Veulens mooi fijn huisje gevonden voor de winter is altijd fijn
Nox is echt een hele mooie kat zeg .Fijn dat de operatie is gelukt
Ooo weekend weg met paard en ook nog meedoen met de hippiade super zeg ..Al mee doen lijkt me een geweldige ervaring..
Wij gaan het weekend van 9 tm 12 sept weg met de paardjes.. Vlak bij Oirschot lekker de bossen in en de hei op.. Ben benieuwd hoe Murrie dat gaat vinden ..Stal is bekend want daar is hij beleerd..
Hier in de omgeving veel varkensbedrijven en ja Murrie vind de bedrijven best wel spannend..
Ook al hebben wij zelf 2 hangbuikzwijntjes die hij dus helemaal geweldig vind ..
Pip is de zwarten en pop is de grijs/bruin bonte...

probeer wat meer te reageren
groetjes Diana
. Op de veluwe zijn we eens een enorme Wild zwijn tegengekomen die was/leek zo groot als aan shetlandpony! Daar gaf hij weer niets om
.
we gaan eens kijken of mijn zadel past en dan ga ik er eventje op, nog niet zo lang, want hij heeft een conditie van niks. Volgende week komt sowieso de zadelmaakster, dus als hij niet past gaan we weer verder met de schrik en obstakeltraining denk ik.
)
als we dan ergens langs moesten met varkens was groot probleem... stomme was dat dat varken er al vanaf vrijdag staat en dat dat ding dus nog niet zo hard had gegild als we bij stal stonden, dus ze had het helemaal niet in de gaten dat hij er was.
weten we dat ook weer

en...t'word wel wat..

.