Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lezen jullie nog mee? 
*
Vanavond mag pony sinds tijden weer eens mee naar les.
voor jou. toevallig zaterdag de tandarts ook geweest was nix ergs op een paar kleine haken na doe ik iederjaar.
voor iedereen die er een nodig heeft
)
dacht geen nood, ruil ik het in bij Divoza of van Rijs en koop ik andere. Maar die geven er vrijwel niets voor omdat het zo slecht is gevuld, moeten ze er natuurlijk zelf weer dingen in veranderen. Dus nu degene maar gemaild van wie ik het heb gekocht, of het retour kan. Is natuurlijk altijd risico met kopen via marktplaats maar zo bont als dit heb ik het nog nooit gezien / gehad.... maar goed.
Sulky Oxer is afgeleverd ziet er helemaal goed uit
en hoop natuurlijk dat dat binnenkort kan gebeuren en goed gaat en had bij Divoza wel even 17 inch zadeltje op zicht meegenomen, kijken of dat wel goed past en dat deed het. Vind het zelf alleen nog niet 100% lekker liggen dus die gaat weer terug. MAAR ik heb dus wel op Olympia gezeten en zowaar stukje gereden en volgens omstanders leek dat helemaal niet raar, mijn benen komen er echt niet enorm onderuit
was zo grappig, die pony is (licht) aangereden door kinderen. En ik dreef aan maar ze deed werkelijk helemaal niets. TOtaal geen beweging of reactie .... toen zweepje erbij, en jawel hoor het knopje 'aan' ging aan. Denk dat ze gewoon echt niet snapt wat benen zijn (maar ze is er gelukkig ook niet bang voor).
. Ik heb ook wel eens een MP "miskoop" gehad: zadel bleek na onderzoek op het typeplaatje 18 jaar oud (zag er overigens wel super uit), ipv 3 jaar. Verder niet zoveel mis mee, maar bij verkoop (ik zat er gewoon niet goed op) ging ik toch de teil in... kostte me wel wat euries. Maar ja, dat is MP. Meestal fijne aankopen, met af en toe een missert.
!
.
. Merk wel dat we het lang niet altijd eens zijn
.
opgevuld is is inderdaad zwaar K. Daardoor vind ik niet verkoopbaan. Het gaat om de grootte voor Olympia hoor, niet voor mij. Ik pas in van alles met mijn achterwerk
van 17 inch t/m 18 inch inderdaad wat afhankelijk van type en merk zadel.
. Bij Ster paste dat voor geen meter, van welk merk dan ook, alles was te lang voor haar rug. Ik heb een Euroriding Anatomica II (uit mijn hoofd) op haar gelegd, en een JC Saphir, allebei 17 inch, en allebei afkomstig van hetzelfde paard. De Anatomica was veeeeeeel te groot, en de JC paste heel mooi!
ze heeft van borsttuig dus ook echt Cob nodig, pony is te smal. 

Nog een last van het weer dus! Kan me voorstellen dat je met Her Royal Badness ( hoe verzin je het!) geen zin hebt in vliegles...
Het zit je ook niet mee...