Denzel's castratie heeft 100 euro incl medicijnen voor erna gekost, sins hij ruim is kan ik er 'alles' mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maisie schreef:ff opsomming van ferro zn bitjes.
Beleerd met B-stang
happy mouth liverpool
dubbelgebroken trens
dubbel geborken trens happy mouth (bijt ie kapot)
Kneveltrens happy mouth.
Heb dus nog geen tongboog geprobeerd. Ben benieuwd.
)
En zeempje om liverpool maakte niets uit.
. En tot nu toe gaat hij daar steeds lekkerder op lopen. Is wel vrij smal bitje maar blijkbaar is dat dan niet 'erg', vind het haast te klein en het is ook vrij dun.
... ik word volgens mij gehuldigd
(nou ja, of dat nu iets is om blij mee te zijn....) Hoop dat het aantal keren dat ik moet meevalt. Ik heb al wel begrepen dat je niet iedere week hoeft gelukkig.
Sorry
Maar op de zaak hebben we tijdelijk even geen pc met internet. En dan zit ik dus alleen nog op tijd als dit achter de pc. En dan heb ik niet altijd de puf om alles bij te lezen + samenvatting maken en te reageren....
Ben bezig met een filmpje, maar krijg het achtergrond geluid er nog niet af...

's Middags moet ik op de hockey zijn, maar daar hebben ze ook internet aansluiting, kan ik terwijl zoonlief training doet de werk-mail even door gaan nemen 
Bijkomend voordeel is dat hij daar zijn tong ook niet overheen gewroet krijgt. En ik dus mijn neusriem lekker losjes kan houden en het bit niet onder zijn ooghoeken hoefde te hijsen 

Lekker! Wel beetje huishouden doen en oefeningen voor de revalidatie.