[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:27

Mooie foto's van een mooie aanspanning ;)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:28

Wauw poeltje ziet er echt geweldig uit! Ben erg jaloers! Maar je hebt het dan ook super gedaan! 18 sec verschil maar! :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:29

tallechie schreef:
Ziet er goed uit Poeltje. Krijg ook weer helemaal zin.

Dagje niksen is af en toe lekker, maar kan er slecht tegen.

Grrr mannen je hebt er soms ook helemaal niks aan...

Ik ken het, maar je kunt ze ook weer niet missen. :(:) Bedankt. :D

Jullie ook bedankt, Jelleee en Jenkins. Vind ik erg leuk om te horen.
19 september start ik hier in het Kuinrebos, maar dan met mijn vaste pony Saffier.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 20:33

Nee precies... maar wat er nu aan de hand is heeft wel met de toekomst te maken... we hadden een hevige discussie waar we niet uitkomen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:34

Vervelend is dat. Het is dus nog niet uitgepraat? Denk er nog maar goed overna en probeer het dan nog een keer. Anders moet je voor jezelf gaan nadenken.. :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 20:45

Er zijn twee onderwerpen waar hij gewoon niet over wil praten. Dat zijn kinderen en trouwen. Nu begonnen vrienden er over en ben ik er op in gehaakt maar hij is hier heel duidelijk in en dan hebben we toch een andere mening. Beetje jammer.

En nee het is dus nog niet uitgepraat. Er nog een keer over beginnen maakt het alleen maar erger. Heb al vaker gezegd dat ik dan niet weet hoe het verder moet maar dat wuift hij weg in de zin van je meent dat toch niet

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:49

Balen joh..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:29

@Tallechie, ai kinderen en trouwen kunnen hele leuke maar ook pijnlijke onderwerpen zijn }> Eigenlijk hadden al mijn vriendjes (incl mijn huidige man :+ ) bindingsangst en kinderen, tja, wat moet je ermee he ;) Ben nu getrouwd, we hebben een schat van een zoon. Zet dat plaatje maar op van De Dijk: een man weet niet wat hij mist, als ze er niet is, als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist...

@Poeltje, zo dat ging echt super zeg. Wat een leuke foto's, het plezier straalt er vanaf!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 21:32

Ja precies vhu. Als ik begin te zeggen dat het dan op houdt trekt hij wel bij en zegt hij we praten er een andere keer over. Dan hebben we het er weer een paar maanden neit over en zodra we er weer over beginnen is het gelijk weer mis.

Hij is alleen wel heel stellig, nee is nee en hij wijkt er ook echt niet vanaf. Telkens denk ik hij trekt wel bij en wil het uiteindelijk wel, maar met sommige antwoorden kun je gewoon niks. In het begin was het duidelijk nee, nu is het later misschien, maar hij wil het er niet over hebben

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 21:45

ach ja ik ben al getrouwd en kinderen wil ik niet dus ben
maar begonnen over een hondje :+ dat is nu ons punt van discussie

Ff serieus ik snap je probleem kan behoorlijk frustrerend zijn.

@ poeltje leuke foto's ziet er netjes uit !!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 21:48

Kat en hondje heb ik al, daar heb ik ook al heel veel moeite voor gedaan, maar dan is trouwen en kinderen toch nog wat zwaarder en voor altijd

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 02:36

Vervelend Tallechie, met mijn ex ook veel van die dingen meegemaakt (natuurlijk niet over kinderen en trouwen) maar wel standvastige discussies. Hopelijk komen jullie eruit ;)

Wat een weer zeg :( Bios is uiteindelijk niet doorgegaan we zijn thuis een filmpje gaan kijken, wat ook erg gezellig was :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 06:54

oei tallechie.. dat zijn idd nogal onderwerpen...

hier roept er 1 dat ie niet wil trouwen :P (ver in de toekomst dan voor ons hoor ;) ) ''dure onzin''
mijn repliek > maandag is gratis, en zonder trouwen ook geen kinderen :P

hielp nog :)) want dat wil hij evt dan weer wel :')
(moet er nog niet aan denken, ben ik nog beetje te jong voor :)) wat dat betreft zit hij ietsje verder :) )

zo :) mg vandaag weer werken! ben benieuwd, want... Ik kan geen autos wassen vandaag.. Ze gaan een afzuiging installeren in de wasstraat (kan ik misschien eindelijk 'ns de andere kant zien ipv dat heel dat hok vol mist staat :P )
maargoed, ben benieuwd dus ;)

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:33

Goedemorgen.

Voel me zwaar brak, heel slecht geslapen (dat deel dat ik dan ook echt geslapen heb |( ). Moet mezelf zometeen veilig heen en weer zien te krijgen naar kliniek. Dat is 45 minuten autorijden dus eigenlijk echt te veel voor mij (normaal al, maar nu dus helemaal). Maar ja, wil graag dat project werkt, dus zal mezelf er toch maar heen slepen. Ziet er dus wel naar uit dat paarden vrij krijgen. Kwam trouwens net bij de wei. Had gehoopt dat ze door de regen een beetje schoongespoeld waren, maar ze hebben een heerlijk modderbad genomen. Vooral Amerigo staat incognito in de wei }:0 .

Tallechie: ik wil je niet ontmoedigen, maar dit soort gesprekken zijn vaak geen discussies meer. Je kunt iemand niet veranderen. Dus hoe moeilijk het ook is, vaak is het of je erbij neer leggen of harde keuzes maken. In ieder geval heel veel sterkte! :(:)

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:21

Poeltje, wat een leuke foto's! en wat een ontzettend mooi resultaat voor je eerste wedstrijd!!

Tallechie, wat vervelend :| Heeft hij ook uitgelegd waarom hij dat niet wil?

Naaltje, hoe is het met je hoofd? Wat voor medicijnen gebruik jij tegen je migraine?

Napie is druk bezig met wedstrijdorganisatie. Pfff wat een werk!
Ik heb er nog over gedacht om voor mn menvereniging een rit uit te zetten hier in de buurt, maar als ik dat zo hoor komt daar toch meer bij kijken dan ik dacht.

Haha, trainen voor het ringsteken. Ja, vorig jaar hebben we voor het laatst geoefend ;)
Nee, ben wel bezig geweest met stilstaan. Vorig jaar kon Sun na 3 rondjes alleen nog maar op zn achterbenen staan en elke keer kwam hij iets hoger. Das niet echt grappig met een tweewielertje en je 8 rondes hebt ;) Hoop nu dat hij dit jaar beter blijft staan, hij wordt er behoorlijk enthousiast van. Hij is ook niet echt geschikt voor het ringsteken, maar ach.
Vorig jaar hadden we 9 ringen uit een totaal van 32... :+ Dit jaar gaan we voor 10! ;)

Ja, dat vertrouwen met Storm, het was zo'n bijzonder gevoel :)
Daar moet zeker heel goed mee omgegaan worden, ik ben in zn korte leventje al de zoveelste die "iets" van hem wil, dus ben heel erg blij dat hij zich helemaal openstelt voor me. Had ook al besloten dat ik hem voorlopig echt niet aan iemand uit handen geef om er eens iets mee te gaan doen. Zeker bij zijn heel zachte aard zou dat meer kwaad dan goed doen ben ik bang.

Dan las ik hier van iemand anders die ook de sulky wil gaan opknappen dat ze bij de Action goedkope spuitbussen zwart hebben. Ideaal, ga ik ook ff voor kijken.
Oh ja, inderdaad even goed opschuren, een goede metaalprimer erop spuiten (verkopen ze misschien ook wel bij de action, en anders bij de bouwmarkten wel) en dan pas je kleur erop. Wil je het echt mooi houden, dan als je klaar bent nog 2 of 3 lagen blanke lak eroverheen.

Zo, nu eerst weer fijn lesgeven. Dan dus ff naar de Action, haha!
Vanavond komt een vriend helpen om de achterdeur te vervangen. Nieuwe deur moet op maat gemaakt worden, want ons huis is een beetje scheef. Dus moet straks nog naar de winkel ook om alle ingrediënten te halen voor lasagne ;)

Groetjes, Lacuna

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:10

Goedemorgen
Na mijn nachtdiensten waarbij ik slecht had geslapen zou ik gisteren uitslapen maar werd ik 's morgens veels te vroeg wakker (de hele dag brak) Vandaag nieuwe poging maar er was een hele lastige vlieg op mijn slaapkamer die steeds op mijn neus landde.
Wordt ik ook nog eens twee keer gebeld op maandagochtend vroeg of er nog ingeschreven kan worden. Mijn reservelijst aan gaan leggen.
@Lacuna: het is wel leuk om te doen hoor en het is ook nog eens goed voor de lijn :D

Nog maar vier dagen werken en dan heb ik vakantie.
Straks ook maar even naar de Aktion. Ik heb daar zaterdag een heel schap poncho's leeggetrokken voor mijn vrijwilligers. Kosten geen drol, waren nog oranje ook (mijn wedstrijdkleuren zijn groen/oranje dus alles heeft iets van oranje accenten) en zolang ik maatregelen neem tegen de regen, blijft het droog.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:36

Tine heeft fijn in de bak gemend.
Laura heeft een tweespan
Tallechie is gaan vissen en is gevallen
Ivystoeter gaat Rafiki wassen en scheren
Poeltje op TV
Vanhuistuit is een flink eind gaan fietsen en mennen met Snuit, heeft een pony die niet van de groenten kan afblijven,
Tine heeft lange ritten gemaakt, veel sterkte in het ziekenhuis
Marianne heef genoten van haar weekje met Voice
Maisie, Poeltje hebben goede resultaten gehaald op wedstrijd
Veel sterkte voor magicmist en misschien volgend jaar een veulentje
Lacuna heeft een bloemetjesmotief bankje op de tweewieler (foto's !!)
Napie is druk met het organiseren van (m)endurance
Naaltje voelt zich niet zo goed
Tallechie heeft discussies met haar vriend. Weet je waarom hij niet wil? En is het echt niet willen of interesseert het hem gewoon niet?

Zaterdag op onze bouw gewerkt en naar Rimpelrock geweest. Dit is een festival voor oudere mensen. Maar wij gaan er ook jaarlijks naartoe.
Zondag op de bouw gewerkt. Toen ik s'avonds bij de pony's kwam stonden ze beiden te trillen van de kou (het heeft de hele dag geregend bij ons) en Petra heeft 2 open plekjes op haar hoofd van de graaskorf. pfff. heeft ze nog nooit last van gehad. T zal dus wel enkele dagen duren voor zij weer aan het werk kan.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 10:42

Hij geeft geen duidelijke reden. Alleen dat hij opziet tegen de gebroken nachten. En trouwen vindt hij onzin en te duur

Naaltje werkze.
Tine succes
Napie die al een wachtlijst moet opstellen, succes met de organisatie. Als ik zelf geen wedstrijd had gehad had ik graag komen helpen, maar kan niet op 2 plaatsen te gelijk zijn.

Ik zal niet snel mee doen met ringsteken. Heb een aantal keer gestoken en als ik dan kijk hoe druk de paarden worden heeft dit geen zin met veale

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 10:52

Trouwen hoeft absoluut niet duur te zijn!!

Wij hebben het met naaste familie gedaan (ouders broers,zussen, oma's en opa's)
En daarna met zn allen gebbq. De foto's heeft de vriend van mn zusje gemaakt.

En ja kinderen daarin ben ik het vast eens met je vriend ;) maar een hondje is ook al
een hele verantwoordelijkheid.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 10:58

Over dat trouwen heb ik ook al gezegd op maandag is het gratis en van mij hoeft het niet groots. Een kameraad zit in een band en zijn broer is fotograaf. Dit hoeft dus niet duur te zijn. Ik vind een samenlevingscontract zonde van het geld, want eigenlijk moet je dat elke keer aanpassen.

Hondje doe ik alles voor. Mijn vriend hoeft hem nooit uit te laten, eten te geven, oppas te regelen of iets dergelijks. Ik zei ook al dat ik de nachten er dan wel uit ging. Dat heb ik met dribbel in het begin ook gedaan.

Maar ja het is zijn mening en daar kan ik niks aan veranderen

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 10:58

murning. ik ga even mee met de samenvattingen van hierboven

gisteravond mezelf weer op vivana gehesen en dat is best lastig, je moet wel snel erop klimmen, maar wel heel zachtjes, anders flipt ze em dus, nja, best lastig is dat.. aangezien ik er al afgesodemieterd ben...

heb het even helemaal gehad, vandaag, ben heel erg moe. de honden kan ik soms wel wurgen, constant druk en niet opgevoed, als ik schoongemaakt heb zie je het na een dag al niet meer, elke avond alleen op de bank, ik ben er even helemaal klaar mee....

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 11:00

Marrianne sterkte. Even een rustdagje inbouwen misschien? :(:)

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:09

:wave:
Sorry, maar ik ga mee met de geweldige samenvattingen van Poeltje en Babs. Ben kapot!

Tallechie das balen zeg.. Jammer dat jullie het daar niet over eens kunnen worden.
Wij willen wel trouwen (ooit) maar ben stiekem wel steeds aan het kijken naar een jurk.

Magicmist heel veel sterkte vandaag!

Pfoe wat een weekend. Vanaf donderdag al druk bezig met schilderen. Bijkeuken heeft knalrode lambrisering, hebben we ge-erft van de vorige bewoners. (Daarvoor was het paars.. :? ) We waren het echt zat! Nu wordt/is dat beige-achtig. Een heel verschil en ik moet nog steeds wennen. Het is ook nog niet af.
Daarnaast ook buiten achter nog even geschilderd (vriend binnen, ik buiten) zaterdag met dat mooie weer. Ziet er weer fijn uit.
's Avonds feest in de buurt, was gezellig en een leuke band. Werd wel laat!
Dit weekend (vrijdagaaf t/m maandag) is er bij ons kermis, heb er zo'n zin in! (Lees: gezellig buiten de kroeg op bankjes zitten, met heel het dorp en erbuiten lekker bijkletsen en ouwehoeren, kermis doen we niet meer zo aan, die is geterroriseerd door 13jarigen.. Als zij naar bed moeten komen wij nog even }> )

Zondag al vroeg richting Den Haag vertrokken, de oom van mijn vriend woont daar en we gingen ook met Yari en de 2 andere hondjes naar het strand. Geweldig! We zijn nog nooit met haar naar het strand geweest, maar wat een feest!
Het zag er dus constant zo uit: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AKWUCGSP.jpg
Ze blééf maar rennen, zo leuk!!

Tussendoor ook nog met de pony bezig geweest, alleen lag het aan mij dat het niet zo fijn ging. Zaterdag toch nog best lekker gereden.

Maar pfoe, ik word een beetje naar van mijn schoonmoeder. Wat alcohol al niet met je kan doen. En mijn schoonpapa weet gewoon niet meer hoe hij het aan moet pakken. De kliniek heeft haar naar huis gestuurd omdat ze in een test aangekruist had dat ze doordeweeks niet drinkt. 'Nou, dan kunnen we niets voor je doen' werd er doodleuk gezegd. :n Zij zouden toch beter moeten weten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:42

Citaat:
Alleen dat hij opziet tegen de gebroken nachten. En trouwen vindt hij onzin en te duur

Ons trouwfeest was echt het mooiste feest dat we tot nu toe samen hebben gegeven, zullen we ook nooit spijt van hebben. Jurk heeft mijn moeder gemaakt van stof die ik heb gekocht. Overigens zijn we pas getrouwd toen we 38 waren en al vader en moeder :o :D Ik wilde vroeger nooit trouwen, vond het zo'n onzin. En die gebroken nachten, Bart slaapt altijd overal door heen. En zoonlief is eigenlijk altijd een marmot geweest, lijkt op zijn vader :+

Arme Marianne, life is hard, vooral als je alles alleen moet doen in zo'n groot huis/boerderij. Dat is eigenlijk op termijn geen doen hoor, ook als je daar echt zou wonen. Dan heb je toch hulp nodig. Kan persoonlijk ook niet tegen die hyperhonden hoor }>

Alcohol en mensen, ernstige zaak. Mijn zwager was/is alcoholist. Heeft het leven van mijn zus en de kinderen jaren vergald. Gelukkig zijn ze uit elkaar. Het is een ziekte en mensen worden er enorme leugenaars en bedriegers van. Sterkte ermee.

Ik zit met drie hyperende mannetjes in huis. Ze hadden vandaag school van 8.30 - 10.30 uur (in die tijd even naar poowns geweest, voeren, stalletjes doen, wat een nattigheid!!!), dat verzin je toch ook niet. Andere moeders moesten werken, mij maakte het niet veel uit, dus vriendjes maar meegenomen. We moeten straks echt maar even naar de speeltuin gaan ofzo anders breken ze het huis af :=

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 12:49

[ON] Paard met wagen omgevallen; paard en persoon gewond

Gebeuren wel vaak ongelukken hoor...

VHU succes!!! Ik weet wat je mee maakt. Heb ik regelmatig gehad met mijn oppaskindje. Zou je er op een letten, krijg je er zo 2 of 3 bij. Als ze lief aan eht spelen zijn is het leuk, maar als ze en niet luisteren en druk zijn heb je het wel snel gehad.
Ik krijg volgend weekend 2 meiden te slapen, 6 en 7 jaar en een jongen van net 1. Ben benieuwd.
Vriendlief was hier dus niet zo blij mee, maar ik heb overdag wedstrijd en wil dus ook op tijd naar bed.
Vriendin vroeg als ik wilde oppassen en heb gezegd dat ik dat wel wilde, maar wel bij mij thuis.
Vriendlief gaat op stap zaterdag avond dus ben benieuwd