Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:Ziet er goed uit Poeltje. Krijg ook weer helemaal zin.
Dagje niksen is af en toe lekker, maar kan er slecht tegen.
Grrr mannen je hebt er soms ook helemaal niks aan...
Bedankt. 
Eigenlijk hadden al mijn vriendjes (incl mijn huidige man
) bindingsangst en kinderen, tja, wat moet je ermee he
Ben nu getrouwd, we hebben een schat van een zoon. Zet dat plaatje maar op van De Dijk: een man weet niet wat hij mist, als ze er niet is, als ze er niet is, weet een man pas wat hij mist... 
Bios is uiteindelijk niet doorgegaan we zijn thuis een filmpje gaan kijken, wat ook erg gezellig was
(ver in de toekomst dan voor ons hoor
) ''dure onzin''
want dat wil hij evt dan weer wel
wat dat betreft zit hij ietsje verder
)
mg vandaag weer werken! ben benieuwd, want... Ik kan geen autos wassen vandaag.. Ze gaan een afzuiging installeren in de wasstraat (kan ik misschien eindelijk 'ns de andere kant zien ipv dat heel dat hok vol mist staat
)
). Moet mezelf zometeen veilig heen en weer zien te krijgen naar kliniek. Dat is 45 minuten autorijden dus eigenlijk echt te veel voor mij (normaal al, maar nu dus helemaal). Maar ja, wil graag dat project werkt, dus zal mezelf er toch maar heen slepen. Ziet er dus wel naar uit dat paarden vrij krijgen. Kwam trouwens net bij de wei. Had gehoopt dat ze door de regen een beetje schoongespoeld waren, maar ze hebben een heerlijk modderbad genomen. Vooral Amerigo staat incognito in de wei
.
Hoop nu dat hij dit jaar beter blijft staan, hij wordt er behoorlijk enthousiast van. Hij is ook niet echt geschikt voor het ringsteken, maar ach.
Dit jaar gaan we voor 10! 

maar een hondje is ook al
) We waren het echt zat! Nu wordt/is dat beige-achtig. Een heel verschil en ik moet nog steeds wennen. Het is ook nog niet af.
)
Zij zouden toch beter moeten weten. Citaat:Alleen dat hij opziet tegen de gebroken nachten. En trouwen vindt hij onzin en te duur
Ik wilde vroeger nooit trouwen, vond het zo'n onzin. En die gebroken nachten, Bart slaapt altijd overal door heen. En zoonlief is eigenlijk altijd een marmot geweest, lijkt op zijn vader