie uitproberen...man...die slaan in als een bom..met fijne bijwerkingen..ik weet niet wat erger is...de hoofdpijn..of het idee dat er een truck over me heen gereden is..blegh. :\

haha..ollie1 die cd speler die met elk hobbeltje stopt...zzeer gevoelig dat soort spul..
Gem wat knap van je dochter !!

loonwerker belde..mest is onderweg..dus hekken open gedaan en draden los..
stonden net mensen naar ons huis te koekeloeren....was wel beetje gek,...moest ik net pony binnen doen en draden open.. := net of ik ze ging wegjagen.. :=

nou..ga maar even plat..hopen dat het zo wegtrekt..

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:38

Dat is balen Bianca.
Die mest lucht is ook niet lekker als je hoofdpijn heb.

Hier ff wachten onder het genot van een kopje koffie tot de zon op mijn tuintje schijnt. Dan zal ik de winter uit de tuin halen. Alle bloembollen komen al door maar hij ligt nog vol bladeren. Aankomende nachten word het niet meer zo koud dus nu kan het wel.

Dinsdagavond nog bij de DA geweest met diantha. Hij wilde er nog ff zien. Er loopt nog steeds prut uit de open plek op de kaak. We hoeven nu niet meer te spoelen en kijken hoe het dicht groeit.
Hij heeft in de mond gekeken. Is nog niet overtuigd wat het is. of een ontstoken kies of wortel.
We kijken het 6 weken aan. Als er weer een nieuw abces ontstaat dan is het de kies en zal die eruit moeten. Ff afwachten dus. Ondertussen als ze hengstig word mag ze gewoon bij de hengst.
En ik heb sinds gisteren het idee dat ze beter eet. Ze eet steeds een pony hoopje zeg maar en nu eet ze weer voor een paard. Ze zit ook super in der vel.

Zag dat de inschrijving voor paard en leven op 29 mei in Ermelo weer geopend was. ( zit na 2 uur alweer bijna vol!!!) maar toch besloten om niet te gaan. Past niet echt in mijn agenda. En dat kost weer 30 euro en de reis erheen. ruim een week later is de marathon van Hellendoorn en dan ben ik ook weer het hele weekend weg. Heb trouwens even en stal voor db geboekt bij stal olthuis voor de nacht. Geen zin om op en neer naar huis te rijden. Toch weer een uur heen en terug en moet ook nog verkennen enzo.
Ik ga bij een vriendin slapen. Ook weer geregeld.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:43

Jaloers op baudy ik zou ook graag met det naar johan en helga gaan voor een weekendje ben er al 4 jaar niet geweest :-(
Ik sta te kletsen met de smid, gezellig!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:49

Ik heb vroeger in Nijverdal gewoond en stond toen met ted daar in pension. Helga heeft ted beleerd voor de wagen en ik heb daar het mennen geleerd. Heb daar denk ik 2 jaar gestaan met ted. Super stal en super omgeving.
Helaas een beetje op een vervelende manier daar weggegaan. Ben ook blij dat ik nu voor een nachtje weer welkom ben. Het is een super stal en ik laat db daar goed achter. Misschien ben je nog wel meer een zeikerd als je je paarden aan huis gewend bent. hi hi

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 11:56

Helga heeft pablo ook voor de kar gezet. Hij had wel ooit voor de kar gelopen maar verder wisten we het niet. Ben haar tot op de dag van vandaag daar erg dankbaar voor. Lief mens.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-14 13:28

goedemorgen

@ ips heeft een hondje met nietjes
@ baudyh heeft een stal geboekt voor hellendoorn.. wij zijn ook in hellendoorn.
@ bianca vanochtend toch nog een team training gedaan. nu migraine hoop voor je dat het weg trekt
@ gem aan het sparen voor nieuwe wagen.
@ olie heeft zoon ingeschakeld voor muziek op de kar. kan brutus wenen
@ ht heeft eindelijk nieuwe trailer maar we hebben nog steeds geen foto gezien.
@ janouk heeft ook kur klaar en HRB heeft ineens veel meer impuls
@ ml heeft rondje gewandeld met vjell.
@ rianne moet verplicht op de bank liggen.
@ bicci heeft de kikker in onderhoud.
@ vhu hero doet het goed voor de kar. ollie niks stijf en stram na endurence. mooi is dat toch he dat je weet dat je het goed gedaan heb voor je beestje.

ik ben gister weer de hele dag in coevorden geweest.
eerst alleen 3 paarden getoileteerd. 1 van de 4 span paarden gelongeerd. hij snapte er niks van maar met heel wat geduld liep ie toch mooi in een rondje en kon ik zelfs nog wat foto's maken.
kar vast schoongemaakt, vrachtwagen uitgemest en hooi netten gevuld. en s'avonds nog weer naar les geweest. lang en druk dagje geweest dus maar alles is klaar voor zaterdag. nou nog een planning maken voor de heren en dan kunnen ze mij mooi opweg naar tolbert oppikken. maar eerst nog vrijdag 4 span les.

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 14:26

knap paardenbeest Lanouska...
en voor de rest..ben je er maar heeul druk mee.

migraine is bijna weg... *\o/* werkt toch wel..

Baudy fijn dat Diantha zo goed opknapt, en dat ze wel weer fit genoeg is om een veulen te mogen krijgen.
Bicci..remmen vast bij de kikkerkar..en breez maakt gek gezicht..stukje karren en dan zadel erop..huh ?
ht heeft ondergesch#ten trailer..lekkerrrrr.
Vhu..hoe is het met jezelf na de endurance ??
Ollie1, hoe is het eigenlijk nu met je...want je had toch die zweepslag ?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 14:44

:)

kar rolt weer als een zonnetje en de rem remt ook weer ipv vastlopen :)

nu ohz erheen gehobbeld, bij de kar afgezadeld, tuig erop, voor kar geplakt, zadel achter op de kar en weer naar stal gereden :)
alles weer op zn eigen plekje :))

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 14:58

:wave:

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken :D

Bicci, fijn dat remmen weer gemaakt zijn, is toch wel erg handig. Kar nu dus weer lekker thuis.

Biancacoo, fijn dat de migraine bijna helemaal weg is, hopelijk het gevoel dat je door een truck bent aangereden ook weg nu.

Baudy, fijn dat Diantha het al weer beter doet. Hopelijk trekt het abces snel weg en komt het niet meer terug.

HT, je trailer is in ieder geval goed ingewijd :+

Ips, arm hondje met nietjes in de rug.

Verder sluit ik me aan bij de hele mooie samenvatting van Lanouska, die een fijn dagje Coevorden heeft gehad. Drukke dag gehad en dit weekend weer op wedstrijd. Mooie foto.

Hier niet zo heel veel nieuws. Gisteren meegedaan aan het eerste deel van de clubkampioenschappen. Eerste deel was de dressuur. Ik had zelf wel het gevoel netjes gereden te hebben maar had "maar" 135 punten. Volgens mij is dat niet zo heel veel voor een dressuurproef maar ach, Bubbles en ik zijn weer een ervaring rijker. :+ :D Volgende week geloof ik de vaardigheid en dan op zaterdag nog de hindernissen.